Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox360 KonsoliFIN EA NHL 11 Ladderi -keskustelut

XShava

KonsoliFIN Alumni
KonsoliFIN EA NHL 11 1 vs 1 Ladderi on käynnissä ja tässä ketjussa käydään ladderin keskustelut.

Ladderit alla:
NHL 11 Talvi 2010 (Single 1vs1) (closed)
NHL 11 Kevät 2011 (Single 1v1) (open)

Säännöt ja peliasetukset löytyvät täältä: http://www.konsolifin.net/bbs/competitions.php?do=viewannouncement&id=4



NHL 11 Ladder -viikon palkintojen voittajat:

Viikko 40
Voittaja: k1de
Palkinto: Dragon Age Origins Xbox360 -peli.

Viikko 41
Voittaja: Squadi
Palkinto: Skate 3 Xbox360 -peli.

Viikko 42
Voittaja: lepotila
Palkinto: Mass Effect 2 Xbox360-peli.

Viikko 43
Voittaja: Dimelux
Palkinto: Dragon Age: Origins


Viikko 44
Voittaja: Pecon
Palkinto: Dragon Age: Origins

Viikko 45
Voittaja: aGiH
Palkinto: Dante`s Infernon


Viikko 46
Voittaja: -
Palkinto:

Viikko 47 ( Siirretty teknisistä syistä)

Viikko 48 (Siirretty teknisistä syistä)

Viikko 49 (Arvotaan 13.12.2010)

Viikko 50 (Arvotaan 20.12.2010)

Viikko 51 (Ei Arvontaa)

Viikko 52 (Arvotaan 3.1.2011)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ladderi NHL 11:n tiimoilta

KonsoliFIN pyöräyttää käyntiin ensimmäisen Ladderin NHL 11 pelissä. Ladderi alkaa pyörimään huomisesta (1.10.2010) lähtien vuoden loppuun asti. Ei muuta kun liittymään ladderiin ja sopimaan matseja. Ladderiin tullaan linkittämään myös turnauksia tänä vuonna, eli turnauksen voittaja saa mahdollisten palkintojen lisäksi pisteitä ladderiin.

http://www.konsolifin.net/bbs/ladders.php?do=view&id=9
 
Vastaus: Xbox360 KonsoliFIN EA NHL 11 Ladderi -keskustelut

Ladderi on nyt avoinna kaikille halukkaille NHL 11 pelaajille. Ensimmäisessä viestissä lisää infoa.

Tulemme myös arpomaan ladderissä aktiivisesti pelanneiden kesken peli palkintoja koko loppuvuoden (Paitsi viikolla 51).

Aktiivisuudeksi riittää matsi per viikko tahti, eikä ole väliä haviääkö vai voittaa, on silti arvonnassa mukana. Ja koska voittaja arvotaan, voi arpaonni osua kohdalleen useampanakin viikkona.

Tämän viikon (vk40) pelaajien kesken arvotaan seuraavana maanantaina(11.10.) Dragon Age: Origins Xbox360 -peli.
 
Vastaus: Xbox360 KonsoliFIN EA NHL 11 Ladderi -keskustelut

Jouduttiin sindessonin kanssa siirtämään viikonlopuksi suunniteltu ottelu ensi viikolle, meikäläisen nettiongelmien takia. Tiedoksi vaan ylläpidolle, että peli tullaan pelaamaan, mutta ei haasteessa lukevalla päivämäärällä.
 
Vastaus: Xbox360 KonsoliFIN EA NHL 11 Ladderi -keskustelut

Viikon 40 arvonta suoritettu ja arpaonni valitsi voittajaksi jäsenen k1de. Palkinnoksi lähtee Dragon Age Origins Xbox360 -peli.
 
Vastaus: Xbox360 KonsoliFIN EA NHL 11 Ladderi -keskustelut

Syötetäänkö ottelun lopputulokseksi se mikä tilanne on kolmannen erän päätyttyä, vai jatkoaika maalin jälkeen oleva tulos?

Ladder tablessa on kuitenkin tasapeleille sarake, mutta sääntöjen mukaan jatkoaikaa pelataan ratkaisuun saakka. Ajattelin vain varmistaa kun säännöissä asiasta ei ollut mainintaa.
 
Vastaus: Xbox360 KonsoliFIN EA NHL 11 Ladderi -keskustelut

Mites tossa saa vaihettua jatkuvan jatkoajan päälle? Ite en oo löytäny mistään kun tekee hupipelin niin asetusta jossa tuon ottelun ratkaisun saisi itse päättää, kaikki muut asetukset kyllä pystyy säätämään inviten jälkeen. :confused:
 
Vastaus: Xbox360 KonsoliFIN EA NHL 11 Ladderi -keskustelut

Moro kaikille, meitsi on uusi täälä Konsolifinissä (okei, olen lurkkinut pari kuukautta) ja nyt ajattelin sitten viimein liittyä teidän joukkoon rohkeaan. Tullut myös pelailtua näitä next-gen änäreitä 09 asti :)

Itse aiheeseen liittyen, olen tällä hetkellä työtön jotenka nämä ladderpelit onnistuvat omalta osalta melkein mihin kellon aikaan tahansa, parhaiten mut tavoittaa 20-03 ajalta :p Joten ei muutakuin haasteita kehiin, lähetin jo parille pelaajalle haasteet myös joten käykää katsomassa sopiiko ajankohta teille :I

Ei muutakuin onnea kaikille ladderiin ja hyviä pelejä!

E: Vielä pieni offtopic kysymys, pystyykö täälä vaihtaa esimerkiksi tätä teemaa eriväriseksi tai muuta vastaavaa? Välillä itselläni vain vaikeaa erottaa taustalta tekstiä tai noita valkoisia laatikoita harmaalla taustalla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox360 KonsoliFIN EA NHL 11 Ladderi -keskustelut

E: Vielä pieni offtopic kysymys, pystyykö täälä vaihtaa esimerkiksi tätä teemaa eriväriseksi tai muuta vastaavaa? Välillä itselläni vain vaikeaa erottaa taustalta tekstiä tai noita valkoisia laatikoita harmaalla taustalla.

Pystyy, tuossa vasemmassa alakulmassa näkyy tyylivalitsin olevan. Pysyvästi vaihdon voi tehdä sitten yläpalkin "Foorumin toimintoja" kautta.

Niin ja voisi kai sitä omankin ladder-uran aloittaa, onnistuuko LUONiK:lta tai joltain muulta matsit tässä nyt kohtapuoliin?
 
Vastaus: Xbox360 KonsoliFIN EA NHL 11 Ladderi -keskustelut

LUONiK sun gamertagia ei läydy livestä???
 
Vastaus: Xbox360 KonsoliFIN EA NHL 11 Ladderi -keskustelut

LUONiK sun gamertagia ei läydy livestä???

Ei hitsi unohdin mainita että O on 0(nolla) !

Olen pahoillani :s

Lähetin taas parille pelaajalle haasteet, ei kun katsomaan koska kävisi pelit!
 
Vastaus: Xbox360 KonsoliFIN EA NHL 11 Ladderi -keskustelut

hmmm... Aika hämmentävä on kyllä tuo Ladderin pisteiden lasku.:confused: Kertokaahan nyt mistä saa valittua haastajana tuon sääntöjen edellyttämän "Tasapelin ratkaisu: Jatkoaika maaliin asti" vaihtoehdon ite en ainakaan tommosta kohtaa löydä kun luon peliä.
 
Vastaus: Xbox360 KonsoliFIN EA NHL 11 Ladderi -keskustelut

Aika järkyttävästi omat pelailut liigassa alkanut, turpaan tuli ensin suoraan 5 peliä putkeen :D Tänään tuli kuitenkin 2 voittoa, ehkä se tästä vielä...
 
Vastaus: Xbox360 KonsoliFIN EA NHL 11 Ladderi -keskustelut

Hei

Pahoitteluni tuosta viikko arvonnasta, voittajaksi on arvottu kyllä Squadi, muttaflunssan kourissa tässä mennään. Tämä viikko vielä sairaslomaa, niin todennäköisesti ens viikolla palkinto lähtee (Pelit töissä). Squadi voi mulle privata osoitteensa jo valmiiksi, jos tämän viestin näkee.

Pahoitteluni etten muistanut ja tajunnut asiaa ilmoittaa. Edellisen viikon voittajat ovat pelinsä saaneet.

Äkkiseltään minun pitäisi tähän ketjuunkin vastailla, mutta valitettavasti vastaan sitten kun pystyn. nyt vielä silmätulehdus, niin näytön katseleminen ei mitään helppoa.
 
Vastaus: Xbox360 KonsoliFIN EA NHL 11 Ladderi -keskustelut

Ensimmäisen viestin voittaja lista päivitetty ja Viikon 42 voittajaksi arvottu lepotila. Myös edellisen viikon voittopeli postitettu.
 
Vastaus: Xbox360 KonsoliFIN EA NHL 11 Ladderi -keskustelut

Viikon 43 voittaja arvottu ja hänelle asiasta viime viikolla tiedotettu. Palkinto peliä ei vielä lähetetty. Viiko 44 tiedot kerättä arvontaa varten talteen. Lähettelen palkinnot ja arvon voittajia lisää kun saan itseni terveeksi. Tämän hetkinen ennuste ensi viikon alku.
 
Vastaus: Xbox360 KonsoliFIN EA NHL 11 Ladderi -keskustelut

Voisiko joku selittää millä perusteella nuo pisteytykset ladderissa menee?

Minusta on hieman outoa että sijoilla 2. ja 3. olevat ovat pelanneet 1-2 peliä ja silti ovat noin korkealla, mutta sijalla 5. on kaksi pelaajaa (minulla 5 voittoa 1 tappio ja Zubrulla voittoja 4/4) joilla kuuluisi mielestäni olla enemmän pisteitä. Itse olin kärjessä 5 voitolla, mutta tipuin 1 tappion myötä sijalle 5. joten vähän kummallisen tuntuinen logiikka tässä...
Nythän kannattaa vain pelata pelejä niin että pääsee top-3 ja sitten lopettaa pelaaminen koska sijoitus ei ilmeisesti tipu jos ei itse pelaa...

Kiitos sille joka pystyy tätä järjestelmää minulle avaamaan. Itse ladderimatsit ovat olleet hyviä pelejä, osa hyvinkin tasaisia vääntöjä, näitä on kiva pelata!
 
Vastaus: Xbox360 KonsoliFIN EA NHL 11 Ladderi -keskustelut

Voisiko joku selittää millä perusteella nuo pisteytykset ladderissa menee?

Käsittääkseni pisteet määräytyy elo-luvulla.(eikös se mainita säännöissä/ohjeissakin. Vai muistanko väärin?)

Lisää tietoa löytyy wikipediasta, jollei ole tuttu käsite entuudesta.
Elo-luku – Wikipedia
 
Vastaus: Xbox360 KonsoliFIN EA NHL 11 Ladderi -keskustelut

Käsittääkseni pisteet määräytyy elo-luvulla.(eikös se mainita säännöissä/ohjeissakin. Vai muistanko väärin?)

Lisää tietoa löytyy wikipediasta, jollei ole tuttu käsite entuudesta.
Elo-luku – Wikipedia

Eipä ollut tuo Elo-luku ennestään tuttu, kiitos sen selventämisestä. Mutta voisiko ylläpito kertoa miksi juuri tätä pisteytystä käytetään, koska eihän tuo elo-luku voi tippua jos ei pelaa pelejä? Eli nyt kun tuolla on noita jotka ovat pelanneet 1 pelin ja voittaneet sen tulevat keikkumaan tuolla kärjessä ladderin loppuun asti, jos eivät pelaa enempää pelejä ja kukaan muu ei saa kerättyä enempää pisteitä...
Eipä tuolla nyt muuta väliä, mutta minusta tuo elo-luku vääristää näitä tilastoja enemmän kuin vaikka pisteet (voitosta 2, tappiosta 0).
 
Vastaus: Xbox360 KonsoliFIN EA NHL 11 Ladderi -keskustelut

Nyt tässä joten kuten terveempi ja jatketaan tätä. Tässä viikko voittajat ja otan yksitellen yhteyttä viikko kerrallaan voittajaan tässä alkuviikon aikana. En varmaan tänään kerkeä kaikkia hoitamaan, kun tarvitsen aina vastauksen ja valinnan voittaja kerrallaan.

Viikko 43 / Dimelux
Viikko 44 / Pecon
Viikko 45 / Agih
Viikko 46 / 11
 
Ylös Bottom