Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wanted: Soul Calibur 2 -pelaajia

Dansc

New Member
Yritin tällaista aiemminkin, mutta huonolla menestyksellä. Nyt päätin ryhtyä kunnon kampanjaan ja tiedustella tätä joka hemmetin paikasta. Jos ei löydy innostusta, luovun toivosta.

Olen ollut jo pitkään totaalisen ihastunut Soul Calibur 2:een. Olen kateellisena lueskellut turnauksista ja vastaavista soulcalibur.comin keskustelualueilta ja pureskellut hampaitani. Minulla kun ei ole edes pelikavereita, mistään virallisesta kilpailusta puhumattakaan.

Haluaisinkin siis löytää pääkaupunkiseudulta innokkaita SC2-pelaajia, joiden kanssa voisi kokoontua säännöllisesti pitämään hauskaa ja pelaamaan SC2:ta. Tekoälyä vastaan treenaaminen on paitsi pidemmän päälle tylsää ja turhaa, ei siinä ole myöskään erityisemmin järkeä, kun ei ole ketään, joita vastaan pelaisi. Miksi treenata, jos ei ole edes vastustajia?

Tarkoitus olisi siis kokoontua ehkä kerran viikossa esimerkiksi jonkun meistä kotiin, pelata SC2:ta, puhua kaikesta mahdollisesta ja pitää hauskaa. Jos saisimme perustettua Suomeen - tai edes tänne pääkaupunkiseudulle - jonkinlaisen SC2-yhteisön, voisi joskus harkita jopa niiden turnauksien järjestämistä.

Lähinnä olisi tosin kiva vain saada pelata ihan tosissaan oikeita ihmisiä vastaan. Haluan uskoa, etten ole ainoa SC2:een hurahtanut. Ilmoittakaa itsestänne. Tullaan kaikki paremmiksi pelaajiksi. Ennen kaikkea, pidetään hauskaa.
 
Käyppäs PS2-alueen mätkintäpeliosastolla. Siellä taitaapi löytyä asiasta kiinnostuneita ja varmasti osaavaa peliseuraa. Itseäni kyllä kiinnostaa todella paljon mättöpeliseuran löytäminen mutta asun Oulun lähettyvillä enkä tiedä täältä muita tappelupelien pelaajia kuin Vagrantin. Mahtaakohan Oulusta löytyä toisia mättöpelien pelaajia?
 
Riippuen peleistä, tiedän Oulusta ainakin "Izha"-nimmarilla varustetun tyypin joka pelaa Virtua fighter 4 evo:a. Muttei postaile tänne vaan VFDC:hen. Ketju löytyy täältä.

EDIT: Ai niin, vastasin ensimmäiseen postiin mätkintäpuolella..

- Manji
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ManjiMaru
Riippuen peleistä, tiedän Oulusta ainakin "Izha"-nimmarilla varustetun tyypin joka pelaa Virtua fighter 4 evo:a. Muttei postaile tänne vaan VFDC:hen. Ketju löytyy täältä.

- Manji

Itselläni ei ole evoa vaan perus VF4 ja siinäkin ovat taidot hieman ruosteessa. Pitäisi joskus varmaan hommata evo:kin mutta nyt on hankinnassa uusi TV ja rahat ovat muutenkin tällä hetkellä hieman tiukalla. Enkä minä viitsi pelata jotain toista VF-pelaajaa vastaan kun itse olen käytännössä tällä hetkellä täysi aloittelija:D. Hieman myöhemmin voisi katsoa tilannetta uudelleen näin VF:n osalta. Soul Calibur 2:ssa ja Tekken 4:ssä otan kyllä haasteita vastaan.
 
Ylös Bottom