Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Yamahaa vai Logitechiä?

OQO

New Member
Moro!
Olen tässä etsinyt vehkeitä millä kuunnella musiikkia tietokoneelta ja olisi se mukava jos siihen saisi dvd-soittimenkin kytkettyä että elokuvienkin äänet kuuluisivat mutta en ole asioihin perehtynyt joten en laitteista ja tehoista ymmärrä paljonkaan joten asiantuntijoilta kaivattaisiin neuvoja.
Huone minne vehkeet tulevat on suht pieni. Ääni ei elokuvissa tarvitse olla elokuvateatterin luokkaa. Musiikkia eniten kuuntelisin, elokuvia harvoin.
Hinnaksi olen päättänyt 300e. Enempää en viitsi laittaa tällä hetkellä, ehkä tulevaisuudessa sitten.
Olen löytänyt pari varteenotettavaa valmista pakettia; Logitech Z-5500 (304) ja Mustan Pörssin lehdessä oleva paketti Yamaha RX-V361 viritinvahvistin + NS-P110 kaiutinpaketti. (299)
Nyt haluaisin kuulla mielipiteitä kumman näistä valitsisi vai olisiko jotain muuta pakettia ehdottaa samaan hintaan? Tuota Yamahan pakettia pystyy tulevaisuudessa vaihtelemaan jos ei paketin mukana tulevat kaiuttimet ja suppari miellytä ja varmasti joskus näin tulisi käymäänkin jos vahvistin vain on tarpeeksi tehokas??
Eli kumpi näistä paketeista paremman musiikin tuottamiseksi vai onko jokin vielä parempi vaihtoehto?

Linkit vielä:
Logitech Z-5500
Yamaha viritinvahvistin
Yamaha kajarit

Tuolle Yamahan paketille en löytänyt yhteistä linkkiä mutta Mustassa Pörssissä paketti on myynnissä hintaan 299.

edit. linkit toimiviksi
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Yamahaa vai Logitechiä?

Noissa hinnoissa itse kallistuisin välittömästi Yammuun. Vahvari on ihan jees peruskäyttöön. Yammun kajareista en osaa mennä sanomaan (yleensä ihan laadukkaita, mutta noista 5.1-paketeista ei aina tiedä), mutta kun on erillinen vahvari, niin nehän voi sitten vaihtaa, jos myöhemmin on varaa! :)
 
Vastaus: Yamahaa vai Logitechiä?

Joo näin ajattelinkin asian. Eli vahvarissa on potkua vielä paremmillekin kaiuttimille? Saisin kaverilta noin 50e pari tornikaiutinta ja sitten jos joskus olisi varaa vaikka parin kolmensadan euron aktiivisuppariin niin ne siis toimisi jotenkuten ainakin tuolla vahvarilla?
 
Vastaus: Yamahaa vai Logitechiä?

OQO sanoi:
Joo näin ajattelinkin asian. Eli vahvarissa on potkua vielä paremmillekin kaiuttimille? Saisin kaverilta noin 50e pari tornikaiutinta ja sitten jos joskus olisi varaa vaikka parin kolmensadan euron aktiivisuppariin niin ne siis toimisi jotenkuten ainakin tuolla vahvarilla?
Varmasti toimii! :)
 
Ylös Bottom