Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Yleistä keskustelua PSN-peleistä

Pertsa69

KonsoliFIN Alumni
Elikkäs tilasin tuossa tuon PSN-kortin (20e) ja kun rupesin pelivertailua/keskustelua täältä etsimään, niin en huomannut missään kunnon ketjua.

Joten tehdään semmoinen.

Yksittäisistä peleistä löytyy joitakin ketjuja, mutta niiden metsästys on hieman turhauttavaa.
Mietiskelin että mitä pelejä kannattaisi ostaa.

UNO-peli kiehtoo mutta en ole löytänyt käyttäjiltä mitään kommenttia pelistä.

Olen myös kuullut usein PSN pelinä mainitun PAINin joka idealtaan kiinnostaa. Kokemuksia? Siihenhän näytti olevan paljon lisäosiakin.

Onko porukalla peli ehdotuksia?

Itse omistan Shatterin, Zen Pinballin sekä osittain omistan BF 1943.

Olisi myös hienoa jos PSN peleillä olisi oma alueensa kokonaan niin homma selkeytyisi huimasti *wink wink*
 
Vastaus: Yleistä keskustelua PSN-peleistä

Olen myös kuullut usein PSN pelinä mainitun PAINin joka idealtaan kiinnostaa. Kokemuksia?
Painille on oma ketjunsa, joten sieltä sitä tietoa parhaiten löytää.

Onko porukalla peli ehdotuksia?
PSN-peliehdotteluissa auttanee Parhaat PSN-pelit (myös PS1) -ketju.

Olisi myös hienoa jos PSN peleillä olisi oma alueensa kokonaan niin homma selkeytyisi huimasti *wink wink*
Tästä on muistaakseni joskus puhuttukin, mutta en muista, miksei asia ole edennyt mihinkään suuntaan.
 
Vastaus: Yleistä keskustelua PSN-peleistä

Kiitos TT.
Pitänee hommata tuo pain noiden tarinoiden perusteella :D Harmi vain kun ei ole nettipeli.

Melekosen hiljaista ollut tuolla parhaat PSN pelit ketjussa, viimeisin viesti 10.03.2009, 09:37.
Pitänee herätellä ylöspäin vai eikait asia ole niin että noista parempia pelejä ei ole tullut :eek:

Otappas TT asia taas puheeksi, varmaan kysyntää olisi ja foorumi selkeytyisi paljon.
 
Ylös Bottom