P
Poistettu jäsen 5945
Guest
Tänne ketjuun voi päivitellä siittä mitä ikimuistoisia asioita jäi käteen 2010 - 2019 sekä myös suurimmat pettymykset. Lähden vaikka ekana listaan pelit jotka ovat vaikutukset ja jaksavat vieläkin muistuttaa olemassa olostaan.
1. Bloodborne: Täydellinen soul peli miljööneen ja pelattavuudeltaan sekä bosseineen.
2. Horizon zero dawn: Vasta 2019 sain itseäni niskasta kiinni ja tartuin tähän, pitäisi melkein lyyä itseä nyrkillä päähän että miksi en aikaisemmin tähän mestariteokseen ole tajunnut koskea. Peli vei niin mennessään että platina trophy tuli napattua
3. PS4 & Xbox One: Molemmat konsolit toivat todella paljon uutta tähän sukupolveen sekä pelien että ominaisuuksien lisäksi ja päivittyivät myös raudan puolelta parempaan suuntaan X:nä ja Pro:na
4. Last of Us: Naughty Dog:n paras peli kovalla tarinalla ja kunnon survival horrorilla, jatkoa odotettu kuin kuuta nousevaa.
5. Halo 5: Itselleni se kaikkien aikojen paras Halo sekä yksinpelin että moninpelin puolesta.
6. Dark souls 2: Tämä tuli pelattua remasteroituna sekä Onella että PS4:llä ja jakso kyllä koukuttaa.
7. Resident Evil 7 & Resident evil 2 Remake: Capcomille täydet pisteet että teki niin pelottavat Ressat ettei sarjan fanikaan ole uskaltanut pelata niitä läpi.
8. Xbox gamepass ja PsNow: Molempia testattu ja toimivuutensa ansiosta tulevat näyttämään tulevaisuuden suuntaa.
9. Gears of war Ultimate edtiton: Kiitos Microsoftille tästä Remasteroinista, mielellään pelaili läpi ja muisteli parasta Gearsia.
10. Star wars battlefront: Tähän on varmaan eniten tullut tunteja laitettua koko pleikkarilla kun peli 2015 saapui suuren star wars boomin ansiosta.
11. Spider-man PS4: Vaikka supersankareista en välitä niin kyllä tämä operworld hämis oli aivan oma kokemuksensa, uskomaton tekninen toteutus sekä tarina ja pelattavuus.
12. Diablo 3: Tämä tuli pleikkarille ostettua alesta ja olin aivan myyty kun peliin jäi koukkuun, myös lisäri tuli ostettua ja necrolla pelattua hardcorella läpi ja kuoltua sekä menetettyä ukko 69lvl
13. Fallout 4: Tukikohdan rakentelu oli kivaa hommaa sekä tämä oli oikeasti se eka Fallout joka jaksoi kiinnostaa niin paljoa että sain pelattua hyvillä mielin läpi.
14. God of war: eipä olisi uskot että 2010 julkaistun God of war 3:n jälkeen voisi tulla jotakin semmoista jälkeä kuten PS4 rebootattu God of war teki. Uusittu pelimekaniikka sekä uskomattomat grafiikat ja tarina. Jatkoa odottelen innolla, olkoon siinä Norjan mytologia tai Egyptin.
Siinä ois alkuun ja asiat eivät ole tärkeysjärjestyksessä mutta siinä on mitä itsellä tuli mieleen ja perusteluja voisi laitella kunhan kerkiää.
1. Bloodborne: Täydellinen soul peli miljööneen ja pelattavuudeltaan sekä bosseineen.
2. Horizon zero dawn: Vasta 2019 sain itseäni niskasta kiinni ja tartuin tähän, pitäisi melkein lyyä itseä nyrkillä päähän että miksi en aikaisemmin tähän mestariteokseen ole tajunnut koskea. Peli vei niin mennessään että platina trophy tuli napattua
3. PS4 & Xbox One: Molemmat konsolit toivat todella paljon uutta tähän sukupolveen sekä pelien että ominaisuuksien lisäksi ja päivittyivät myös raudan puolelta parempaan suuntaan X:nä ja Pro:na
4. Last of Us: Naughty Dog:n paras peli kovalla tarinalla ja kunnon survival horrorilla, jatkoa odotettu kuin kuuta nousevaa.
5. Halo 5: Itselleni se kaikkien aikojen paras Halo sekä yksinpelin että moninpelin puolesta.
6. Dark souls 2: Tämä tuli pelattua remasteroituna sekä Onella että PS4:llä ja jakso kyllä koukuttaa.
7. Resident Evil 7 & Resident evil 2 Remake: Capcomille täydet pisteet että teki niin pelottavat Ressat ettei sarjan fanikaan ole uskaltanut pelata niitä läpi.
8. Xbox gamepass ja PsNow: Molempia testattu ja toimivuutensa ansiosta tulevat näyttämään tulevaisuuden suuntaa.
9. Gears of war Ultimate edtiton: Kiitos Microsoftille tästä Remasteroinista, mielellään pelaili läpi ja muisteli parasta Gearsia.
10. Star wars battlefront: Tähän on varmaan eniten tullut tunteja laitettua koko pleikkarilla kun peli 2015 saapui suuren star wars boomin ansiosta.
11. Spider-man PS4: Vaikka supersankareista en välitä niin kyllä tämä operworld hämis oli aivan oma kokemuksensa, uskomaton tekninen toteutus sekä tarina ja pelattavuus.
12. Diablo 3: Tämä tuli pleikkarille ostettua alesta ja olin aivan myyty kun peliin jäi koukkuun, myös lisäri tuli ostettua ja necrolla pelattua hardcorella läpi ja kuoltua sekä menetettyä ukko 69lvl
13. Fallout 4: Tukikohdan rakentelu oli kivaa hommaa sekä tämä oli oikeasti se eka Fallout joka jaksoi kiinnostaa niin paljoa että sain pelattua hyvillä mielin läpi.
14. God of war: eipä olisi uskot että 2010 julkaistun God of war 3:n jälkeen voisi tulla jotakin semmoista jälkeä kuten PS4 rebootattu God of war teki. Uusittu pelimekaniikka sekä uskomattomat grafiikat ja tarina. Jatkoa odottelen innolla, olkoon siinä Norjan mytologia tai Egyptin.
Siinä ois alkuun ja asiat eivät ole tärkeysjärjestyksessä mutta siinä on mitä itsellä tuli mieleen ja perusteluja voisi laitella kunhan kerkiää.
Viimeksi muokannut moderaattori: