Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wii-pelien tarjousketju (vain tarjouksia, ei muuta keskustelua!)

Vastaus: Wii-pelien tarjousketju

Samaisessa osoitteessa olisi myös Zelda Tp sekä Tiger Woods 2007 hintaan 46,49.
Hieman tuo Tiger syyhyttäisi...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju

Playsta lähtee muutama jo aiemmin hieman alennettu ja hieman vähemmän kehuttu julkaisupeli 23 ja puolella egellä - ainakin Splinter Cell: Double Agent ja Far Cry: Vengeange on näin hinnoiteltu, samoin kuin kevyt elokuvalisenssituraus Open Season.

Huhut kertovat myös, ettei Zeldastakaan kannattaisi enää näihin aikoihin juuri kolmeakymppiä enempää maksaa.
 
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju

Eikö nuo play.com hinnat ole puntia (£) eikä euroja?
 
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju

Vanki sanoi:
Eikö nuo play.com hinnat ole puntia (£) eikä euroja?

Riippuu valitsetko punnan vai euron valuutaksi. Nuo yllämainitut pelit ovat 14,99 puntaa ja 23,49 euroa. Linkkiä klikkaamalla asia olisi selvinnyt :)
 
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju

phanatic sanoi:
14,99 puntaa ja 23,49 euroa. Linkkiä klikkaamalla asia olisi selvinnyt :)

Ohops, niinpäs onkin. Olis pitänyt käydä kattomassa. Onko kukaan tilannu mitään play.comista, onko valittamista?
 
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju

Vanki sanoi:
Ohops, niinpäs onkin. Olis pitänyt käydä kattomassa. Onko kukaan tilannu mitään play.comista, onko valittamista?


Olen tilannut jo monen vuoden ajan vaikka mitä. DVD-bokseja, kirjoja, pelejä, CD-levyjä ja pari T-paitaakin. Yleensä kamat tulevat eprille jo noin viikon kuluttua tilauksesta. Tietysti jos tilaa just ennen joulua niin saattaa vähän kestää...

Kerran on tainnut käydä niin ettei tullut lähetys perille. Laitoin heille sähköpostia ja laittoivat vain uuden tuotteen tulemaan ilman mitään kysymyksiä.

Kerran taas toimittivat vahingossa väärän T-paidan, ja nyt minulla onkin tuo "väärä" ja jälkikäteen lähetetty oikea paita molemmat.

Suosittelen ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Hinnat voivat olla huomattavasti alhaisemmat. Varsinkin kirjat ovat halpoja. Samoin BBC:n ja muiden englantilaisten yhtiöiden DVD:t. Ja alennusmyyntejä ja kaikenlaisia kampanjoita on usein.

Tässä on listaa DVD kampanjoista eurohinnoilla:
http://www.play.com/DVD/DVD/CART/5-/PromoList.html?cur=258

Ja tässä ne tämän hetken kuumimmat Wii pelit:

http://www.play.com/Games/Wii/STTS/5-/TopSellers.html

Ja muistakaa että postikuluja ei tule mistään, ikinä.

Tullikaan ei häiritse mikäli tuotteen arvo on alle ~ 45.40

Tosin tuokin on vähän tuurista kiinni. jos tulli pysäyttää lähetyksen, saat lapun siitä kotiin ja joudut noutamaan sen tullista. Helsingissä muistaakseni pääpostista keskustasta. Tietysti aina kun tilaat yli tuon rajan olevan tuotteen tulisi sinun itse ilmoittaa siitä tullille jos paketti tuleekin suoraan kotiin. :eek: Pitäisi...

10% jouduin kerran tullille maksamaan DVD boksin arvosta, mutta silti oli paljon halvempi kuin Suomesta ostettu vastaava.

Monet Wiin pelit näkyvät maksavan 46.49, joka taitaa juuri olla yli tuon rajan.

46.49 + 10% = 51,139

Eli jos tullikeikka tulee, maksat pelistä yhteensä 51,14

Esimerkiksi Godfather: Blackhand Edition maksaa noin paljon. Nopeasti MBnetin hintaseurannasta tarkistettuna saa pelin Suomestakin samaan 51:n euron hintaan. Tosin vain Porista. Eli paljolti riippuu asuinpaikastasi.

Kaupassa käyvät ainakin Visa- ja Mastercard-kortit. Myös Sammon Visa Electronit, jotka on varustettu maksuominaisuudella käyvät. Muista en itse tiedä.

Kannattaa myös muistaa että suomenkielisiä ohjeita ei peleissä tule mukana niille jotka niitä kaipaavat. Itseäni ei ole haitannut. :cool:


Edit: Korjattu maksimiarvo jenssoden viestin perusteella.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju

Jep, itse tilasin juuri Godfatherin ja Tigerin playsta, kun muistin että tulliraja olisi ollut vain hiukan alle 50. Kolme viikkoa sitten(10.4. ja 13.4.) tuli ilmoitus sähköpostiin että pelit lähtivät, joten kerkesin jo odottelemaan ilmoitusta tullilta, mutta toissapäivänä(perjantaina) tuo Godfather tulikin sitten suoraan luukkuun, saapa nähdä kuinka Tigerin käy... todennäköisesti jonkun tullivirkailijan testipelattavana...
Erittäin poikkeuksellista kuitenkin minullekin että Playn tilauksissa näin kauan on kestänyt, normaalisti tulee noin kolmessa arkipäivässä. Voin myös suositella heiltä tilaamista, kunhan on tarkka ettei tuotteen hinta ylitä 45,40.
 
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju

Kannattaa tilata Play:sta eurojen sijaan punnilla. Säästää n. 1-2 euroa yleensä peleissä, ja nuo ~46-47 euron pelit menevät alle sen tullirajan.
 
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju

blahdvd.comin Metal Slug Anthology näyttäisi lähtevän taas tarjoushinnalla. Johan tuo pari päivää ehtikin olla kalliimpi :D
 
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju

BlahDVDssä on paljon melko halvalla näitä ei niin laadukkaita pelejä:

Spongebob Squarepants: Creature From Krusty Krab: 23.49
Rampage Total Destruction: 23.49
Ant Bully: 26.49
Cosmic Family: 26.49
Avatar: The Legend Of Aang: 26.49
Gottlieb Pinball Classic: 26.49
Super Fruitfall: 26.49

Ja vähän kalliimmalla saat parempia pelejä:

Mario Strikers Charged Football: 43.49

http://www.blahdvd.com/Blah/Games_Platform.aspx?platform=Wii&sortby=price
 
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju

Tässä taas muutama halpa peli Blahdvd:stä (enemmänkin löytyy mutta tässä nämä tunnetuimmat):

Mercury Meltdown Revolution 26.49
Metal Slug Anthology 26.49


eikä tuo RE4:kään kovin kallis ole:

Resident Evil 4 (Wii Edition) 36.49


***

Kannattaa muuten seurailla noita hintoja, ostin vasta äskettäin tuolta Super Monkeyballin 25.49 ja Metal Slug Anthologyn 21.99. Hinnat tuntuvat muuttuvan joskus jopa pari kertaa päivässä!
 
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju

darkone sanoi:
Scarface myös 36.49 Blahdvd:ssä.

Tämä ehkä lähtee tilaukseen. Kiitos tiedoista!

Edittiä:
Lähtikin Tiger Woods tilaukseen. 48 euroa maksoi. Ei paha.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju

Jep, itsekin olen viime aikoina katsellut noita BlahDVD:n hintoja ja täytyy myöntää että ovat kyllä erittäinkin kilpailukykyiset. Varsinkin kun mitään postimaksuja ei tule enää kaupan päälle. Tilasin juuri tuon Joytechin Power Stationin hintaan 26.49, kun täällä kotosuomessa siitä saa pulittaa (yleensä) sen noin 40 euroa.
 
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju

Play.comilla menossa suuri kesä-ale, ja myös Wiille on useampia nimikkeitä halvalla saatavana. Itse tilasin Dragonball Budokai Tenkaichin hintaan 27.99
 
Vastaus: Wii-pelien tarjousketju

irksome sanoi:
Jep, itsekin olen viime aikoina katsellut noita BlahDVD:n hintoja ja täytyy myöntää että ovat kyllä erittäinkin kilpailukykyiset.

Jep, itse tilasin pojalle Ice Age 2:en juuri äsken.

{poistettu todella tyhmä kysymys}

EDIT. Pitäis varmaan ensin lukaista ketjua ylempää ajatuksen kanssa ennen kun ihan tyhmiä alkaa kyseleen...
 
Ylös Bottom