Tää on ehkä väärä ketju jatkaa tätä aihetta mutta luin tuossa yhden artikkelin (ja linkkasin sen toiseen ketjuun) xboxin Medium-pelistä. Se oli loistava esimerkki siitä miten vanha rauta rajoittaa uuden sukupolven peliä, toimittaja hämmästeli miten jumalattoman hienon cgi trailerin jälkeen peli näytti hyvin keskinkertaiselta eikä tuonut pelimekaniikan suhteen mitään uutta mukaan mikä nostaisi sen uuden sukupolven peliksi, kaikki se oli jo toteutettu vanhoissa peleissä. Syy, koska vanhalla raudalla ei voi tehdä uusia juttuja vaikka miten haluaisi, tällöin myös vaikka peli olisi optimoitu uudelle koneelle ei sielläkään voida toteuttaa uutta pelimekaniikan suhteen, silloin pelit olisivat liian erilaiset. Joten jäljelle jää graafiset parannukset.
Miten vanha rauta voi rajoittaa peliä, jota tehdään vain uudelle sukupolvelle? Aikamoista foliohattu kamaa.
Lisäksi tuo Mediumin kahden maailman pelattavuushan juuri tuntuu next geniltä.