Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Warhammer 40,000: Space Marine [PS3/X360]

Hinin

Active Member
Kotisivut: http://www.spacemarine.com/
Kehittäjä: Relic Entertainment
Julkaisija: THQ
Alustat: Microsoft Windows, Xbox 360, PlayStation 3
Julkaisu: Syyskuu 6, 2011
Pelityyppi: Third-person action RPG
Pelimuodot: Single-player, Multiplayer
Bonusta ja plussaa: Warhammer 40,000: Kill Team
Wikipedia: Warhammer 40,000: Space Marine - Wikipedia, the free encyclopedia

warhammer_spacemarine.jpg


Paavin etukäteistunnelmointi!
_______________________________________________________

En tiedä teistä, mutta minua tämä julkistus on kuumottanut jo hyvän aikaa. Tulee ihan lapsuus mieleen, vaikka nyt mikään innokas lautapelien harrastaja tämän suhteen en ollut. Noh, yksi mariinipeli oli aikoinaan ja sitä ei ollut kukaan ikään pelaamassa kanssani. Olin katkeruus. Nyt kun mahdollisuus olisi lautapeleihin, niin ei enää kiinnosta niin paljon.

Suurimmat taistelut sitten käytiin tietokoneella, vaikka tosiaankaan ei voi sanoa että olisin koskaan ollut vannoutunut harrastaja. Mutta puheiden aika on ohi, antaa traikkujen soida. Mitenkään erityisen erikoiseltahan nuo ei näytä, mutta ainakin gorea piisaa kuten henkeen kuuluu!

[video=youtube;ZnfniAbzYX8]http://www.youtube.com/watch?v=ZnfniAbzYX8[/video]

[video=youtube;LCe5TA7E4Nw]http://www.youtube.com/watch?v=LCe5TA7E4Nw&feature=feedlik[/video]

What is your Duty? To serve Emperor's Will.
What is Emperor's Will? That we fight and die.
What is Death? It is our duty.
What is your Duty? ...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Warhammer 40,000: Space Marine [HYPE]

Warhammer kyllä rokkaa ihan kybällä, joten toiveikkaana odotellaan. Eniten askarruttaa tuo melee- sekä pyssytaistelun yhdistäminen, mutta nähtyjen videoiden perusteella homma näyttäisi toimivan.

"In Warhammer® 40,000® Space Marine® you are Captain Titus, a Space Marine of the Ultramarines..."

Repesin tuota kuvausta lukiessani:D. On siinä Mariinia kerrakseen.
 
Vastaus: Warhammer 40,000: Space Marine [HYPE]

Joop, eihän tuo kovin miehekäs nimi ole. :D Mikäli pääjehut haluaa siirtää tämän multiplattarien joukkoon tummaan, niin mikä jottei, mutta toivoisin että tämä säilyisi täällä! Tehkää toki kuten parhaaksi näette, en kanna kaunaa. Korkeintaan saatte chainswordista!
 
Vastaus: Warhammer 40,000: Space Marine [Hype]

Olen odottanut tätä. Näyttää kyllä epäilyttävän paljon GoW2:lta.

W40k-universumi imaisi mukanaan pikkupenskana 80-luvulla, ja ei ole hellittänyt otettaan, vaikka en ole noita lautapelejä pelannut vuosikymmeniin.

Hieman kismittää se, että taktisesta joukkuetaistelusta (mitä space marinet enimmäkseen harrastavat) on näköjään tehty jonkinlainen yksi mies vs örkit -väännös. Toivottavasti olen väärässä. Ostan pelin silti. ;)
 
Vastaus: Warhammer 40,000: Space Marine [Hype]

Hieman kismittää se, että taktisesta joukkuetaistelusta (mitä space marinet enimmäkseen harrastavat) on näköjään tehty jonkinlainen yksi mies vs örkit -väännös.


Kyllähän tuo tosiaan menee taktisuuden osalta enemmän kirja ja lore-puolelle, missä mariinit on kovia yksistäänkin ja lahtaa kokonaisia joukkoja örkkejä. kaaostyypit näytti liian heikoilta myös. Koitappa esimerkiksi lautapelissä lahdata örkkilaumaa yhdellä mariinilla, ei tule onnistumaan. :D
 
Vastaus: Warhammer 40,000: Space Marine [Hype]

Koitappa esimerkiksi lautapelissä lahdata örkkilaumaa yhdellä mariinilla, ei tule onnistumaan. :D

Minun noppatuurilla se ei ole onnistunut koko armeijaltakaan. :D

Space Marine on kyllä ollut tutkassa siitä lähtien kun pelistä ilmoitettiin. Jos sieltä tulee vähintään Wolverinen kaltaista mättöä, niin minä olen tyytyväinen. Parempaakin saa toki pistää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Warhammer 40,000: Space Marine [Hype]

Minun noppatuurilla se ei ole onnistunut koko armeijaltakaan. :D

No sittenhän sun pitää pelata örkeillä, kun ne saa nakata säkillisen noppia. :D

Eihän tuo tosiaan ihan wolverinelta näytä, mutta luottoa löytyy ihan pikkusen kuitenkin Relicin pojille. Tuntuvat ainakin haluavan tehdä sellaisen Warhammerin näköisen tuosta pelistä. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Warhammer 40,000: Space Marine [Hype]

Eihän tuo tosiaan ihan wolverinelta näytä, mutta luottoa löytyy ihan pikkusen kuitenkin Relicin pojille. Tuntuvat ainakin haluavan tehdä sellaisen Warhammerin näköisen tuosta pelistä. :)

En tiedä kuinka paljon olet tutustunut Relicin aiempaan tuotantoon tietokoneella, mutta pojathan osaavat tehdä aivan st**n hyvää settiä. Mikä kaikkein parasta, pojathan rukkasivat kuihtuneen RTS-genren täysin uuteen uskoon aivan loistavalla Warhammer 40000: Dawn of War -pelillään, joka on edelleen genren kermaa. Ja se peli hallitsi myös WH40k-maailman (+niiden alkuintrot olivat jotain taivaallista) nimenomaan joukkuestrategiana. DoW2 ei aivan samoihin lukemiin päässyt, vaikka hyvä peli onkin.

Jo tästäkin syystä odotan Space Marinelta paljon. Wolverine-vertauksella ehdotin lähinnä sitä, että vaikka peli itseään toistava olikin, oli se tehty sydämmellisellä fanboy-antaumuksella, että se kaltaiselleni fanille toimi aivan täydellisesti. Ja kuten jo Relicin DoW-sarjaa pääsin kehumaan, en usko että Space Marinekaan hirveästi tulee kusemaan tätä.
 
Vastaus: Warhammer 40,000: Space Marine [Hype]

Eihän tuo tuttua ole, muuten siis kuin välillisesti. En puuceetä omista jolla voisi pelailla, mutta olen toki nähnyt pelin ihan "livenä". Pieni epäilys tulee vain siitä, että tosiaan kyseessä on ennen ollut strategian tuottajat, eikä tämän tyylilajin mestarit. Silti luottoa löytyy, toivottavasti nyt ei tule olemaan kyseessä mikään halpa gears-klooni, kun parempaan pystyvät. :)
 
Vastaus: Warhammer 40,000: Space Marine [Hype]

toivottavasti nyt ei tule olemaan kyseessä mikään halpa gears-klooni, kun parempaan pystyvät. :)

Jos third person tekee peleistä gears of war kloonin niin sitte mutta muutenhan tolla ei ole mitään muuta yhteistä
 
Vastaus: Warhammer 40,000: Space Marine [Hype]

Jos third person tekee peleistä gears of war kloonin niin sitte mutta muutenhan tolla ei ole mitään muuta yhteistä

Tarkoitin vaan, että toivottavasti eivät ihan mene sieltä mistä aita on matalin. Gearssiin tätä kuitenkin verrataan, vaikka erot on hyvinkin selkeät. Olin näemmä taas humalassa kirjoitellut. :D
 
Vastaus: Warhammer 40,000: Space Marine [Hype]

Hieman kismittää se, että taktisesta joukkuetaistelusta (mitä space marinet enimmäkseen harrastavat) on näköjään tehty jonkinlainen yksi mies vs örkit -väännös. Toivottavasti olen väärässä. Ostan pelin silti. ;)

Speissareista on kyllä moneen.
Taustatarinoissahan ne seisovat rinta rottingilla vihollisruumiista koostuvan vuoren päällä auringossa kimaltaen ja luoteja panssaristaan kimmottaen.

Pöytäpelissä haetaan minimimäärä ukkoja maksimimäärällä arikoisaseita, ja työnnetään stattiriviä vihollisen kurkusta alas. Se joka ampuu koviiten, voittaa.
 
Vastaus: Warhammer 40,000: Space Marine [Hype]

En tiedä kehtaisiko kirjoitella ottaen huomioon vähäisen kirjoitusarvon omalta kohdalta kyseistä Hämmeriä ja kokemuksen takia siitä, muutenkin oon näitä hypetyshankintaketjuja vastaan. Tällästä turhaa jaajaajoojottelua siis luvassa... ;)

Ainut kosketus koko Warhammeriin on psp:llä hinkattu Squad Command. Voi luoja sitä tuli tahkottua mielettömästi, mahtaako tusina "läpipeluuta" piisaakaan. Nojoo, kaikenlaiset vuoropohjaiset oli ja on mieleen, sekin syynä... :eek:

Pääasia, että näyttää aika muikeelta, ja kivaa mäiskettä luvassa. Munakasta menoa. Ehkä tähän hiukan paremmin pääsee syventymään koko hommeliin. Ja ei tuo Reliccikään paskimmasta päästä ole kaiken takana, Company of Heroes, omnomnom. Melkein ennakkotilaus tavaraa "mustana hevosena", hienosta pelivuodesta huolimatta olisi vasta toinen ennakkotilaus itselle koko vuoden peleistä (tulevistakin).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Warhammer 40,000: Space Marine [Hype]

Aloitusviestiä päivitetty, laitoin paavihöpinät sinne ja sitten kotisivut. Keräilyversiokin (ylläri) on tulossa jossa nyt ei mitään mullistavaa sinänsä ole. :)
 
Vastaus: Warhammer 40,000: Space Marine [Hype]

Kannattanee lisätä tuohon aloituspostaukseen tämä erinomainen Warhammer 40000: Kill Team. Kyseistä peliä pelatessa saa pientä kivaa itse Space Marineenkin. Eli me vannoutuneimmat Imperiumin puolustajat päästään pieksemään muukalaisia jo hivenen aikaisemmin Dawn of War 2:n enginen siivittämänä.
 
Vastaus: Warhammer 40,000: Space Marine [Hype]

Jeps, lykkäsin sen tuohon nimikkeen "bonusta ja plussaa"-alle, josta sen voi halutessaan tsekata. Eli katselkaapa immeiset! :)
 
Vastaus: Warhammer 40,000: Space Marine [Hype]

Kill Team pakkohankinta, toivottavasti on pelillä sitte mittaa, ettei lopu heti kesken.
 
Vastaus: Warhammer 40,000: Space Marine [Hype]

Kertokaapa sitten tännekin onko KT hyvä, tai tunnelmia ainakin. On nimittäin minullakin tuo mietinnässä, mutta arveluttaa pituus ja toteutus. :p
 
Vastaus: Warhammer 40,000: Space Marine [Hype]

Toteutus 9/10, ekan kentän perusteella, jonka läpi vetämiseen meni puolet tunnista.
Ilmeisesti kenttiä on 6 kipaletta, jotenka ei mikään hirmu pitkä peli kymysyksessä.
Aikaa menee varmaankin loppua kohden syöksyessä enemmän/per taistelutanner.
Vois vetää osiot ainaski kahdella eri ukolla läpihte.

edit: RRoD, kolmas kerta:( Ekaan kenttään jäi sitte pelaaminen.
editt: No lähti mylly pyörimään, kun rämppäili piuhoja.
edittt: X360 -> Död
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom