Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Series X|S - keskustelua Microsoftin uutuuskonsoleista

Tämähän on ihan puhdasta mainospuhetta joka sukupolvella eikä tällä viestillä ole mitään tarkoitusta vähätellä herrojen sanoja tai konsolin tehoja mutta onhan tuo jo niin kuultua.

Mainospuhetta tai ei, on nuo lausunnot silti helppo uskoa. Ei ole enää taakkana Xbox Onea, josta toden teolla tehot on loppumassa kesken uusien pelien kohdalla. Aiemminkin on kuultu, että ei enää tarvitse tehdä kompromisseja uusien konsolien kohdalla, kun tehoa sekä SSD-levy löytyy. :D
 
Eipä näitä kompromisseja ole koskaan tarvinnut tehdä sukupolven vaihdoksen yhteydessä. Just sayin’.
 
Tämähän on ihan puhdasta mainospuhetta joka sukupolvella eikä tällä viestillä ole mitään tarkoitusta vähätellä herrojen sanoja tai konsolin tehoja mutta onhan tuo jo niin kuultua.
Yhtälailla sen Epicin pomon puheet, suoranainen ylistys PS 5:sta kohtaan tuntuu silkalta mainospuheelta Sonylle. En väitä tietäväni asiaa mutta sen verran lapsellisesti, puolueellista ylistyslaulua on jamppa päästellyt suustaan. Jotkut vilkkaammat kuvittelijat voisivat jopa kuvitella niitä maksetuiksi mutta minä en niin väitä enkä usko mutta ehkä hän lienee sitten vain Playstation fani.
 
Olisi aika outo viesti peliteollisuudelta, jos sanottaisiin, että tulevat konsolit ovat paskoja ja mitään edistystä ei tule seuraavassa sukupolvessa tapahtumaan.
Voisi sitä vähän ammattimaisemmin/aikuisemmin (vrt Digital Foundry) ja vähemmän puolueellisesti niitä "hehkuttaa". En väitäkkään että niitä ei saisi kehua joten koita ymmärtää oikein.
 
Minusta ei ole puolueellista sanoa, että Xbox Series X tai PS5 vaikuttavat mullistavilta laitteilta jne. Puolueellista olisi sanoa, että PS5 vaikuttaa mullistavalta, mutta Xbox series X on silti ihan surkea. Tuollaisia lausuntoja ammattilaisilta ei ole silmiini tullut.
 
Yhtälailla sen Epicin pomon puheet, suoranainen ylistys PS 5:sta kohtaan tuntuu silkalta mainospuheelta Sonylle. En väitä tietäväni asiaa mutta sen verran lapsellisesti, puolueellista ylistyslaulua on jamppa päästellyt suustaan. Jotkut vilkkaammat kuvittelijat voisivat jopa kuvitella niitä maksetuiksi mutta minä en niin väitä enkä usko mutta ehkä hän lienee sitten vain Playstation fani.

Joo samaan kastiin kuuluu myös Epicin pomon puheet minun mielestä.
 
Kyllähän tämä ehdottomasti pitää katsoa. Varmasti yksi isoimpia pelitapahtumia tänä vuonna jota ei halua missata.

Onko vielä varmistettu onko näytillä pelkästään first party pelejä vai löytyykö myös 3rd party pelejä showsta?
 
Kyllähän tämä ehdottomasti pitää katsoa. Varmasti yksi isoimpia pelitapahtumia tänä vuonna jota ei halua missata.

Onko vielä varmistettu onko näytillä pelkästään first party pelejä vai löytyykö myös 3rd party pelejä showsta?
Ymmärtääkseni first party mutta virallisesti en tiedä :)
Minä en tarvi kuin sen Halon.
Mä odotan ja toivon eniten sitä fablea :)
 
Nyt on Microsoftin tilaisuus vakuutta minut, antaa se syy miksi ostaa uusi Xbox.
Sama homma itsellä. Nyt on se sauma voittaa lisää uusia/vanhoja asiakkaita esittelemällä paljon hyviä pelejä, kun kaikki muu vaikuttaisi jo aika lupaavalta.

Vaikka tuota tykitystä ei tapahtuisi niin ainakin vähintään Xbox-käyttäjille pitäisi olla luvassa hyvää sisältöä.

Yleensä olen viihtynyt tosi hyvin Microsoftin E3-tilaisuuksia katsomalla, vaikka siellä ei itselle ole yleensä ollut niitä mielenkiintoisia pelejä. Nyt on myös itse pelien suhteen odotukset vähän korkeammalla, joten toivottavasti Phil Spencer tiimeineen onnistuu.
 
Jo pelkästään Halo Infinite saa minut todennäköisesti hyppimään onnesta, mutta jos sen rinnalla julkaistaan Fable ja Perfect Dark niin silloin hypin avaruuteen saakka onnesta. Odotan näiden lisäksi myös pelikuvaa Everwildistä ja tiedon siitä, että milloin Flight Simulator julkaistaan Xboxille. :p
 
Tästä on puhuttu aikaisemminkin, mutta nyt myös Windows Central tarttuu huhuihin.


Olisi aika iso juttu, jos Batman, Mortal Kombat ja Lego pelit olisivat Xbox yksinoikeuksia.


Voi olla kova tarjouskilpailu kun miettii muita huhuttuja ostajaehdokkaita. Take-Two, Electronic Arts sekä Activision Blizzard.
 
Ylös Bottom