Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Onen päivitysmalli: Xbox One X (2017)

Vastaus: Xbox Onen päivitysmalli: Xbox One X (2017)

Jos oikein muistan, niin boksilla tuossa on dynaaminen resoluutio ja vaihtelee 720p/900p välillä.
Mitehä se noissa dynaamisissa menee sitten, toivottavasti parempaan päin.
 
Vastaus: Xbox Onen päivitysmalli: Xbox One X (2017)

Pitihän tämä ennakkotilata, todennäköisesti olisi jäänyt tilaamatta ellei olisi tullut ostettua uutta telkkaria kesän alussa :p cdonista saa plussajäsenyydellä vielä 15e takaisin.
 
Vastaus: Xbox Onen päivitysmalli: Xbox One X (2017)

Minäkin nyt laitoin cdonista tilauksen sisään kun kauppa josta varasin, sanoi että ms:n ohareiden takia ne ei ilmeisesti saa mitään julkaisussa kun scorpiot menee muutamalle nimetylle jälleenmyyjälle. Eli näyttää siltä että perusmalli tulee myöhemmin.
 
Vastaus: Xbox Onen päivitysmalli: Xbox One X (2017)

Itse pistin heille eilen illalla sähköpostia, että miten heille tulee konsolia kun on tuo Project Scorpio Edition julkistettu ja minulla varaus ollut pitkään. Vastasivat nyt aamulla, että palaavat asiaan kun Microsoft tiedottaa asiasta.

Kävin nyt viestistäsi kiinnostuneena katsomassa tilaustani ja se on kuin onkin muutettu Project Scorpio Edition tilaukseksi :) Mutta Verkkokauppa ei ainakaan vielä pistänyt mulle viestiä asiasta.

Siis toi Project Scorpio Edition ei taida erota muuten mitenkään normaalista Xbox One X konsolista kuin sillä tekstillä mikä on konsolissa ja ohjaimessa ja paketin mukana tulee pystytuki.

Luulen, että kaikki tämän vuoden puolella myytävät koneet on Project Scorpio versioita ja perusmallit tulee sit kun noi loppuu. Jää nähtäväksi.

Miika_- sanoi:
Oma verkkokauppa.comin tilaus oli myös päivitetty scorpio editioniin.

Myös täällä oli verkkokauppa.comin tilaus päivittynyt Scorpio Editioniin.
 
Vastaus: Xbox Onen päivitysmalli: Xbox One X (2017)

Gamestopista tuli varattua uusi loota ja Scorpio versio sieltä näillä näkymin on tulossa. Sinänsä tuolla ei ole mitään väliä, kun mitään oikeasti hyödyllistä tuossa ei tule mukana. Isompi kovalevy tai Elite-ohjain mukana, niin olisi voinut vähän extraakin maksaa.
 
Vastaus: Xbox Onen päivitysmalli: Xbox One X (2017)

Gamestopista tuli varattua uusi loota ja Scorpio versio sieltä näillä näkymin on tulossa. Sinänsä tuolla ei ole mitään väliä, kun mitään oikeasti hyödyllistä tuossa ei tule mukana. Isompi kovalevy tai Elite-ohjain mukana, niin olisi voinut vähän extraakin maksaa.
Jalkatuki millä saat sen pystyasentoon tulee mukana. Siinä se etu sitten onkin (erillisenä 19,90€) plus tietty se hieno teksti siinä konsolissa ja ohjaimessa.

Itse tosiaan veikkasin halvempaa hintaa ja Elite 2.0 ohjainta, mutta luultavasti säästävät näitä sitten ensi vuodelle.
 
Vastaus: Xbox Onen päivitysmalli: Xbox One X (2017)

Jalkatuki millä saat sen pystyasentoon tulee mukana. Siinä se etu sitten onkin (erillisenä 19,90€) plus tietty se hieno teksti siinä konsolissa ja ohjaimessa.

Itse tosiaan veikkasin halvempaa hintaa ja Elite 2.0 ohjainta, mutta luultavasti säästävät näitä sitten ensi vuodelle.


Niin kuten sanoin, mitään oikeasti hyödyllistä tuossa ei tule mukana :)

E: S-mallin kun ostin, niin siinä oli sentään 2teran kovalvey.
 
Vastaus: Xbox Onen päivitysmalli: Xbox One X (2017)

Ulkoisen kovalevyn kanssa ei ilmeisesti tarvitse sen enempää kikkailla muuta, kuin nappaa nykyisestä Xbox One S:stä pois ja tökkää uuden X:n kylkeen? Vai kuinka?
 
Vastaus: Xbox Onen päivitysmalli: Xbox One X (2017)

Ulkoisen kovalevyn kanssa ei ilmeisesti tarvitse sen enempää kikkailla muuta, kuin nappaa nykyisestä Xbox One S:stä pois ja tökkää uuden X:n kylkeen? Vai kuinka?

Juu näin olin ymmärtänyt.
 
Vastaus: Xbox Onen päivitysmalli: Xbox One X (2017)

Ulkoisen kovalevyn kanssa ei ilmeisesti tarvitse sen enempää kikkailla muuta, kuin nappaa nykyisestä Xbox One S:stä pois ja tökkää uuden X:n kylkeen? Vai kuinka?

Näin homman luvattiin toimivan Microsoftin sunnuntaisessa Mixer-lähetyksessä. (Ja olen itsekin testannut ulkoisen levyn vaihtamisen kahden Xbox Onen välillä, eikä tule mieleen syytä miksei tämä Äksyksäksänkään kanssa toimisi.)
 
Vastaus: Xbox Onen päivitysmalli: Xbox One X (2017)

Koitin jo aiemmin kesällä laittaa Turun GameStopista X:n varaukseen, mutta eivät ottaneet varauksia vastaan. Maanantaina päivällä sitten töiden jälkeen varailemaan ja kaikki menny jo... Hyvin tuntuu menevän kaupaksi, saa Sonykin vähän painetta Microsoftin suunnalta. Toivottavasti saavat lisää konsoleita varattavaksi ennen julkaisua, 334€ jo vaihtopelien myötä maksettuna :D
 
Vastaus: Xbox Onen päivitysmalli: Xbox One X (2017)

Onkos kukaan saanut Discshopista tietoa ennakkotilauksestaan, että saavatko Scorpio Editionia tilaajille?

Eivät vastaa sähköpostiin/puhelimeen ja eivät ole päivittäneet tuotetietojakaan viellä One X kohdalta.

Todella omituisesti hoidettu tämänkin konsolin ennakkotilaus, kun on vaikeuksia saada edes varattua mistään tai saada tietoa varauksestaan
 
Vastaus: Xbox Onen päivitysmalli: Xbox One X (2017)

Koitin jo aiemmin kesällä laittaa Turun GameStopista X:n varaukseen, mutta eivät ottaneet varauksia vastaan. Maanantaina päivällä sitten töiden jälkeen varailemaan ja kaikki menny jo... Hyvin tuntuu menevän kaupaksi, saa Sonykin vähän painetta Microsoftin suunnalta. Toivottavasti saavat lisää konsoleita varattavaksi ennen julkaisua, 334€ jo vaihtopelien myötä maksettuna :D

Ennen kuin saadaan mitään lukuja, niin ei liikoja johtopäätöksiä kannata vetää vielä tuosta kaupankäynnistä. Veikkaan, että tuota Scorpion Editionia ei loppujen lopuksi ihan hirveää määrää ole valmistettu ja nyt uskotellaan, että menekki on aivan valtavaa kun kaikkialla loppuunmyyty.
 
Vastaus: Xbox Onen päivitysmalli: Xbox One X (2017)

Onkos kukaan saanut Discshopista tietoa ennakkotilauksestaan, että saavatko Scorpio Editionia tilaajille?

Eivät vastaa sähköpostiin/puhelimeen ja eivät ole päivittäneet tuotetietojakaan viellä One X kohdalta.

Todella omituisesti hoidettu tämänkin konsolin ennakkotilaus, kun on vaikeuksia saada edes varattua mistään tai saada tietoa varauksestaan
Ei ole kuulunut..Laitoin sitten itsekin kyselyä maanantaina, että muuttuuko pitkään sisässä ollut ennakkotilaus tuohon Project Scorpio malliin vai saapuuko perusversio ilmoitettuna julkaisupäivänä..Ei mitään vastausta..Yleensä vastaavat viimeistään seuraavana päivänä..
 
Vastaus: Xbox Onen päivitysmalli: Xbox One X (2017)

Ennen kuin saadaan mitään lukuja, niin ei liikoja johtopäätöksiä kannata vetää vielä tuosta kaupankäynnistä. Veikkaan, että tuota Scorpion Editionia ei loppujen lopuksi ihan hirveää määrää ole valmistettu ja nyt uskotellaan, että menekki on aivan valtavaa kun kaikkialla loppuunmyyty.
Jep yhteenkin kauppaa oli saatu vaan 20kpl [emoji23].
Tämä siis luki murobbs et faktasta ei ole tietoa.
Vaikka itse en pariksi vuodeksi noita väli malleja osta nii oon kyllä jännän äärellä et miten boksi myy.
Jos sais sonynkin kiirehtii vaikka sit uutta sukupolvea ;)
 
Vastaus: Xbox Onen päivitysmalli: Xbox One X (2017)

Nyt kannattaa äkkiä Gamestopista ennakkotilata, tuli uusi satsi noita Project Scorpio Editioneita.
 
Ylös Bottom