Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Nonniin tein tämän tänne kun en pikaisella etsinnällä vastaavaa löytänyt. Mitä mieltä olette tästä? trialin perusteella menee lautaukseen. hauskaa mättöä ja varsinkin Co-opissa .
Onko porukka uskaltautunut lataamaan tämä kokoversiota? Trialin perusteella vaikutti erittäin mielenkiintoiselta. Välinäytökset ontehty hienosti sarjakuvatyyliin ja itse pelin grafiikka on erittäin hienoa arcade julkaisuksi. Äänimaailma ja varsinkin ääninäyttely vaikutti myös erittäin hyvälle. Itse peli tuntuisi olevan mekaniikkansa puolesta kohtuullisen yksinkertaista mätkintää. Löytyy vahvempaa iskua, heikompaa iskua, countteria ja viimeistelyliikkeitä. Ainakin trialin perusteella se kuitenkin vetosi meikäläiseen. Tällainen perus mätkintä tuntuu väliin ihan piristävältä paketilta. Varmasti myös se vaikuttaa asiaan, että aikoinaan mm. Streets of Rage ja Final Fight pelit ovat olleet todella kovassa kulutuksessa. Tässä lajityypissä on itselle vain sitä jotain. Co-oppina ilo varmasti vielä tuplaantuu, jos verrataan yksinpelaamiseen.
Jos joku on siis kokoversion lunastanut, niin mielellään kuulisin pelistä kommentteja. Tässä on kova mietintä päällä, että uskaltaako tähän sen 20 euroa sijoittaa. Tuohon nyt ei tietenkään talous kaadu, mutta ei niitä nyt silti ihan kaivoon viitsisi heittää.
Juu, IGN:n arvio oli tosiaan aika tyly, mutta löytyyhän tuolta metasta positiivisempiakin reviikoita. Viime aikoina ainakaan itsellä ei ole nuo mielipiteet menneet aivan täysin IGN:n arvostelijoiden kanssa yksiin. Tämä nyt ei sinänsä ole ihme, koska arvostelu on kuitenkin aina vain yhden henkilön mielipide. Osassa reviikoita kuitenkin kehutaan taistelusysteemiä ja yleistä meininkiä. Viholliset ovat ehkä hieman liian mitäänsanomattomia ja geneerisen oloisia, mutta sen voin ainakin itse antaa anteeksi. Muiden käyttäjien kokemuksia tosiaan kaipailisin. Saattaa tosiaan olla, että jos niitä ei lähiaikoina ala ilmestyä, niin käyn pelin itse lunastamassa. On sitä joskus rahaa pahemminkin tullut tuhlattua.
E: Juu-u, tuli tossa vielä testailtua tota trial- versiota ja saattaa tosiaan olla, että toi meininki käy koko versiossa liian yksitoikkoiseksi, jos peli ei tarjoa paljoakaa uutta meininkiä. Ei taida itsekään uskaltaa tähän "sijoittaa".
En usko että lunastan täysversiota, mutta pakko myöntää että jokin tuossa kiinnostaa.
Visuaalisesti peli on yllättävän hieno, mutta mikä tärkeintä, taistelussa on munaa.
Hahmojen liikkeet ovat oivasti animoituja, ja välillä käy melkein vihulaisten leegoja sääliksi.
Mutta lukemani perusteella peli ei ilmeisesti tarjoile mitään uutta tuohon demossa koettuun verrattuna?