Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Live nimet

Jou

New Member
Tuli tässä mieleen, että teillä joilla on gamertagit, niin miksikä teitä kutsutaan netissä? Esim. Lousku, miten englantilaiset senkin lausuu? Tai jos kirjoittaa gamertagginsä suomeksi, niin saa varmaan aina kuulla erilaisia väännöksiä nimestään... Ja eikö englantilaisille vierasperäinen nimi voi karkoittaa joitakin pois? Jos minä näen nimen, jonka tunnistan ranskalaiseksi, niin taitaa jäädä pelaamatta kyseessä olevan ihmisen kanssa... Ranskalaisten englantihan on tunnetusti melko hankalaa...

Noh, laitoin tän viestin, kun ajattelin, että se on ihan hauska ja mielenkiintoinen kysymys...

Liven saan varmaan tänään maanantaina tai myöhemmin tällä viikolla (kunhan vaan Vpd saa Starter Kittejä lisää) ja gamertaggini tulee olemaan "Darien Fawks".

Pelaamisiin :D
 
No minua sanotaan useimmiten nimellä "Whampou". Hyvin tuntuvat osaavan. Vaikka kuulostaakin jotenkin koomiselta. :D
 
Heh! Soittelin tossa mun englantilaiselle kaverille, niin se sanoo mun nimen (Jouni) aina jotenkin Zouanni, eli niinkuin Joanne :eek: :D
 
yleensä porukka sanoo Louskun silleen "Löyskyy". No meitsi lähtee tästä mättämään wolffia!:D
 
Joo...jenkit sanoo vaan... "Harsa" (Harza).
Mitenkähän jenkit ym.kutsuu suomalaista jonka tag on: "Nurkkamestari"??!!
 
Mulla on aika helppo nikki. Porukka sanoo sen tyyliin "Gimbl"

Mutta tosiaan, on se joskus ikävä kun haluaisia sanoo jollekkin jotakin ja nikki on joku älytön kirjainhirviö. Esim. eilen mun pelissä oli pelaamassa tagilla "YrMomsBoyfriend" Onhan se tosi hauska ja kaikkee, mutta miksiköhän kaveria pitäisi kutsua kun sille jotain sanoo? "hey boyfriend, where are you" vai? Aika idiootiltahan se kuulostaa joo...
 
Ei toi ole vielä mitään!!! Pelasin tänään ghost reconia niin siellä oli joku britti jonka nim oli "cdfghdc" :D oli siinä tiimiläisillä lausuttavaa. Yleensä porukka kylläkin sanoi sitä CD:ksi.
 
Jos nimi on joku aivan älytön söhellys tai sisältää jonkun mielestä loukkaavaa informaatiota, niin siitähän voi antaa negatiivista palautetta...
 
Niin, kyllähän tuosta Nurkkamestarista väännetään jos jonkinlaisia versioita ulkomaalaisten toimesta. Henkilökohtainen suosikkini on kuitenkin (muistaakseni) AJ77:n Corner Champion...
 
Fadtse(miten saisinkaan sen väännetyä), just niingu pitääkin, mut taas suomalaisilta lausuminen ei oikeen onnaa, "wutke" "Fötkeh" yms. mutta kyl useimmat sen osaa. Ja eipä se menoa haittaa
 
Usein kun meikäläinen (Killi) ja Kille pelaamme ulkomaalaisten kanssa samaa aikaa niin tulee sekaannuksia, koska kaikki lausuvat nimemme samoin eli jotenkin khlii.. Tosin tutuimmille on jo "opetettu" lausumaan minut khlininä ja Kille khilenä.. :)
 
Minä monasti olen ilmaissut Kille:n Killinä vaikka killiä ei servulla välttämättä olisikaan ja Kille ei siitä tykkää yhtään. ;) Tällöin Kille:ltä yleensä kiukkuiseen tyyliin kommenti; Mikä ihmeen Killi?

Edit: Minun tagini kutsutaan yleensä Suomalaisten kesken Morgani:ksi ja aika samoin myös englanniksi pelkkä Morgan, joskus harvoin kuulee myös MorganKäelle.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Mun nimi

Mun nimi (Ithion) ei ole nimi millään kielellä mutta se osataan silti lausua... yleensä :D, jopa ranskalaiset haldaa sen. Killen serveri on muuten törkeen nopee jos siellä pelaa suomesta käsin... suosittelen :D Siel on kans aika paljo suomalaisia enivei.
 
Non niin. Nyt on Live hankittu :)
Ei varmaan tarvitse paljoa selittää miten Darien Fawks lausutaan.
Gamertaggini on muutes Näkymätön mies sarjasta jossa Darien Fawkesia esitti Vincent Ventresca :D
 
Ihan normaalisti englanniksi väännettynä "Rädikys".

Jostain syystä nickiäni hoetaan aina joka servulla kun menen sisään, ja kesken pelinkin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bushi
Razan ala MorganKalle: "Kartsa" - tää on paras! :D

Muistaakseni sanoin kyllä Karzan, mutta Suomalaisittain lausuttuna se on Kartsan. ;) Jos joku sattuu täällä vielä tietämään, niin kyseessä on Tarzania lainattu sarjakuva jotka ovat vuodelta pieru. Ja jos sattuu vielä tietämään, että millainen sarjakuva luonteeltaan, niin voi ruveta jo hymyillyttämään.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jokke
Muistaakseni sanoin kyllä Karzan, mutta Suomalaisittain lausuttuna se on Kartsan. ;) Jos joku sattuu täällä vielä tietämään, niin kyseessä on Tarzania lainattu sarjakuva jotka ovat vuodelta pieru. Ja jos sattuu vielä tietämään, että millainen sarjakuva luonteeltaan, niin voi ruveta jo hymyillyttämään.

Jep, tuli pentuna katseltua, kivoja kuvia...
Itseäni kutsutaan ewikki -nimellä...
 
Ylös Bottom