Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Onen päivitysmalli: Xbox One X (2017)

Vastaus: Xbox Onen päivitysmalli: Xbox One X (2017)

Discshop ilmoitti, että he saavat konsoleita vasta alkuvuodesta 2018..Eli piti tuo discshopin ennakkotilaus perua..

Tämä ei oikeastaan yllätä yhtään, kun on tuo Discshopin taso laskenut aikamoista vauhtia. Toimituksissa kestää nykyään todella kauan, asiakaspalvelun puhelimet ovat jatkuvasti suljettuna ja jostakin syystä sähköpostilla vastaavat englanniksi viesteihin viikon viiveellä ja tohon viellä ongelmat tavarantoimittajien kanssa, niin taidan vaihtaa ostopaikkaa ihan suosiolla :mad:

Oman tilaukseni peruutin jo aikoja, sitten kun ei vain tee mieli ostaa tuolta enään yhtään mitään..
 
Vastaus: Xbox Onen päivitysmalli: Xbox One X (2017)

Huh huh. Mitenkähän lie markettien yms tilanne sit marraskuussa, tuleeko esim Prismaan ja giganttiin näitä sitten minkälaiset määrät :confused:

Mukava olisi käydä konsoli hakemassa ihan kaupasta, kuin hermoilla postin kanssa :D
En osaa sanoa, mikä on kivijalkakauppojen tilanne, mutta Gigantin verkkokaupasta on ollut Xbox One X jo pitkään tilattavissa ja edelleen sivuilla lukee, että "toimitukset ennakkotilanneille 7.11." sekä "julkaisupäivän erästä konsoleita vielä vapaana", joten luulisi niitä ainakin aika hyvin ennakkoon tilanneille riittävän.
 
Vastaus: Xbox Onen päivitysmalli: Xbox One X (2017)

Linkatusta uutisesta: "Ennakoinnin mukaan 21,6% kuluttajista on kiinnostunut Xbox One X:sta, ja 22,2,% PS4 Pro'sta. Odotettavissa on kaikkiaan seitsemän miljoonan konsolin myynnit seuraavan kahden vuosineljänneksen aikana. Ottaen huomioon kaikki saatavilla olevat laitteet nousevat Microsoftin luvut asemiin 36,6% ja Sonyn 35,6%.

Ounastelun mukaan siis Microsoftin uhkapeli Xbox One X:n kanssa tulee olemaan kannattava."

Erot minimaalisen pieniä pron eduksi ja lisäksi kaikki laitteet mukaan laskettuna tämä kääntyisi Xboxin eduksi. Toki pelkkää spekulointiahan tämä tässä vaiheessa on.
 
Pari vinkkiä heille joille tulossa vajaan parin viikon päästä uutta konsolia talouteen. 1 T kovo on auttamatta liian pieni ja kun tuossa on nyt S mallin Limited Editionissa ollut 2T kovolla niin ei sekään todellakaan tämän päivän asteikolla ole mikään ylenpalttisen suuri tila kun pelien sisältömäärä nykyään on mitä on. Pahimmat tyyliin 100 Gigsua. Ja koko ajan pukkaa uutta ilmaista sisältöä Games with Gold kautta jne. Ja monet wanhat 360 helmet kuten Alan Wake jne. siellä sitkeesti odottaa myös vuoroaan...

Gigantissa on parhaillaan (olikohan tämän viikon ajan) jotkut "Seagate päivät" ja saa 20 pinnaa rabattia mm. Seagaten ulkoisista kovoista. Esim. 4T malli varsin kohtuullisesti irtoaa 111 € ja 2T malli joka sekin melko pitkälle riittää 80 €. Itse ajattelin ratkaista kaikki tilan loppumis ongelmat kerrasta ja satsasin tuohon 4T malliin.

Toinen on sitten tuo pelien kopsuttelu joka ennen oli perin hankalaa (yksitellen) mutta viime käyttiksen päivityksen jälkeen helppoa. (kaikki kerralla/määritetty sisältö kerralla) Ei ole ihan ilmiselvä mistä se tapahtuu, en itse heti ainakaan hoksannut että asetuksissa storage devicen päällä pitää painaa A. Ohje täällä: https://www.windowscentral.com/how-move-your-xbox-one-games-new-xbox-one-s
 
Onko mitään järkeä ostaa X-mallia, jos ei omista 4K-televisiota? Ennestään ei ole minkäänlaista Xboxia.

Tulisiko matalamman tarkkuuden telkkarilla jotain ongelmia?
 
Onko mitään järkeä ostaa X-mallia, jos ei omista 4K-televisiota? Ennestään ei ole minkäänlaista Xboxia.

Tulisiko matalamman tarkkuuden telkkarilla jotain ongelmia?
Ei tule ongelmia. Xbox One X supersamplaa kaikki pelit myös 1080p-tarkkuudelle, eli käytännössä saa entistä paremman reunanpehmennyksen, vaikkei 4K-telkkaria olisikaan.
 
Onko mitään järkeä ostaa X-mallia, jos ei omista 4K-televisiota? Ennestään ei ole minkäänlaista Xboxia.

Tulisiko matalamman tarkkuuden telkkarilla jotain ongelmia?

Mitään ongelmia ei tule, ja jos ei ole rahasta kiinni niin ehdottomasti Xbox One X. Toki jos et ole niin suorituskyvyn perään, niin halvempi Xbox One S päästää sinut yhtälailla käsiksi Xboxin pelikirjastoon.

Vinkkinä kaikille: kohta on käytettyjä Xbox Oneja markkinoilla, kun jengi päivittää Xbox One X:ään. Täällä vanha sotaratsu matkaa makuuhuoneeseen mediatoistimeksi, mutta varmasti monet myyvät vanhan pois uuden tieltä. Kannattaa olla kärkyllä, jos haluaa Xbox Onen suhteellisen edukkaasti.
 
Mitään ongelmia ei tule, ja jos ei ole rahasta kiinni niin ehdottomasti Xbox One X. Toki jos et ole niin suorituskyvyn perään, niin halvempi Xbox One S päästää sinut yhtälailla käsiksi Xboxin pelikirjastoon.

Kiitos vastauksista, TT-2k ja Dragonfly.

Eihän sitä voi kiistää, että puolella X:n hinnasta saa S-mallin ja jonkun pelin mukaan. Toisaalta olen miettinyt, että jos S:n ostettua alkaa tekemään mieli lippulaivamallia, on oma hommansa myydä vanha konsoli pois eikä siinä taida päästä omilleen.

Koska omistan jo PS4:n, en ole onnistunut Pro-Pleikkaa perustelemaan itselleni, vaikka lyhyemmät latausajat ym. lisätehojen hyödyt houkuttelevat. Xboxilla houkuttelisi hankkia kerralla se paras malli.

Päätöksiä, päätöksiä. :confused:
 
Ne kenellä on ennakkovaraus One X:stä Gamestopissa, niin suosittelen viemään One S:n vaihdossa koska siellä on kampanja että saa vaihtoarvoa +50%.
 
Ne kenellä on ennakkovaraus One X:stä Gamestopissa, niin suosittelen viemään One S:n vaihdossa koska siellä on kampanja että saa vaihtoarvoa +50%.

Tämä oli minullakin ajatuksena. Tänään meinasin laittaa "ässän" pakettiin, siirtää pelit sisäiseltä kovalevyltä ulkoiselle ja palauttaa tehdasasetuksille Gamestoppiin vientiä varten.
 
Paljon 500gb One S:stä saa vaihdossa?

Vielä en tarkkaa summaa tiedä, huomenna se selviää kun vien oman 500 gigasen sinne hyvitettäväksi.

Tämä oli minullakin ajatuksena. Tänään meinasin laittaa "ässän" pakettiin, siirtää pelit sisäiseltä kovalevyltä ulkoiselle ja palauttaa tehdasasetuksille Gamestoppiin vientiä varten.

Mulle sanovat puhelimessa että ei saisi mielellään palauttaa tehdasasetuksiin, koska eivät voi muuten kunnolla testata laitetta.
 
Mulle sanovat puhelimessa että ei saisi mielellään palauttaa tehdasasetuksiin, koska eivät voi muuten kunnolla testata laitetta.

No mitäs kettua? Emmä ainakaan veisi omaa konsolia vaihtoon palauttamatta sitä tehdasasetuksille ensin. Vai testaavatko siinä heti ja sitten saat palauttaa tehdasasetukset? Onhan tuossa muuten aikamoinen tietoturvariski, eikö?
 
Mulle sanovat puhelimessa että ei saisi mielellään palauttaa tehdasasetuksiin, koska eivät voi muuten kunnolla testata laitetta.

Missä Gamestopin liikkeessä tällaista pyydettiin? Aiemmin ei ole ainakaan ollut ongelma tehdasasetusten palautus, kun olen asioinut vakkariliikkeessäni Helsingin Asematunnelissa.

Vasta paikan päällä koneen jyrääminen hidastuttaisi ihan tolkuttomasti koko vaihtoprosessia, enkä missään tapauksessa jättäisi palautusta kokonaan tekemättä tai Gamestopin jamppojen kontolle. Kuten Dragonfly totesi, tietoturvariski kasvaa liian suureksi.
 
Itse olen aina palauttanut tehdasasetukset konsoleihini jos olen niitä Gamestoppiin vienyt, eikä koskaan ole mitään sanomista tullut ja ei niitä ole koskaan siinä paikalla ollessani edes testattu.

Kyllä ne kannattaa itse tyhjentää, niin ei ainakaan tarvitse pelätä omien tietojen takia.
 
Ylös Bottom