Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Series X|S - keskustelua Microsoftin uutuuskonsoleista

Ole yllättynyt, mutta älä pettynyt, koska parituslogiikkaa on todellakin muutettu - parempaan suuntaan. Uudet Xbox-ohjaimet nimittäin nyt muistavat useampia laitteita, joten paritusta ei tarvi tehdä joka kerta uudestaan.

Hienoa kuulla, että käytettävyys paranee taas parin askeleen verran. Tosin se varsinainen paritustoimenpide taitaa kuitenkin toimia samalla tavalla kuin ennenkin. Ainakin ohjaimessa näyttää olevan paritusnappula siellä, missä se on aina ollutkin.

1603697476012.png
 
Mielenkiintoista olisi tietää miten tämä tapahtuu, koska jos on PC ja konsoli vaikka paritettuna, niin mitenköhän valitset laitteen jota se käyttää kun pistät ohjaimen päälle. Ehkä joku appi tai jotain.
 


Videolla perehdytään hieman tarkemmin next-gen Xboxeihin (X/S), käyttöliittymää ym.


Digital Foundry testailee Series X:n back-compatia nykyisen genin raskaimmilla peleillä, mm. Rdr2
 
Viimeksi muokattu:
Phil Spencer vähän niinkuin paljastaa, että studioita tullaan ostamaan jatkossakin. Bethesdan kanssa ollaan vielä hissunkissun ennenkuin homma on täysin virallista. Sen jälkeen aivan varmasti kuulemme selvemmin mitkä pelit on yksinoikeuksia ja mitkä eivät.

Phil myös peräänkuuluttaa lisää yksinpelejä Microsoftin studioilta.

 
Olen KonsoliFINin nimiin joskus menneisyydessä testannut Kinectin ja ehkä jotkut kuulokkeet, joten tällä CV:llä pitäisi Series X:n testauksen kaatua epäilemättä minun niskaan. :D Olen myös aika varma että toimitus on niin kiireinen, ettei siellä kuitenkaan kukaan ehdi testata. :)
Hemmetti, olet testannut Kinectin ja katso, miten sille kävi? Haluatko saman epäonnen tarttuvan Series X:äänkin?
 
Ylös Bottom