Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Onen päivitysmalli: Xbox One X (2017)

Itse vein tuon normi Onen vaihdossa silloin, kun S-mallista oli vaihtotarjous. Laitoin kotona ensin tehdasasetukset ja sitten pakkasin konsolin pakettiin ja vein Gamestopiin. Gamestopissa sitten testasivat konsolin (ihan vaan virrat päälle ja kuva ruutuun) ja asia oli sitten sillä selvä.
 
500 gigasesta One S:stä sai Gamestopissa hyvitystä 195€.

Ja kaksi teraisesta S:stä sai 260 euroa.

Aika hemmetin hyvä tarjous, jonka ansiosta minulle jäi Xbox One X:stä maksettavaa tasan nolla (0) euroa! Sain jopa takaisin osan ennakkotilauksen pantista. :D:D:D
 
Siis meinaako tuo Gamestopin hyvityshomma nyt tosiaan, että Xbox One S:stä saa vaihtoarvoa 2 x 195e? Yritin myös katsella Gs:n nettisivuja sekä facebookia enkä löytänyt mainintaa koko kampanjasta. Mistä tuo on bongattu ja onko tuossa jotain ehtoja?

Täytyy vakavasti harkita vaihtoa jos tuo on tosiaan kuten olen nyt tulkinnut.
 
Kohtahan tuo olisi jo kodeissa. Nyt tosin pitäisi jo päättää, että tyytyäkö hankkimaan vaan jonkun budjettimalliseen, mutta riittävän hyvän 4K -telkkarin vai hankkisiko heti oledia. Onhan tuo nykyinen kyllä jo sen verran vanha, että melkein kaikista tarjolla olevista saisi parempaa kuvaa.
 
Siis meinaako tuo Gamestopin hyvityshomma nyt tosiaan, että Xbox One S:stä saa vaihtoarvoa 2 x 195e? Yritin myös katsella Gs:n nettisivuja sekä facebookia enkä löytänyt mainintaa koko kampanjasta. Mistä tuo on bongattu ja onko tuossa jotain ehtoja?

Täytyy vakavasti harkita vaihtoa jos tuo on tosiaan kuten olen nyt tulkinnut.

Ei varmastikaan saa 390 euroa Xbox One S:stä. 195e saattaa saada, mutta ei kertaa kaksi.
 
Ei varmastikaan saa 390 euroa Xbox One S:stä. 195e saattaa saada, mutta ei kertaa kaksi.
Niin, aika oudolta tuo tuntuisikin mutta tuossa ylempänä silti cobalos kertoo että jäi maksettavaa nolla euroa ja tuo 2tb konsolin hyvitys kaksinkertaisena selittäisi tuon hinnan.
 
Niin, aika oudolta tuo tuntuisikin mutta tuossa ylempänä silti cobalos kertoo että jäi maksettavaa nolla euroa ja tuo 2tb konsolin hyvitys kaksinkertaisena selittäisi tuon hinnan.
Ei, cobalos sai hyvitystä 260 euroa 2 terasesta mallista, niin kuin hän viestissään sanoo. Muut hyvitykset ovat tulleet muuta kautta. Hän on esim. vienyt pelejä Gamestoppiin hyvityksenä uudesta konsolista.
 
Ei, cobalos sai hyvitystä 260 euroa 2 terasesta mallista, niin kuin hän viestissään sanoo. Muut hyvitykset ovat tulleet muuta kautta. Hän on esim. vienyt pelejä Gamestoppiin hyvityksenä uudesta konsolista.
OK. No tuo olikin ihan liian hyvää ollakseen totta. Tuosta viestistä kyllä tosin edelleen voi tulkita tuon väärin kun mitään mainintaa ei ole muusta kuin 2 teran konsolista. Tai ainakin meikäläinen pystyy, en tiedä tuliko tuo yhdelläkään muulla väärin ymmärretyksi.
 
OK. No tuo olikin ihan liian hyvää ollakseen totta. Tuosta viestistä kyllä tosin edelleen voi tulkita tuon väärin kun mitään mainintaa ei ole muusta kuin 2 teran konsolista. Tai ainakin meikäläinen pystyy, en tiedä tuliko tuo yhdelläkään muulla väärin ymmärretyksi.
Toki sen voi näinkin tulkita. Tässä vaan Gamestop ottaisi niin pahasti takkiin, ettei tilanne oikein voi olla näin. Jengi kävisi ostamassa Prismat ynnä muut kaupat tyhjäksi Xbox One S -konsoleista ja kuskaisi ne suoraan vaihtoon Gamestoppiin.

Cobalos voi itse varmistaa mistä muusta sai hyvitystä, mutta oma veikkaus on, että peleistä.
 
Itse kävin oman Scorpion Editionin jo postista noutamassa:D.
Jos jotakuta tuo Scorpion Edition vielä kiinnostaa niin CDON:ista sitä voi vielä varailla. Outoa ettei sieltä ole loppunut vaikka muualta tuntuu olevan.
 
Digital Foundryn videosetit itse konsolista ja sen toimimisesta mm. taaksepäin yhteensopivien pelien kanssa.


 
Vetäsin ässän hihasta ja peruin oman tilauksen, tuli yhtäkkiä mieleen että minähän pelaan kaikkia moninpelejä ps4 pro:lla koska sieltähän se suurin yleisö löytyy ja tulee aina löytymään eikä yksinoikeudet boksin puolella henkilökohtaisesti ole niin iso asia.. Nyt tosiaan harmittaa kun xbox one s tuli myytyä koska uhd soitin meni samalla mutta eiköhän Microsoft polkase niiden hinnat kohta alas taas että konsolit liikkuisi kaupasta niin hakia samalla semmonen :D ens vuonna sitten kattoa uudestaan. Onneksi olkoon sille joka minun scorpion editionin saa verkkokauppa.comista
 
Vetäsin ässän hihasta ja peruin oman tilauksen, tuli yhtäkkiä mieleen että minähän pelaan kaikkia moninpelejä ps4 pro:lla koska sieltähän se suurin yleisö löytyy ja tulee aina löytymään eikä yksinoikeudet boksin puolella henkilökohtaisesti ole niin iso asia.. Nyt tosiaan harmittaa kun xbox one s tuli myytyä koska uhd soitin meni samalla mutta eiköhän Microsoft polkase niiden hinnat kohta alas taas että konsolit liikkuisi kaupasta niin hakia samalla semmonen :D ens vuonna sitten kattoa uudestaan. Onneksi olkoon sille joka minun scorpion editionin saa verkkokauppa.comista
Ja nythän on oikein kulta aika ostaa jonkun käytetty konsoli...
 
Olipa parissa viikossa tippunut x1s hyvitys gamestopissa.. vähentynyt hyvitys (45e) sai miettimään koko tilausta... lisäksi ei tietoa edes millon laitetta saa... eli olkoon, en laita tilaukseen kun meni tuolleen..
 
Olipa parissa viikossa tippunut x1s hyvitys gamestopissa.. vähentynyt hyvitys (45e) sai miettimään koko tilausta... lisäksi ei tietoa edes millon laitetta saa... eli olkoon, en laita tilaukseen kun meni tuolleen..
Onko oikeasti näin, ettei Xbox One X:iä riitä kaikille haluaville? Tai siis ainakaan Gamestopin mukaan. Hurja kysyntä vai liian pieni valmistuserä?
 
Onko oikeasti näin, ettei Xbox One X:iä riitä kaikille haluaville? Tai siis ainakaan Gamestopin mukaan. Hurja kysyntä vai liian pieni valmistuserä?

Jos kaveriin on uskomista, niin suurin piirtein kaikkialla ensimmäinen valmistuserä on loppuunmyyty. Esimerkiksi Verkkokaupassa toinen Xbox One X -erä ilmestyy arviolta 17.marraskuuta. Onneksi mulla ei ole tätä hätää, kun pistin ennakkotilauksen ajoissa. :rolleyes:
 
Ylös Bottom