Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Series X|S - keskustelua Microsoftin uutuuskonsoleista

Näemme tulevaisuudessa lisää Xbox-konsoleita:

 
Minusta tuo kolme ja puoli senttiä Kallaxissa tuntuu edelleen vähän hurjalta, kun aiemmin on ollut ohjeena monessa laitteessa jättää ilman tulolle ja poistolle vähintään kymmenen senttiä tilaa.
 
Minusta tuo kolme ja puoli senttiä Kallaxissa tuntuu edelleen vähän hurjalta, kun aiemmin on ollut ohjeena monessa laitteessa jättää ilman tulolle ja poistolle vähintään kymmenen senttiä tilaa.
Joo, kyllä tuo on liian vähän tilaa.

Itse taidan pysyä näiden tietojen valossa edelleen alkuperäisessä taktiikassa, eli Xbox Series X TV:n taakse pystyyn. Siinä on konsolille reilusti tilaa pysyä mahdollisimman viileänä.
 
Itse taidan pysyä näiden tietojen valossa edelleen alkuperäisessä taktiikassa, eli Xbox Series X TV:n taakse pystyyn. Siinä on konsolille reilusti tilaa pysyä mahdollisimman viileänä.
Tuo on ehdottomasti paras taktiikka. Eikä niiden muutenkaan tartte olla näkyvissä kun uusien konsolien ulkonäöt on "ruma monoliittinen loota" ja "halpa kiinalainen muovinen taide-esine". :)
 
Tuli katsottua tuo digital foundryn pätkä ja ellen ihan sokea ole niin koneessa ei näyttänyt olevan enää optista lähtöä äänelle.
Meitsin vanhan vahvarin läpi ei kulje 4k kuva ja jos vedän äänen telkkarista optisella niin ääneen tulee häiritsevä viive.
Täytyykö tässä uusien konsolien lisäksi vielä ostaa uusi vahvarikin.
 
Tuli katsottua tuo digital foundryn pätkä ja ellen ihan sokea ole niin koneessa ei näyttänyt olevan enää optista lähtöä äänelle.
Meitsin vanhan vahvarin läpi ei kulje 4k kuva ja jos vedän äänen telkkarista optisella niin ääneen tulee häiritsevä viive.
Täytyykö tässä uusien konsolien lisäksi vielä ostaa uusi vahvarikin.

Hdmi suoraan koneesta töllöön ja arc sitte hdmi vahvariin? En kyllä oo ihan varma saisko noin toimimaan, riippuu vähä vahvarista. Tai sitte vaan reilusti vahvarikaupoille. :D
 
Jepp, näin mulla toimii hienosti ja saa kaiken mahtuvuuden irti TV:stä sekä äänentoistosta ja konsoleista.
 
Ei onnistu noin. Telkkarissa on 3 hdmi liitäntää ja niissä on one x, ps4 pro ja switch kiinni.
 
Ei onnistu noin. Telkkarissa on 3 hdmi liitäntää ja niissä on one x, ps4 pro ja switch kiinni.
Itse olen taas vetänyt kaikki kiinni vahvariin, koska vahvarissa 8 hdmi tuloa ja sieltä sitten yksi piuha töllöön. Sori en huommanutkaan tuota vahvaristasi puuttuvaa 4K tukea. Onnistuisiko tuo hdmi jakajalla?
 
Ylös Bottom