Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[XtA] klaanin matsin sopimiset

Vastaus: [XtA] klaanin matsin sopimiset

Mr Violence, lisää SilentFin listaan, meikäläinen ei pääse peliin mukaan (DGS-ongelma..)
 
Vastaus: [XtA] klaanin matsin sopimiset

Eli tällä viikolla on MI vs Xta. käykö teille vaik perjantaina 19.00?
 
Vastaus: [XtA] klaanin matsin sopimiset

No ootteko jo päättäny käykö toi et voin ilmottaa omalle tiimille
 
Vastaus: [XtA] klaanin matsin sopimiset

Siirretäänki tota matsii hieman myöhemmäks, kun Suomen lätkämatsi alkaa 18.30. Käykö 21.00?
 
Vastaus: [XtA] klaanin matsin sopimiset

FinGamer otas nyt kutsu vastaan et päästään pelaileen...


Pistä olvikoiralle kutsu. mulla tulee jotain errorii tos pleikan netis luultavasti en pysty pelaa matsis


E: nyt alkoi toimii otin kaikki netti johdot pois ja pistin takasin paikoilleen
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: [XtA] klaanin matsin sopimiset

Otetaankos me millon matsia, lauantaina vai sunnuntaina, ite en pääse lauantaina pelaamaan, joten pommittakaa lauantaksi Viinapirua tai Daholia ;)
 
Vastaus: [XtA] klaanin matsin sopimiset

Otetaankos me millon matsia, lauantaina vai sunnuntaina, ite en pääse lauantaina pelaamaan, joten pommittakaa lauantaksi Viinapirua tai Daholia ;)

Launtaina varmaan dokaamassa..Sunnuntai olisi varmaan paras?. kaikki olis meiltä kerrankin selviä:D
 
Vastaus: [XtA] klaanin matsin sopimiset

Launtaina varmaan dokaamassa..Sunnuntai olisi varmaan paras?. kaikki olis meiltä kerrankin selviä:D

Jep, eli meiän klaani ois sunnuntaina sitten valmiita pelaamaan, eli onko XTA:n pojjaat myös silloin valmiita?
Saiskos vastausta?
 
Vastaus: [XtA] klaanin matsin sopimiset

Eli onko se sitten niin, että teidän klaaninne ei ole toiminnassa?
Meinaan vaan, että mites saadaa se matsi alta pois :eek::confused:

Mä en voi mitään varmaa sanoa kun en ole enää rosterissa... Myös Fortune, Vinski ja Suruntuoja ulkona, joten luulen että oli tää turnaus tässä... Yritä kuitenkin vielä Pinzeltä kysellä...
 
Ylös Bottom