Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Series X|S - keskustelua Microsoftin uutuuskonsoleista

Postatkaa tänne vaan trailereita ja gameplay videoita kun tulevat saataville. Itsellä menee ilta kun tekee koirankoppiin uuden katon ja maalailee kivijalkaa niin ei pääse liveä seuraan :D
 
Postatkaa tänne vaan trailereita ja gameplay videoita kun tulevat saataville. Itsellä menee ilta kun tekee koirankoppiin uuden katon ja maalailee kivijalkaa niin ei pääse liveä seuraan :D
Itse ajattelin katsoa illalla youtube kun ei voi lasten kanssa katsoa suoraa lähetystä :D
 
Hyvältä näytti pelit, mutta ehkä olen tyhmä, kun mulla on vähän eri käsitys gameplaysta. Odotin, että olisi nähty ihan kunnolla, että joku noita pelejä pelaa, mutta nyt nähtiin "in-engine" trailereita.
 
Hyvältä näytti pelit, mutta ehkä olen tyhmä, kun mulla on vähän eri käsitys gameplaysta. Odotin, että olisi nähty ihan kunnolla, että joku noita pelejä pelaa, mutta nyt nähtiin "in-engine" trailereita.
Samaa mieltä. No siirtyy kesälle sitten, kun nähdään mihin uusista laitteista on.
 
Paljon uusia IP:tä, omaperäisellä otteella. Valhalla, Dirt ja Yakuza taisivat olla ainoat jatko-osat. Päälimmäisenä mieleen jäi Gigermäinen Scorn, Call of the Sea ja se dinopeli Second Extinction. Hyvältä näytti joka tapauksessa melkein kaikki.
 
Hyvältä näytti ja nimenomaan näitä trailereita osasi odottaakin. Etukäteen oli tietossa että alle tunnin setti luvassa, siihen ei ihan hirveän montaa gameplay demotusta olisi mahtunut.
 
Samaa mieltä kuin yllä olevissa postauksissakin. Pelikuvaa olisin kaivannnut. Toisaalta Valhalla näytti todella hyvältä ja tarjolla oli myös paljon mielenkiintoisia uutuuksia. Muutamista trailereista myös paistoi next gen ainakin omaan silmään. Dirt5 näytti maukkaalta. Mukavan moni peli ilmoitti myös saapuvansa Game Passiin. Sisäinen salaliittoteoreetikkoni huomasi, että Blooberin ja Segan devit päästettiin ääneen trailerien välissäkin.

Oliko Bloodlinesin ulkoasu vedetty uusiksi vai onko minulla vain aivan väärät muistikuvat?

E: Ja Greenberg veti pisteet kotiinsa Series X jääkaapilla!
 
Viimeksi muokattu:
En ole ehtinyt kun sieltä täältä katsoa mutta oli siellä jokunen ihan mielenkiintoinen tapaus kuten se dinosaurus pumpum peli, täytyy illemmalla tsekata tarkemmin.
 
Oliko Bloodlinesin ulkoasu vedetty uusiksi vai onko minulla vain aivan väärät muistikuvat?
En tiedä, mutta Bloodlines näytti ps3/ps4 -sukupolven peliltä. Samoin Yakuzassa sellaisen vanhan sulupolven fiilistä. Scorn ollut sen verran pitkään tuotannossa, että mennyt varmaan useamman kerran uusiksi, mutta jos näyttää yhtään silti, mitä traileri niin synkkää gigeriä luvassa.
 
Call of the Sea näytti mielenkiintoiselta, siitä on kiva nähdä jatkossa lisää. Valhallan esittely ei tässä vastannut odotuksia ja pitää varmaan muutenkin jarruttaa kyseisen pelin seuraamista niin ei tiedä liikaa.

Ihan kiva sitä oli tapahtumaa seurata ja innokaita ihmisiä, vaikka itse show ei sitten oikein mitään antanutkaan. Enemmän tämä oli vain tilannekatsaus Xbox-asiakkaille, kuten Inside Xbox yleensäkin on. Näin hiljaisessa maailmassa se sai vain ison kiinnostuksen kohteen pienen ennakkohypen luomana.
 
Mitä jäi mieleen, se eka?.. Bright memory infinite noin niinkuin että olisi jotain next gen lookkia..ja sekin perinteisillä kikoilla, kiiltävän pinnan eli sateen, valaistuksen ja sumun ansiosta :)

Muut oli sitten oikeestaan samaa laatua mitä nyky genillä mutta paremmalla resolla. Sinänsä melko mieto esittely :(
 
Erittäin hyvä haastis Jason Ronaldin kanssa. Pelikonsolin pullonkaulat eliminoitu.

"To me, it's about the end-to-end performance of the system. It's not one aspect versus another. What was critically important to us was sustained levels of performance, unlike anything you've seen before. And we designed the system to be a well balanced system with no bottlenecks or no compromises in any area... whether it's the CPU performance or the GPU performance - we were at the upper bounds of what was capable with a traditional rotational drive, so we knew we had to invest in things like SSD level IO performance. We designed the Xbox velocity architecture to be the ultimate solution for asset streaming."

 
Mitä jäi mieleen, se eka?.. Bright memory infinite noin niinkuin että olisi jotain next gen lookkia..ja sekin perinteisillä kikoilla, kiiltävän pinnan eli sateen, valaistuksen ja sumun ansiosta :)

Muut oli sitten oikeestaan samaa laatua mitä nyky genillä mutta paremmalla resolla. Sinänsä melko mieto esittely :(
Bright Memory Infinite herätti mielenkiinnon, mutta tarkempi tutkiminen paljasti pelin olevankin "yhden tyypin projekti". Eli taitaa loppupelissä olla melko yhden idean peli. Tai mistä sitä tietää.
 
En nähnyt noissa trailereissa, mitä katsoin, yhtään mitään sellaista, joka olisi herättänyt mielenkiinnon. Oikeastaan tuo Inside Xbox laski mielenkiintoa tulevia pelejä kohtaan. Odotan uutta konsolia käytännössä vain sen takia, että se ainakin mahdollisesti saa nykyisin pelaamani pelit näyttämään vähän paremmilta ja/tai pyörimään sulavammin.
 
Odotan uutta konsolia käytännössä vain sen takia, että se ainakin mahdollisesti saa nykyisin pelaamani pelit näyttämään vähän paremmilta ja/tai pyörimään sulavammin.
No sehän se ainoa uudistus konsoleissa onkin.

Olen edelleen täysin sitä mieltä, että uusi sukupolvi on enemmänkin Xbox One XX tai Ps4 Super Pro, kuin mikään täysin uusi sukupolvi. Ja monella tapaa hyvä niin. Pelaajat haluavat peleiltään jatkuvasti enemmän, ja valmistajat taas haluaisivat myydä laitteita tiheämmin. Välisukupolvet on otettava mukaan, mutta samalla tuettava myös vanhemman sukupolven pelitalojen pelejä. On siis otettava "hybridisukupolvet", jotta kaikki pelit toimivat ristiin, tai ainakin uudet pelilaitteet tukevat vanhoja. Näin saadaa jo nyt karanneet pelien tuotantokustannukset hillittyä, kun sama peli toimii "kaikissa" laitteissa.
 
Uhkana on, että pelit optimoidaan kaikille sukupolville ja laitteille epäedullisesti. Sitähän näkee jo nykyisten tehokonsolien kanssa, että osa peleistä on optimoitu niille niin huonosti, että karvalakkiversion pelaaminen tuntuu paremmalta. Nyt kun tulee optimointiin lisäportaita, hommalla on jokaisella portaalla suurempi todennäköisyys mennä pieleen. Yksi ratkaisu olisi PC-tyyliin sallia asetusten muokkaaminen miellyttäväksi paljon suuremmalla määrällä vaihtoehtoja. Minulle pelien sujuvuus vaikuttaa todella paljon enemmän kuin näyttävyys, monella muulla painopiste on aivan erilainen ja konsoleilla mennään usein valtavirran halujen mukaisesti.
 
Ylös Bottom