Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Series X|S:n tulevat pelit (huhut ja uutiset)

Tässä on nyt selvästi Mexican Standout kahden jättiläisen välillä ja kumpikaan ei paljasta kaikkia korttejaan ennen kuin on ihan pakko. Applen tyyliin virallinen esittely ja julkistus, hinnat ulos ja ennakkomyynti auki viikkoa ennen myynnin aloitusta.

Mielenkiinnolla odotan pystyvätkö venyttämään marraskuulle asti omia suunnitelmiaan.
 
Stalker 2 ei ollut aitoa pelikuvaa (im shocked) vaan se mihin tunnelmaan ja grafiikan tasoon tiimi tähtää, myöskään 2021 julkaisu ei ole lyöty lukkoon.

 
Everwild tuskin tulossa lähiaikoina, koska "leikkivät" vielä ideoilla.


Psychonauts 2 tulee 2021

 
State of Decay 3 on early pre-production vaiheessa. Moni peli on pitkän matkan päässä ja sekin tietenkin selittää miksi gameplayta ei ihan niin paljon nähty mitä odotettiin.

...
Kovat oli Phil Spencerin puuhet Microsoftin toiminnasta tässä viime viikkojen aikana, mutta kyllä ne aika pitkälti olivat sitä perus mainospuhetta. Toki tuota Game Pass valikoimaa ei väheksyä, mutta sen Microsoft teki selväksi Game Pass on heille se ykkönen ja he eivät lähde suoraan kilpailemaan Sonyn strategiaa vastaan huikeilla yksinoikeuspeleillä. Ja se lienee hyvä ratkaisu, kun maailmaa muuttuu ja joku tarjoaa nyt hyvät palvelut sekä pilvipelaamisen samassa paketissa. Eikä se pelattava lopu myöskään Xboxilta, kyllä niitä hyviä pelejä riittää.
 
Minulla oli sellainen etukäteiskäsitys, että nämä eilen esiteltävät olisivat kaikki tulossa suunnilleen julkkariin, mutta ilmeisesti suurin osa olikin vasta aika alkutekijöissään. Mikä on sinällään bebasta, koska Halon ja Cyberpunkin jälkeen pitäisi löytyä jotain pelattavaa.
 
Placeholder Twitter-tili Fable on vähemmän yllättäen aktivoitunut eilisen jälkeen.

Ei tarvitse olla kovin kummoinen salapoliisi, että voi päätellä mitä piiloutuu jo myöskin löydetyn Perfect Dark placeholder-tilin taakse. :)

Tämä uusi Fable on muuten tulossa vain Xbox Series X:lle ja tietokoneelle. Ei siis Xbox Onelle. Kertooko tämä jotain julkaisuajankohdasta? Peli tulossa joskus kahden vuoden päästä?
 
Vaikka show olikin parempi kuin toukokuun vastaava, ja first party painotteinen tarjonta oli iso plussa, ei tämä mielestäni mikään loistava esitys ollut nimenomaan sen takia, että hyvin harvasta pelistä näytettiin gameplayta ja useat peleistä oli tosiaan ihan suunnitteluvaiheessa selvästi.

Paljon oli hyvää showssa mutta esimerkiksi itselleni joka toivoi jotain sellaista mikä saisi itseänikin harkitsemaan Series X:ää jo heti julkaisussa, ei mielestäni tullut.
 
Paljon oli hyvää showssa mutta esimerkiksi itselleni joka toivoi jotain sellaista mikä saisi itseänikin harkitsemaan Series X:ää jo heti julkaisussa, ei mielestäni tullut.
Show ei muuttanut omia ostosuunnitelmia, mutta ei myöskään tarjonnut uusia syitä ostaa Series X:ää heti julkaisussa. Toisin sanoen henkilölle, joka ei ollut ostamassa Series X:ää julkaisussa, niin tuskin löysi eilisestä esityksestä mitään uutta syytä tehdä näin.

Paljon on mielenkiintoisia pelejä tulossa, mutta monet niistä ovat aika kaukana tulevaisuudessa.
 
Vaikka show olikin parempi kuin toukokuun vastaava, ja first party painotteinen tarjonta oli iso plussa, ei tämä mielestäni mikään loistava esitys ollut nimenomaan sen takia, että hyvin harvasta pelistä näytettiin gameplayta ja useat peleistä oli tosiaan ihan suunnitteluvaiheessa selvästi.

Paljon oli hyvää showssa mutta esimerkiksi itselleni joka toivoi jotain sellaista mikä saisi itseänikin harkitsemaan Series X:ää jo heti julkaisussa, ei mielestäni tullut.

En sano tätä mitenkään v*ttuiluna vaan kysyn ihan mielenkiinnosta, mutta mikä olisi voinut saada sinut harkitsemaan Xbox Series X:ää jo heti julkaisussa? On totta, että mielenkiintoisia pelejä esiteltiin, MUTTA ärsyttää se tieto, kun ne on vasta suunnitteluvaiheessa, kuten Hellblade 2, Everwild, S.t.a.l.k.e.r 2, Fable ja Avowed. Mielestäni show oli aikamoista tykitystä pelien suhteen, mutta kuten sanoit gameplayn vähyys todella harmittaa, koska cinematic-trailereista ei oikein saa selkoa mitä peli todellisuudessa on. Loistavaksi esitykseksi en itsekään tätä sanoisi, mutta hyviä pelejä esiteltiin ja se riittää minulle - toistaiseksi.
 
Vaikka show olikin parempi kuin toukokuun vastaava, ja first party painotteinen tarjonta oli iso plussa, ei tämä mielestäni mikään loistava esitys ollut nimenomaan sen takia, että hyvin harvasta pelistä näytettiin gameplayta ja useat peleistä oli tosiaan ihan suunnitteluvaiheessa selvästi.

Paljon oli hyvää showssa mutta esimerkiksi itselleni joka toivoi jotain sellaista mikä saisi itseänikin harkitsemaan Series X:ää jo heti julkaisussa, ei mielestäni tullut.
Tämän haluaisin myös tietää mitä oikein tarvii tulla että edes harkitset xbox koska mitä olemme ymmärtäneet et pidä xbox yhtään :D koska näki tässä sen että aika kovaa settiä sieltä on tulossa ja paljon jäi julkaisematta mitä matt booty kommentoi ja vanhatkin pelit toimii upeilla parannuksilla ihan ilman lisä veloitusta :)
 
Nyt tuli katsottua kokonaan tuo XBoxin lähetys ja siinä tehdään kyllä pesäeroa aikaisempaan XBox 360-kauden stereotypiaan missä XBoxin pelitarjonta tiivistyi Haloon, Gearsiin ja erinäisen määrään FPS ja GTA -klooneja.

Ajoittain tuli mieleen jopa Nintendo kaiken CellShading ja värikylläisyyden perusteella, joten kova on Microsoftin yritys muuttaa imagoaan. Tästä voi tulla mielenkiintoista...

Minua ei tässä vaiheessa pelikuvan puuttuminen häiritse oikeastaan ollenkaan, sillä trailerit oli kuitenkin tehty pelimiottorilla toisin kuin, köh köh, Sonyn Motorstormit ja Killzonet, köh... PS3... köh...esittelytilaisuudessa ja silloin se riitti minulle...Ehkä olen vain yksinkertainen...
 
Nyt tuli katsottua kokonaan tuo XBoxin lähetys ja siinä tehdään kyllä pesäeroa aikaisempaan XBox 360-kauden stereotypiaan missä XBoxin pelitarjonta tiivistyi Haloon, Gearsiin ja erinäisen määrään FPS ja GTA -klooneja.

Ajoittain tuli mieleen jopa Nintendo kaiken CellShading ja värikylläisyyden perusteella, joten kova on Microsoftin yritys muuttaa imagoaan. Tästä voi tulla mielenkiintoista...

Minua ei tässä vaiheessa pelikuvan puuttuminen häiritse oikeastaan ollenkaan, sillä trailerit oli kuitenkin tehty pelimiottorilla toisin kuin, köh köh, Sonyn Motorstormit ja Killzonet, köh... PS3... köh...esittelytilaisuudessa ja silloin se riitti minulle...Ehkä olen vain yksinkertainen...
Niin iso valikoima erinlaisia pelejä. Kaikille löytyy varmasti omat suosikit tuntuu kyllä hyvältä ja vielä lisää tulossa.
 
En sano tätä mitenkään v*ttuiluna vaan kysyn ihan mielenkiinnosta, mutta mikä olisi voinut saada sinut harkitsemaan Xbox Series X:ää jo heti julkaisussa? On totta, että mielenkiintoisia pelejä esiteltiin, MUTTA ärsyttää se tieto, kun ne on vasta suunnitteluvaiheessa, kuten Hellblade 2, Everwild, S.t.a.l.k.e.r 2, Fable ja Avowed. Mielestäni show oli aikamoista tykitystä pelien suhteen, mutta kuten sanoit gameplayn vähyys todella harmittaa, koska cinematic-trailereista ei oikein saa selkoa mitä peli todellisuudessa on. Loistavaksi esitykseksi en itsekään tätä sanoisi, mutta hyviä pelejä esiteltiin ja se riittää minulle - toistaiseksi.
Varmaan kun gameplayta olisi saatu noista peleistä niin ne olisi mahdollisesti innostaneet paljon enemmän. Nyt ei jäänyt monesta pelistä juuri mitään kuvaa siitä mitenkä pelaa.
 
Epäilen että nämä pelikuvat jätetään sosiaalisen median streamaajille, joilla on se miljoona seuraajaa valmiiksi ja annetaan heidän puhua sujuvasti kokemuksensa ulos. Se on itse asiassa aika kaameaa kun ulosanniltaan köpöinen pelikehittäjä seliseliselittää. EA:n Squadron peli sai nyt pelikuvansa vloggarin kautta ulos, niin siinä ei mene kuin päivä tavaran toimittamisessa, toinen #-merkinnän laittamisessa ja kolmantena päivänä se onkin sitten kaikilla maailman foorumeilla.
 
Olen varmasti puolueellinen ja sormien läpi katsova kun olen Xbox-pelaaja mutta tässä mielipiteeni. Halo Infinite vaikutti mielestäni riittävän hyvältä, pelattavaa sen kamppanjassa on varmasti enemmän kuin esim. Halo 4:sen ja Halo 5:sen kamppanjoissa. Peli pyörii Series X:llä 4k resoluutiolla 60 fps joten se asia on kunnossa mutta odotin hieman että grafiikka voisi olla vielä hieman yksityskohtaisempaa. Vaikuttanee varmaan se että peli tulee myös perus Onelle (tietysti 900p ja 30 fps) mutta silti. Forzasta tulee varmasti upea ja toivottavasti myös Fablesta jota myös odotan. Muista tulevista peleistä olen innoissani mm. Warhammer 40 000 Darktidesta, Stalker 2:sesta, Crossfire X:stä sekä State of Decay 3:sesta. Näiden julkaisuun on tietysti vielä pitkä aika mutta hyvä tietää mitä odotella. Gameplaytä oli todellakin aivan liian vähän, tietysti siksi koska ei ole vielä mitä näyttää. Tästä Showsta sai nyt sen käsityksen että odotettavaa on määrällisesti hyvin ja lisää varmaan tulee mutta suurimman osan kehitys on vielä vaiheessa joten eivät ihan heti ilmesty. Hieman odotin vieläkin enemmän ja valmiimpaa mutta ihan OK näinkin, Series X menee ostoon satavarmasti, PS 5 jääköön hyllyyn kuten jäi PS 4.
 
Ylös Bottom