Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Series X/S: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Nyt löytyi itselle sopivat pelikuulokkeet Series X:n kaveriksi:


Viimeaikoina tullut headsettejä vaihdeltua kun ei ole jostain syystä miellyttänyt monetkaan kuulokkeet. Nuo kyseiset ovat nyt olleet viikon käytössä ja ei voi kuin ihmetellä miten hyvä äänenlaatu. Bluetooth löytyy myös ja puhelin sovelluksella voi säätää EQ:ta mieleiseksi sekä säätää bluetooth volumea jos käyttää puhelimella esim. discordia. Onhan nuo tyyriit mutta joka sentin arvoiset omasta mielestä.
 
Sieltä tulee pulse red controller


 
Olin tulossa postaamaan niin ikään punaista ohjainta. :)

Ihan nätti, mutta ei mitenkään erikoinen. Vähän sama kuin uuden sinisen ohjaimen kanssa. Ottaisin ehdottomasti, mutta kun ei ole oikeastaan tarvetta. Vaimon ohjain tai oma Elite kun ei kumpikaan näytä mitään kulumisen tai vikaantumisen merkkejä. Ja jos joskus näyttää, niin sitten on vielä lähes käyttämätön Xbox Series X:n mukana tullut musta ohjain tuossa odottelemassa vuoroaan.
 
Sieltä tulee pulse red controller



Kuukaustis vuoto ohjain, vanakin jo sen kertoo..
 

Liitetiedostot

  • Screenshot_20210111_204247.jpg
    Screenshot_20210111_204247.jpg
    138,2 KB · Lukukerrat: 9
Toinen ohjain pitäisi hommata ja olen kallistumassa Eliten suuntaan. Onko ohjain (sen omaavien mielestä) ollut hintansa väärti? Normaalissa Series X:n mukana tulleessa ei valittamista ole ollut, mutta extra liipasimet kieltämättä polttelee.
 
Toinen ohjain pitäisi hommata ja olen kallistumassa Eliten suuntaan. Onko ohjain (sen omaavien mielestä) ollut hintansa väärti? Normaalissa Series X:n mukana tulleessa ei valittamista ole ollut, mutta extra liipasimet kieltämättä polttelee.
Elite (V2) on ehdottomasti hintansa väärti. Lisäliipaisimet on iso plussa, mutta niin on myös ohjaimen parempi tuntuma kädessä. Kuin myös kolme lennosta vaihtuvaa näppäinprofiilia, vaihtotatit ja ristiohjain, kolmiasteinen liipaisimien liikeradan rajoitin ja vapaasti säädettävät tärinät. Muutenkin ohjelmallinen muokattavuus herkkyyksien ja esim. näppäinasettelujen kanssa on tehty tosi helpoksi suoraan Xboxin käyttöliittymästä.

Hankala tuosta on mennä takaisin normiohjaimeen.
 
Toinen ohjain pitäisi hommata ja olen kallistumassa Eliten suuntaan. Onko ohjain (sen omaavien mielestä) ollut hintansa väärti? Normaalissa Series X:n mukana tulleessa ei valittamista ole ollut, mutta extra liipasimet kieltämättä polttelee.
Universumin parhaimmalle ohjaimelle ihan oma ketjukin olemassa, jossa on enempi mietteitä. Minusta ehdottomasti on hintansa väärti ollut V1 Elite, uudemmassa minua semisti harmittaa integroitu akku eli menee vähän jumppaamiseksi sitten joskus vuosien päästä kun akku nahistuu lopullisesti.

 
Tämä sopisi myös xCloud ketjuun, mutta laitetaan tänne. Otterbox tuo markkinoille kolme Xbox lisävarustetta: kantokotelon ohjaimella ja puhelinpidikkeelle, puhelinpidikkeen ja kumiset suojakuoret ohjaimeen.


Eritoten tämä kantokotelo sai oman kiinnostuksen heräämään. Mahtuukohan tuohon myös muiden valmistajien puhelinpidikkeet kera ohjaimen? Roiskesuojaus ja puhelinstandi kotelon päällä myös plussaa.

 
Nyt löytyi itselle sopivat pelikuulokkeet Series X:n kaveriksi:


Viimeaikoina tullut headsettejä vaihdeltua kun ei ole jostain syystä miellyttänyt monetkaan kuulokkeet.
Nämä myös itseä kiinnostaisi. Mites näissä käyttömukavuus? Hyvä äänenlaatu ois mullakin prioriteetti nro 1, mutta eivät saisi olla epämukavatkaan päässä. Onko näissä bassoa tarpeeksi? :D
 
Nämä myös itseä kiinnostaisi. Mites näissä käyttömukavuus? Hyvä äänenlaatu ois mullakin prioriteetti nro 1, mutta eivät saisi olla epämukavatkaan päässä. Onko näissä bassoa tarpeeksi? :D
8h pelisession aikana ei tuntunut yhtään epämukavilta vaikka itsellä on suht iso pää. Basso on napakka ja toistuu sopivan alas, niin ja EQ:ta voi muuttaa lennosta Audeze HQ apilla jos löytyy android puhelin :D.
 
8h pelisession aikana ei tuntunut yhtään epämukavilta vaikka itsellä on suht iso pää. Basso on napakka ja toistuu sopivan alas, niin ja EQ:ta voi muuttaa lennosta Audeze HQ apilla jos löytyy android puhelin :D.
Kiitos tiedosta. Oli nuo jo mulla ostoskorissa asti, heh. Mutta harkitsen nyt vielä vähän ja lueskelen arvosteluja. Äänimaailmalta nuo Penrose X:t vaikuttaa parhailta..

Ohjaimen kanssa on vähän sama tilanne, että ostanko Elite v2 vai odottelenko jos sieltä tulis Series-malli, tai sitten Razerilta uus huippumalli. :rolleyes:
 
Suositteletteko ostamaan boxin ohjaimeen tommosta akkua paristojen tilalle, onko miten hyvä akun kesto? Itte nii uus boxi pelaaja et oon paristojen vaihoilla menny nyt vaan, en oo eläessäni vaihtanut näin paljon pattereita useesti johonkin laitteeseen. :D

https://www.gigantti.fi/product/gam...LuJEavYUF8h8G-dbr1DkAwLODK3apbZxoCTJgQAvD_BwE tätä mietin.

Vähän makuasiakin osittain. Lyhyt oma vastaus on, että en suosittele.

Pidempi versio täällä: https://forum.konsolifin.net/threads/parhaat-aa-akut-xboxin-ohjaimiin.91398/
 
Suositteletteko ostamaan boxin ohjaimeen tommosta akkua paristojen tilalle, onko miten hyvä akun kesto? Itte nii uus boxi pelaaja et oon paristojen vaihoilla menny nyt vaan, en oo eläessäni vaihtanut näin paljon pattereita useesti johonkin laitteeseen. :D

https://www.gigantti.fi/product/gam...LuJEavYUF8h8G-dbr1DkAwLODK3apbZxoCTJgQAvD_BwE tätä mietin.
Kyllähän tuo vissiin ihan pätevä on, mutta itse olen käyttänyt jo vuosia ladattavia akkuparistoja. Nyt on neljä kappaletta envelooppeja, joten aina on ladatut akut valmiina kun niitä tarvitsee. Neljällä akulla saa varustettua tarpeen vaatiessa kaksikin ohjainta samaan aikaan, jos saman sohvan cooppipelit tulee ajankohtaiseksi. Sitten kun vielä Elite V2 ohjaimessa on sisäinen akku, niin kolmea ohjainta voi käyttää samaan aikaan niin, ettei ikinä tarvitse ostella paristoja.
 
Suositteletteko ostamaan boxin ohjaimeen tommosta akkua paristojen tilalle, onko miten hyvä akun kesto? Itte nii uus boxi pelaaja et oon paristojen vaihoilla menny nyt vaan, en oo eläessäni vaihtanut näin paljon pattereita useesti johonkin laitteeseen. :D

https://www.gigantti.fi/product/gam...LuJEavYUF8h8G-dbr1DkAwLODK3apbZxoCTJgQAvD_BwE tätä mietin.
Ite olen ollu tyytyväinen ja taitavat ainakin 30 tuntia luvata akulle kestoa, mutta en ole itse laskenut kauanko kestää. Riippuu aika paljon siitä, että pelaako pelejä missä on paljon tärinää.

Eipä tuo kallis ole, niin ihan hyvä ostos.
 
Ylös Bottom