Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 ja kuulokkeet

xtn

Member
Saakohan boksiin kiinni erillistä headsettiä eli kuuloke/mikrofoni yhdistelmää? USB-sellainen saattaisi upota mutta miniplugimallinen varmaan jo vaikeampi liittää?
 
Vastaus: Xbox360 ja kuulokkeet

Xbox 360:n USB tuskin tukee tuollaisia. Mutta ohjaimen headset-liittimeen voi liittää minkä tahansa siihen sopivan headsetin kännyköiden handsfreestä vähän järeämpiin peleihin. Tosin volume-tasoa ei voi säätää, jos headsetissä itsessään ei ole jotain säädintä.
 
Vastaus: Xbox360 ja kuulokkeet

Eli ts. poksia ei voi pelata pelkällä headsetillä pelkästään :mad:

Aika tylsä juttu, yöaikaan kun ei viitsi huudattaa stereoita taikka jos matkoille lähtee laitteen kera niin kuulokkeet olisi huomattavasti helpompi raahattava kuin esim. kotiteatteri...
 
Vastaus: Xbox360 ja kuulokkeet

Himassa luurit vaan vahvariin, matkoilla tosiaan hiljasempaa :rolleyes:
 
Vastaus: Xbox360 ja kuulokkeet

Joo mieteinkin, että varmaan toimisi vahvarin kautta ja jos puhua haluaa samaan aikaan niin ohjaimeen täytynee kiinnittää erillinen mikki. Melko säätöä kyllä mutta tuolleen se voisi toimia.
 
Vastaus: Xbox360 ja kuulokkeet

Tuli tässä luettua uudesta PELIT-lehdestä arvostelu Steelseries Siberia Neckband -"pelikuulokkeista" (PC, 360). Kuulokkeissa on itsessään myös mikki, ja ne voidaan kytkeä myös siten, että luureista kuuluu sekä pelin äänet että muiden puheet.

Arvosanaksi tuli viisi tähteä (täydet siis?). "Äänenlaadultaan mainiot, päähän hyvin istuvat pelikuulokkeet."

Kuvia

Ihan tyylikkäät mielestäni ja ilmeisesti myös hyvät. Kiinnostuksen myötä heräsi myös tietty kysymys, että mistä näitä sitten saa (79)? Valmistajan sivulla oli linkki Verkkokauppaan, mutta en ainakaan löytänyt sieltä.
 
Vastaus: Xbox360 ja kuulokkeet

mortsu sanoi:
Tuli tässä luettua uudesta PELIT-lehdestä arvostelu Steelseries Siberia Neckband -"pelikuulokkeista" (PC, 360). Kuulokkeissa on itsessään myös mikki, ja ne voidaan kytkeä myös siten, että luureista kuuluu sekä pelin äänet että muiden puheet.

Arvosanaksi tuli viisi tähteä (täydet siis?). "Äänenlaadultaan mainiot, päähän hyvin istuvat pelikuulokkeet."

Kuvia

Ihan tyylikkäät mielestäni ja ilmeisesti myös hyvät. Kiinnostuksen myötä heräsi myös tietty kysymys, että mistä näitä sitten saa (79)? Valmistajan sivulla oli linkki Verkkokauppaan, mutta en ainakaan löytänyt sieltä.

Jees, itsekin kyllä haluaisin tietää, pitäisi kohta puoliin uudet kuulokkeet muutenkin hankkia ja nämä vaikuttavat erittäin hyviltä.
 
Vastaus: Xbox360 ja kuulokkeet

Zuor sanoi:
Jees, itsekin kyllä haluaisin tietää, pitäisi kohta puoliin uudet kuulokkeet muutenkin hankkia ja nämä vaikuttavat erittäin hyviltä.

Kannattaa varmaa miettii viellä varsinkin jos oot tottunu normaalikuulokkeisiin. Tollaset järkäleet pelkkien korvien varassa ei kuulosta kovin hyvältä. Ainakin omassa käytössä kevyetkin niskalenkilliset kuulokkeet tuntuu erittäin epämukavilta verrattuna tavallisiin.
 
Vastaus: Xbox360 ja kuulokkeet

Kiitäjä sanoi:
Kannattaa varmaa miettii viellä varsinkin jos oot tottunu normaalikuulokkeisiin. Tollaset järkäleet pelkkien korvien varassa ei kuulosta kovin hyvältä. Ainakin omassa käytössä kevyetkin niskalenkilliset kuulokkeet tuntuu erittäin epämukavilta verrattuna tavallisiin.

Luulisi hyvin pysyvän, ei Pelit muuten olisi antanut 5 tähteä niille. Ja itse pidän enemmän niskalenkillisistä, tavalliset putoavat päästä
 
Vastaus: Xbox360 ja kuulokkeet

Kannattaa varmaa miettii viellä varsinkin jos oot tottunu normaalikuulokkeisiin. Tollaset järkäleet pelkkien korvien varassa ei kuulosta kovin hyvältä. Ainakin omassa käytössä kevyetkin niskalenkilliset kuulokkeet tuntuu erittäin epämukavilta verrattuna tavallisiin.
Onko btw "normikuulokkeita" vastaavilla ominaisuuksilla?
 
Vastaus: Xbox360 ja kuulokkeet

Cool, ovatkohan hyvätkin? :)

Itse ostin tuollaiset syksyllä ja ainakin tähän päivään saakka ovat toimineet erinomaisesti.

Tuossa linkki viestiketjuun josta sain alunperin tietää em. luureista. Kävin em. ketjussa jonkin verran keskustelua ennen ostopäätöstä ja kannattanee käydä lukemassa niin ei kaikkea tarvitse täällä käydä uudelleen kirjoittamassa.

Asia joka minua häiritsi ko. kuulokkeissa oli se, että kun olen esim. dashboardissa tai missä hyvänsä paikassa missä ei kuulu mitään ääntä niin kuulokkeista kuuluu vaimea sihinä, ilmiöstä käytetään nimeä "hissing" tai jotain sinnepäin. Nyt en enää ole kiinnittänyt ääneen mitään huomiota. Joko olen siis tottunut ääneen tai sitten se on poistunut? Sitä en tiedä onko kyse vain minun kuulokkeiden ominaisuudesta vai onko kaikissa kuulokkeissa sama sihinä?

Hyviä puolia kuulokkeissa on se, että niissä on mielestäni todella hyvä ääni. Kuulokkeisiin tulee siis sekä peli- että puheäänet jolloin tv:n kaiuttimista voi ottaa äänen kokonaan pois. Kuulokkeet myös vaimentavat hyvin ulkopuolisia ääniä ja luurit päässä saa olla aika hyvin omissa maailmoissaan.

Langattomuus on myös hyvä asia ja ainakin minun käyttömäärilläni ovat paristot kestäneet hienosti.

Ko. kuulokkeet eivät ole halvimmasta päästä ja en tiedä saako niitä vielä suoraan suomesta ostettua, itse tilasin oman kappaleeni rapakon takaa ja lähetinyksikön pistoke ei ollut suoraan yhteensopiva suomalaisten pistorasioiden kanssa ja tätä varten tarvitaan erillinen adapteri joka tietysti lisää muutaman euron kokonaissummaa.
 
Vastaus: Xbox360 ja kuulokkeet

Voi jummi jammi mistä noita kuulokkeita sais missä on tuo xbox live ominaisuus eli pelin äänet ja live puhe kuuluvat molemmat. Onko porukalla tietoa?
 
Vastaus: Xbox360 ja kuulokkeet

moro. eka viesti täällä :)

niin että vieläkun joku älyäis tehdä 5.1 luurit joissa olis mikkiominaisuus :rolleyes:
 
Ylös Bottom