Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Onen päivitysmalli: Xbox One X (2017)

Sitten kun pojan huoneeseen tulee xbox niin pystyykö se käyttämään mun digitaalisia pelejä ja elokuvia vai tarviiko mun tunnusten olla aina kirjautuneena? Mikä on helpoin tapa niillä kellä on enemmän kuin yksi konsoli?
 
Sitten kun pojan huoneeseen tulee xbox niin pystyykö se käyttämään mun digitaalisia pelejä ja elokuvia vai tarviiko mun tunnusten olla aina kirjautuneena? Mikä on helpoin tapa niillä kellä on enemmän kuin yksi konsoli?
Olen ite ratkaissut tilanteen siten, että alakerran ”lasten konsoli” eli Xbox One S on asetettu tunnuksellani (jolla kaikki ostokset on tehty ja jolla on Game Pass Ultimate -tilaus) ns. kotikonsoliksi. Silloin sen konsolin kaikilla muilla tunnuksilla voi käyttää kaikkea, vaikkei konsoli olisi edes verkossakaan.

Oman huoneen Xbox One X:llä puolestaan pelailen omalla tunnuksellani. Mutta koska se ei ole kotikonsoli, täytyy olla yhteydessä Liveen, tai muuten mitkään ostokseni eivät toimi. Käytännössä tuo ei ole mikään ongelma, koska sekä oma nettiyhteys että Live toimivat sen verran luotettavasti. Kertaakaan ei ole vielä tullut eteen tilannetta, jossa en oiskaan päässyt ite pelaamaan, koska oma nettiyhteys tai Live olisi ollut alhaalla juuri sillä hetkellä.
 
Tuli tehtyä X:ään pölyjen putsaus ja lämpötahnan vaihto, kun iski joku ihme inspiraatio tehdä se näin illasta ja ainut paikka missä oikeastaan oli enemmän pölyä oli tuuletin, mutta lämpötahnat olivatkin sitten, niin kuivaa kamaa että aikalailla irtosi palasina, kun vähän koski :D

Oli kyllä ihan hiton helppo homma ja tuon tekisi mielellään uudestaankin, kun kaikki osat vain irtosi, niin helposti ja oli oikein vielä numeroitukkin, että ei ainakaan kasaa/irrota väärässä järjestyksessä.
 
Tuli tehtyä X:ään pölyjen putsaus ja lämpötahnan vaihto, kun iski joku ihme inspiraatio tehdä se näin illasta ja ainut paikka missä oikeastaan oli enemmän pölyä oli tuuletin, mutta lämpötahnat olivatkin sitten, niin kuivaa kamaa että aikalailla irtosi palasina, kun vähän koski :D

Oli kyllä ihan hiton helppo homma ja tuon tekisi mielellään uudestaankin, kun kaikki osat vain irtosi, niin helposti ja oli oikein vielä numeroitukkin, että ei ainakaan kasaa/irrota väärässä järjestyksessä.
Vähän harrastelua. Hyvin pysynyt silti hiljaisena niinkuin aikaisemmin puhuit :)
 
Vähän harrastelua. Hyvin pysynyt silti hiljaisena niinkuin aikaisemmin puhuit :)
Juu, hiljainen se oli ja nyt on vielä hiljaisempi :)

Oli vaan tylsää ja löytyi lämpötahnaa laatikosta, niin tunti tuossa taisi mennä että kone oli takaisin omalla paikallaan sisukset puhdistettuna.
 
aiemmin ollu tällä kanavalla jo puhetta, mun en ainakaa ihan selvää vastausta saanut. eli siis lataako xbox one (s) pelejä sillon jos konsoli on sammutettuna? haluaisin yön aikana ladata pelejä, mutta ei viittis koko yöksi jättää konsolia päälle... ja mites tuo "sammuta tallennuslaite, kun xbox on pois päältä"? Vaikuttaako tohon? Ruksi ruutuun vaiko ei?

Ja siis jostain syystä todella hitaasti lataa ja olis nyt aika monta peliä ladattava, yhteensä varmaa satoja gigoja. jos ei yöllä saa ladattua, eihän nuo lataa ikinä ja boxi sais huutaa päällä ikuisuuden...
 
aiemmin ollu tällä kanavalla jo puhetta, mun en ainakaa ihan selvää vastausta saanut. eli siis lataako xbox one (s) pelejä sillon jos konsoli on sammutettuna? haluaisin yön aikana ladata pelejä, mutta ei viittis koko yöksi jättää konsolia päälle... ja mites tuo "sammuta tallennuslaite, kun xbox on pois päältä"? Vaikuttaako tohon? Ruksi ruutuun vaiko ei?

Ja siis jostain syystä todella hitaasti lataa ja olis nyt aika monta peliä ladattava, yhteensä varmaa satoja gigoja. jos ei yöllä saa ladattua, eihän nuo lataa ikinä ja boxi sais huutaa päällä ikuisuuden...

Et sammuta konsolia kokonaan, vaan jätät sen siihen "instant on"-tilaan. Kovalevylle on vaikea tallentaa mitään jos se on sammuksissa, eli jätät ruksittamatta.

E: Niin ja vaikuttaa siis tosiaan vain ulkoisiin kovoihin tuo tallennuslaitteen sammutus täppi.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom