Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Series X|S - keskustelua Microsoftin uutuuskonsoleista

Lisää hyviä asioita.


 
En nyt jaksa koko ketjua selata, niin anteeksi jos tämä on jo mainittu, mutta oli ainakin mulle ihan uusi juttu.

Tuosta pelien "quick resumesta" vain lueskelin äsken, että Series X pystyt jatkamaan siitä mihin jäit vaikka konsoli olisi ollut pois päältä ja johto pois seinästä pidemmänkin aikaa.

"Since game states will be stored directly in the system’s SSD, they’ll even persist after you turn off the console, unplug it entirely, or even take a system update. One of the testers on the team unplugged his console for a week, then took an update, and was still able to continue right where he left off without so much as a loading screen."

 
Viimeksi muokannut moderaattori:
En nyt jaksa koko ketjua selata, niin anteeksi jos tämä on jo mainittu, mutta oli ainakin mulle ihan uusi juttu.

Tuosta pelien "quick resumesta" vain lueskelin äsken, että Series X pystyt jatkamaan siitä mihin jäit vaikka konsoli olisi ollut pois päältä ja johto pois seinästä pidemmänkin aikaa.

"Since game states will be stored directly in the system’s SSD, they’ll even persist after you turn off the console, unplug it entirely, or even take a system update. One of the testers on the team unplugged his console for a week, then took an update, and was still able to continue right where he left off without so much as a loading screen."


Ainakin oli juttua että jos sähkökatkos tulee ja konsoli sammuu sen aikana niin ois mahdollista jatkaa pelaamista sen jälkeen kun virrat palaa takaisin. Varmaan samaan asiaan viittaa tuo sinun löytämäsi juttu, eli vitun mahtava ominaisuus.
 
Tosi hyvä. Xbox series x pitäisi tulla riittävästi markkinoille :)

Avasivat myös ennakkotilaussivut Microsoft storeen, niin ehkä kohta saadaan tietää hinta :)

 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Avasivat myös ennakkotilaussivut Microsoft storeen, niin ehkä kohta saadaan tietää hinta :)

Kannattaisko melkein tilata ennakkoon heti kun pystyy tuolta microsoft omalta sivulta
 
Aiempien konsoleiden pelejä on testattu Xbox Series X:llä jo yli 100 000 tunnin edestä ja konsolin julkaisuun mennessä testitunteja pyritään keräämään kasaan yli 200 000. Xbox Series X:n on määrä ilmestyä vuoden loppuun mennessä.


 
Nuo lisenssikysymykset ovat kyllä pirullisia. Niiden vuoksi esim. Project Gotham Racing -sarja on kokonaan poissa listalta.
 
En muista miten oli DF:n videossa, mutta luulisi, että ainakin myyntiin tulevassa mallissa olisi vähintään ulkokuoret ruuveilla kiinni. Muuten voisi takuiden kanssa tulla mahdotonta säätöä. Voiko esim. takuusinetti rikkoutua, vaikka tarkoituksella ei magneetteja olekaan raottanut.

Itse en ole toisaalta koskaan avannut mitään konsolia, koska siihen ei pokka/taidot riitä. Pölyt olen tyytynyt pyyhkimään päällisin puolin ja kovalevylaajennuksetkin olen tehnyt ulkoisilla levyillä.
 
Ylös Bottom