Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Series X/S: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Tämä on muuten loistava ohjain pelattavuudeltaan, itselläni ollut yksi aikaisemmin mutta alkoi driftaamaan kun tippuili lattialle. Suosittelen mutta kannattaa käsitellä varoen. Pitääpä laittaa tilaukseen varaohjaimeksi.

Ps: sisältää myös takanapit.
Oliko tuolla ohjaimella ihan "normi" tipahtelua vai "rage" tipahtelua? Tuo rage tipahtelu varmaankin alkaa aikaa myöten aiheuttamaan yhtä sun toista ongelmaa. :p
 
Ostin tuon Poweran ohjaimen nyt tarjouksesta ja yllättävän paljon tuli Xbox 360:n langallinen ja jopa originaalin boksin pienempi ohjain mieleen. Napeissa on napakat tuntumat. Langallisen ohjaimen keveyskin on mukavan tuntuista (ei sitä väittelyä tänne). Vähän menee kädet outoon asentoon, kun on tottunut uudempiin boksin ohjainmalleihin.
 
Olen haaveillut Xboxin ostamisesta, jonka kaveriksi tulisi monitori (ei telkkari). Toimisiko esim. tämä?


Äänet olisi tarkoitus toistaa bluetooth kuulokkeiden kautta.
 
Olen haaveillut Xboxin ostamisesta, jonka kaveriksi tulisi monitori (ei telkkari). Toimisiko esim. tämä?


Äänet olisi tarkoitus toistaa bluetooth kuulokkeiden kautta.

Toimii, mutta vain 100hz asti koska HDMI ei tue enempää tässä näytössä, sekä ultrawide näytössä tulee mustat palkit reunoille koska Series konsolit ei tietääkseni tue ultrawide resoluutiota.
 
Konsolit ei taida noita wide näyttöjä tukea ja näytti et hdmi:n kautta vaan 100hz tuki, et luultavasti oli mustat palkit, ja en tiedä antaako boxi laittaa edes 120hz tilaan, joten voi olla että toimii vaan 60hz. Eli sanosin että toimii verrattain huonosti.
 
Olen haaveillut Xboxin ostamisesta, jonka kaveriksi tulisi monitori (ei telkkari).

Täältä voi yrittää jotain suuntia katsoa. Täkäläiset mallimerkinnät saattaa usein poiketa jenkkimalleista, mutta vähän pääsee kartalle kuitenkin mitä kannattaa huomioida jne.

 
Kiitoksia kaikille! Tuota Alienwarea ajattelin kun on qd-oled mutta mustat palkit eivät tietenkään houkuta. Monitori tulossa työpöydälle, niin siihen ei kovin isoa telkkaria viitsi laittaa.
 
Kiitoksia kaikille! Tuota Alienwarea ajattelin kun on qd-oled mutta mustat palkit eivät tietenkään houkuta. Monitori tulossa työpöydälle, niin siihen ei kovin isoa telkkaria viitsi laittaa.
Jos tulee pelkän konsolin kanssa käytettäväksi, niin silloin tosiaan kannattaa ottaa perinteinen 16:9 kuvasuhteen näyttö/TV. Jos taas sama näyttö tulee käyttöön myös tietokoneen kanssa, niin silloin nuo ultrawidet on kyllä ihan varteenotettavia, vaikka siinä konsolilla pelatessa molemmille reunoille mustat palkit tuleekin.

Jos taas tosiaan pelkän konsolin kanssa tulee käyttöön, niin en suoraan sulkisi pois pienemmän koon telkkareita, kuten esim. 42 tuumaista LG Oledia: https://www.verkkokauppa.com/fi/pro...MIprHbx7H4gQMVaA-iAx3_7AqqEAQYASABEgJuYvD_BwE

Itsellä on 42 tuumainen TV ajopenkissä kiinni ja vaikka sitä näin ollen katsoo aika läheltä, niin äkkiä siihen kokoon tottuu.
 
Toi 42 LG voisi olla ihan varteenotettava vaihtoehto. Mulla on nyt kyllä yksi Windows PC siinä lähistöllä mutta varsin vähäisellä käytöllä, joten mahdollisesti Xboxin kaveriksi näyttö tulisi. PC sitten muun perheen käyttöön toisaalle.

Sellainen kysymys vielä, että jos mulla on Windowsille ostettu pelejä MS Storesta, esim. tuore Forza, niin käykö sama lisenssi Xboxin puolelle?
 
Osassa peleissä käy. Lukeekohan niissä tyylii et xbox play anywhere tjsp. Ainaki noi ms:n omat pelit tuppaa yleensä niitä olemaan.
 
  • Like
Reactions: xtn
Ylös Bottom