Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Iältään varttuneemmat eli yli 30-vuotiaat pelaajat

Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Täältä lisää mature kamaa. Olen vuosimallia -72. Pelannut aktiivisesti n. 10 vuotta ja tuntuu että vauhti kiihtyy vaan. Mielestäni Heavy Rain, Fallout 3 ja Assasins Greed II kolme parasta peliä.

Itse vuosimallia -70. Donkey Kongilla joskus aloitettu. Urheilupelit aina ollut lähellä sydäntä. Pojan kanssa tulee aika paljon pelattua, mutta tuo tietysti on enemmän räiskinnän ystäviä.
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Itse vuosimallia -70. Donkey Kongilla joskus aloitettu.
Ah, Donkey Kong. Ei kauan kestänyt kun laite oli auki. Ensin meni poikki äänipiuhat, että sai pelattua muita häiritsemättä, ja sitten alkoi "modaaminen". Osa grafiikoista kun oli muovikalvolla niin eikun voileipäpussista läpinäkyvää muovia ja tussilla uutta grafiikkaa. :)
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

lokakuussa rävähtää ansiokkaat 33 mittariin. Vanhin kolmesta muksusta on nyt kuuden, pari vuotta ollaan yhessä jo pelailtu. Onneks ne menee nukkuun iltasin ennen ysiä jollon alkaa iskän valtakausi. kahelle nuoremmallekin pitäis varmaan kohta tehä oma psn, jottei sotke mun statseja.
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Kohta 32 linssissä, itse innostuinkin pelihommista vasta jokunen vuosi sitten eli vanhemmalla iällä...eipä tuo ikä peli menoa ole hidastanut, eikä luultavasti toviin hidastakkaan.
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Kiinnostavaa olisi tietää kuka on palstan vanhin ja paljon on ikää mittarissa, voitaisiin nimetä vaikka yodaksi. :)
Kaksi kuukautta ja sitten 45 lasiin.
En silti usko että olen täällä vanhin vaikka rullaattori-iässä varmasti jo monen foorumilaisen mielestä olen.
Toivottavasti kenellekään nuoremmalle ei nyt tullut traumoja jos olen joskus kurmottanut matsissa ja paljastui että iso-isä ikäinen vaarikin vielä joskus onnistuu :D
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

En silti usko että olen täällä vanhin vaikka rullaattori-iässä varmasti jo monen foorumilaisen mielestä olen.
Toivottavasti kenellekään nuoremmalle ei nyt tullut traumoja jos olen joskus kurmottanut matsissa ja paljastui että iso-isä ikäinen vaarikin vielä joskus onnistuu :D

Olikos nytte siellä pappapuolella, siis täällä, missä niistä peliajoista juteltiin, niin siellähän on yksi 50V. teräsvaari :p

Ja juu, eipä tuo haitanne kun teikä joskus onnistuu, sitä tapahtuu katsos niin harvoin :D
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Ja juu, eipä tuo haitanne kun teikä joskus onnistuu, sitä tapahtuu katsos niin harvoin :D
Sadly so true...
Timppa on nähnyt meikäläisen pelissä ja tietää mistä puhuu.
Pappapuolella uskoakseni ainakin sakkia joka saa minua pojitella iän puolesta.
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Kaksi kuukautta ja sitten 45 lasiin.
En silti usko että olen täällä vanhin vaikka rullaattori-iässä varmasti jo monen foorumilaisen mielestä olen.
Toivottavasti kenellekään nuoremmalle ei nyt tullut traumoja jos olen joskus kurmottanut matsissa ja paljastui että iso-isä ikäinen vaarikin vielä joskus onnistuu :D

Jep, täälläkin jo suunnitteilla rollaattori, johon sais kivuttomasti istutettua esim. 40" näyttölaitteen siihen ohjaus-stongan päälle ja konsolitelineen vaikka näytön alle. Propleemaa aiheuttaa kuinka noihin sais virtaa ilman painavia akkuja, alkaa varmaan kantavuus loppua?
Niin, kuukauden päästä mittarissa 55v.
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

32 V. JA PELAAN PLEIKKARIA!

Huh, johan helpotti kun sai tuonkin ulos systeemistä :p
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Itsellä tuli 40 vuotta mittariin viime syksynä.Pelannut olen 25 vuotta joskus enemmän joskus vähemmän.Ps3 ostettiin perheelle joululahjaksi.Lapset 13 ja 11 vuotiaita tyttöjä myös pelaavat Singstareja,Guitar heroja,Rockbandejä ym...Vaimo joskus innostuu kun kaikki muutkin alkaa pelaileen.Jouluksi ostin lapsille sen uuden Suomi singstarin langattomilla mikrofoneilla,Green day rockbandin(toivoivat).Itselle ostin Killzone 2:n ja Guitar hero Metallican kun oli tosi halpa cdon:ssa.On kyllä Ps3 aivan loistava laite.
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Ei tarvitse mennä merta edemmäs kalaan. KonsoliFIN:ssä on melkoisen paljon miehen ikään ehtineitä pelaajia. Käy liittymässä "PS3-papat" yhteisöön täältä: http://www.konsolifin.net/bbs/profile.php?do=editusergroups
"PS3 - papat (Alue ja ryhmä poistettu)"?

Tuolta päädyttiin ennen konsolifinpappojen saitille joka vaihtoi nimensä OGS:ksi eilen. Jos jotain kiinnostaa herrasmiesten peliseura, niin tehkää tunnarit ja postatkaa tänne: Old Gamers' Society • katso viestiketjua - Ilmoittaudu täällä, jos olet mielestäsi käpy!

Aktiivisinta porukka on MAG:n, BFBC2:n ja CODien parissa, muita pelejä silloin tällöin. Pääasiallisena alustana on PS3, vaikkakin seasta löytyy muutama käyttäjä jolta löytyy myös XO.
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

"PS3 - papat (Alue ja ryhmä poistettu)"?

Meni väärin, kun poistelin KonsoliFIn papat -aluetta.

Mutta toisaalta tuokin joutaisi pois käyttämättömyyttään. Idea oli aikanaan hyvä, mutta mahdolliset aktiiviset kirjoittajat perustivat tuon "KonsoliFIn papat" foorumin ja nyt tuon Old Gamers' Societyn. Jolloin alueen idea vesittyi ja jäi valitettavasti tyhjänpantiksi.

Nykyisin siis aika tarpeeton.
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Ei tuota pitäisi olla mihinkään poistettu, ja alue http://www.konsolifin.net/bbs/ikinuoret-ps3-omistajat/ on edelleen tarjolla ryhmän jäsenille. KFP (KonsoliFIn papat) -klaanin alue on kaiketi poistettu. Nuo ovat siis eri alueita ja ryhmiä,
Kappas, my mistake :) Löytyihän tuo ikinuorten alue myös omalta listaltani kun tajusin avata PlaystationFIN alueen... Kurkin vahingossa etusivulta ja ihmettelin että minne tuo nyt on kadonnut. Dementia varmaankin vaivaa, kuten varmaan muitakin vanhempia pelaajia :confused:
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Moi kaikille ikinuorille ja ikälopuille pelaajille. Konsolifinpapat yhteisö on muutanut nimeään ja elää nyt Old Gamers' Society nimisenä yhteisönä. Kaikkien jo mukana olevien jäsenien tunnukset pysyy samoina, ainoastaan osoite ja yhteisön nimi muuttui.

Old Gamers' Society

Old Gamers' Society on vähän varttuneemmista videopeliharrastajista koostuva yhteisö, jonka tärkein funktio on tarjota suhteellisen järkeville tyypeille suhteellisen järkevää keskustelu- ja peliseuraa. Kannustamme hyvähenkiseen ja vapaaseen keskusteluun, mistä syystä foorumin moderointi on todella kevyttä. Suoranaiseen perseilyyn puutumme kuitenkin nopeasti.

Jotta voimme pitää keskutelun suhteellisen tasokkaana, emme päästä kaikkia rekisteröityneitä jäseniä suoraan keskustelun keskelle ilman jonkinmoista esittäytymistä. Esittäytyneille jäsenille annetaan automaattisesti täydet osallistumisoikeudet, kunhan kaksi ehtoa täyttyy:

1) Vaikutat fiksulta
2) Olet vähintään 30-vuotias

Jälkimmäisestä ehdosta on tavattu joustaa jonkin verran, jos ensimmäinen kohta täyttyy kirkkaasti.

Huom! Täydeksi jäseneksi hyväksytyksi tuleminen on helppoa. Vähintään yhtä helppoa on saada kenkää, jos myöhemmin todetaan ensimmäisen jäsenyysehdon täyttymisen kanssa olevan vähän niin ja näin. Älä siis trollaile, provoile, häröile tai känniääliöile ennen kuin tunnet keskustelupalstan tavat.

Vieläkö kiinnostaa liittyä jengiin? Käy kertomassa itsestäsi ketjussa, jonka otsikko on "Ilmoittaudu täällä, jos olet mielestäsi käpy!" ja vakuuta meidät!

Terveisin: jryi & Zodiac

Lisäksi loppuun haluamme kiittää KFINiä siitä kaikesta tuesta ja positiivisesta ajattelusta jota yhteisömme sai tältä parhaalta pelaamiseen keskittyvältä sivustolta! Toivottavasti yhteistyömme voi jatkua myös tulevaisuudessa.
 
Ylös Bottom