Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wifi yhteys Nintendo DS:ään

ForceMaster

New Member
Mikä on mielipiteenne Nintendo DS:n internet ominaisuuksista. Tuleeko nettiyhteyteen tarvittava kapula hankittua vai jääkö se kaupan hyllylle?????
 
Vastaus: Wifi yhteys Nintendo DS:ään

Itselläni se valittaa että saan yhteyden nettiin mutta en serveriin,
liekö sitten ongelma palomuurissa, jota en saa säädettyä että pääsisin pelaamaan :(
 
Vastaus: Wifi yhteys Nintendo DS:ään

To^Furious-89 sanoi:
liekö sitten ongelma palomuurissa, jota en saa säädettyä että pääsisin pelaamaan :(

Voitko saada palomuuria pois päältä? Kannattaa pikaisesti kokeilla, että toimiiko ilman palomuuria. Jos toimii, niin "vika" on palomuurissa. Itselläni Wi-fi ei toimi Sygate-nimisen palomuurin kanssa, joten käytän Windows XP:n omaa palomuuria ja laitan Sygaten kiinni aina kun pelaan netissä.
 
Vastaus: Wifi yhteys Nintendo DS:ään

Azu sanoi:
Voitko saada palomuuria pois päältä? Kannattaa pikaisesti kokeilla, että toimiiko ilman palomuuria. Jos toimii, niin "vika" on palomuurissa. Itselläni Wi-fi ei toimi Sygate-nimisen palomuurin kanssa, joten käytän Windows XP:n omaa palomuuria ja laitan Sygaten kiinni aina kun pelaan netissä.


On tullut kokeiltua peliä palomuuri pois päältä tyylillä, mutta ei toiminut.
Väitti että vieläkin palomuuri blockkii pelin, saattaa olla tuon rautapalomuurin vika ja
sitä ei saa pois päältä, ainakaan tietääkseni?
 
Vastaus: Wifi yhteys Nintendo DS:ään

Mulla ei pelitä edes winXP omalla palomuurilla, vaikka olen saanut yhteyden toimimaan ilman että koneelle on asennettu mitään palomuuria. Olen kokeillut jo useampia palomuureja, mutta en ole saanut niistä mitään päästämään wi-fi potikkaa läpi...
 
Ylös Bottom