Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Series X|S - keskustelua Microsoftin uutuuskonsoleista

Silloin tulee vastaan sama ongelma, eli tilaa olisi sitten tasan saman verran poistoilmalle, koska mahdollinen säilytystila on myös sivusuunnassa rajattu n. 33,5 senttimetrin kokoiseksi aivan kuten pystysuunnassa. Eteen- ja taaksepäin tilaa on enemmän, eteenpäin monta metriä ja taaksekin varmasti vähintään 20 senttiä, mutta en haluaisi invalidisoida konsolin käyttöä (esim. optisen aseman käyttö, liittimet, käynnistysnappi) tuon tuuletinratkaisun vuoksi, siksi pidän mahdollisena, että laite jää hankkimatta.
Käännät laitteen 90 astetta sivuttain. Ei kai pelilaitteen aina tarvitse olla niin, että se on "kohtisuorassa" pelaajaa kohden. Näin siitä näkyy vain tuo 15x15 cm pääty.
 
No, jos laitteessa on optinen asema, se olisi kiva olla sillä sivulla, joka on edessä.
Silloin olisi virta nappi ja levyasema päälipuolella. Se olisi kyllä kätevä koska tilaa jää ylös ja tuuletus pysyy priimana. Itse laitan varmaan pystyyn ja sit jää se 3-4 cm. Ikea isompi kallax hylly hommattu tv tasoksi.
 
Hahaa, minulla sama ongelma, tosin vanhempi kallaxin kanssa samankokoisia lokeroita sisältävä Expedit, jossa on sellainen tila keskellä, johon saa mahdutettua 40" telkun ja ylhäällä on vielä yksi rivi noita lokeroita. Sen hyllyn vuoksi on jo jätetty isompi näyttö hankkimatta ja tyydytty 40" malliin. Makuuhuoneeseen ei oikein isompaa settiä saa laitettua ja olkkarissa on liikaa muuta sählinkiä, että viitsisin laittaa sinne omat pelivehkeet.
 
Hahaa, minulla sama ongelma, tosin vanhempi kallaxin kanssa samankokoisia lokeroita sisältävä Expedit, jossa on sellainen tila keskellä, johon saa mahdutettua 40" telkun ja ylhäällä on vielä yksi rivi noita lokeroita. Sen hyllyn vuoksi on jo jätetty isompi näyttö hankkimatta ja tyydytty 40" malliin. Makuuhuoneeseen ei oikein isompaa settiä saa laitettua ja olkkarissa on liikaa muuta sählinkiä, että viitsisin laittaa sinne omat pelivehkeet.
Ostin kallax hyllyn noiden series x mittojen takia, menee nätisti siihen lokeroon pystyssä. Uskon että se 3-4 cm tyhjää riittää yläpuolella tuuletin puskee kuitenkin sen kuuman ilman pois ylös ja lähtee siitä sitten pois :D
 
Kai tämän voi tänne laittaa, kun puhuvat Series X julkaisusta ym.

Vähän aikaa katsonut, niin vielä ei ole myöhästymistä tiedossa, mutta kaikki on mahdollista ja Phil Spencer ei halua tehdä samanlaista julkaisua, kuin Xbox Onen kanssa joka julkaistiin joissakin maissa 9kk myöhemmin.

 
Hyvä haastattelu, kuuntelin tässä aamukahvia nauttiessani.

Spencer kertoo olevansa tyytyväinen uuden konsolin asemaan, ja jopa vielä tyytyväisempi katsottuaan Sonyn presentaation PS5:stä. Toki on myös vakuuttunut pleikkarin SSD-teknologiasta. Koronatilanne vaikuttaa hänen mukaansa enemmän softan kehittämiseen kuin varsinaiseen konsoliin.
 
Menee varmaan pitkään ennenkuin kuullaan hintaa...

Tossa mun laittamassa haastattelussa taisi sanoa, että loppukesästä saatais tieto hinnasta, kun ennakkotilaukset käynnistyy jenkeissä.
 
Tämä nyt ei varsinaisesti Series X keskusteluun kuulu mutta toimiiko kellään One X:n käyttäjällä tuo instant on ominaisuus niin, että kesken ollut peli jatkuisi siitä mihin sen jätti samaan tapaan, kun vaikka PS4:n Rest Mode toimii? Itellä ei jostain syystä toimi enään missään pelissä ja olen miettinyt, että voiko tuolle itse tehdä mitään.
 
Kyllä se toimii sillä tavoin. Jos peli on ulkoisella kovalevyllä, niin ainakin täytyy varmistua, että siinä pysyy virta. Joskus peli on "katkennut", olen arvioinut syyksi satunnaisen bugin tai esim. sen että boksiin tai peliin on tullut päivitys.
 
Kyllä se toimii sillä tavoin. Jos peli on ulkoisella kovalevyllä, niin ainakin täytyy varmistua, että siinä pysyy virta. Joskus peli on "katkennut", olen arvioinut syyksi satunnaisen bugin tai esim. sen että boksiin tai peliin on tullut päivitys.

Ompas kumma homma miksi tuo ei minulla toimi. Tosiaan viimeiset neljä peliä on kaikki toimineet samalla tavalla. Ori 2, Forza Horizon 4, Mafia 3 ja RDR2. Kertaakaan ei ole toiminut ainakaan noilla peleillä. :/
 
Ompas kumma homma miksi tuo ei minulla toimi. Tosiaan viimeiset neljä peliä on kaikki toimineet samalla tavalla. Ori 2, Forza Horizon 4, Mafia 3 ja RDR2. Kertaakaan ei ole toiminut ainakaan noilla peleillä. :/
Mulla on kans toiminut. silloin kun olen sitä käyttänyt mutta voin huomenna testata.
 
Tämä nyt ei varsinaisesti Series X keskusteluun kuulu mutta toimiiko kellään One X:n käyttäjällä tuo instant on ominaisuus niin, että kesken ollut peli jatkuisi siitä mihin sen jätti samaan tapaan, kun vaikka PS4:n Rest Mode toimii? Itellä ei jostain syystä toimi enään missään pelissä ja olen miettinyt, että voiko tuolle itse tehdä mitään.
Testasin tänään ja hyvin toimii. Pelattiin crash bandicoot. Sammutin xbox one x sitten käynnistin uudestaan sen jälkeen selailin storea ja painoin uudestaan pelin päälle ja siellä se toimi suoraan siitä normaalisti ja pelasin kentän läpi.
 
Mafiasta tai RDR2:sta en muista, mutta ainakin viimeksi FH4:ssa toimi ihan moitteettomasti. Totta kai verkkoyhteys oli katkennut, joten serverille piti ottaa uudestaan yhteys.

Yleensäkin tuo on toiminut hyvin, mutta toissa päivänä kävi ainakin minulla niin, että Tomb Raider Definitive Edition piti käynnistää uusiksi, koska pelin äänet olivat menneet sekaisin.
 
Okei no pitääpäs koittaa vaikka sammuttaa kone kunnolla välissä ja yrittää sitten uudestaan tai jos sekään ei auta niin sitä kevyttä factory resettiä mikä säilyttää pelit ja save mutta muuten resetoi. Kiitos vaan kaikille vastauksista!

Kiva kyllä päästä käyttämään tuota Series X:n quick resumea, kun voi olla useampikin peli yhtä aikaa päällä. Itsellä tulee aika paljon pelattua yhtä aikaa fiiliksen mukaan eri pelejä niin kummasti tulee säästämään aikaa.
 
Ylös Bottom