Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Yli 30-vuotiaita boksi-pelaajia foorumilla?

Bentsku

Active Member
Tästä olis voinu aloittaa uudenkin ketjun ikähaarukkaänestyksellä, mutta tietystä syystä ja koska mw2 on tällä hetkellä se main attraction, niin sopii tää tännekin.

Alkoi kiinnostamaan kieriskellessäni flunssan kourissa himassa, että minkä ikäistä jengiä pelaa MW2:sta netissä tai ylipäätään konsolipelejä. Itse oon nelikymppinen ja pari vuotta sitten uudesti syntynyt tänne konsolipelimaailmaan.
Muijan mielestä olen pelikiinnostukseni perusteella pysähtynyt teinin asteelle henkisessä kehityksessä. Duunissa toisaalta aika moni yli nelikymppinen ja viiskymppisiäkin tunnustaa pelaavansa konsolipelejä. Ei minkäänlaista korrelaatiota asemaan firmassa. Moninpelejä netissä hieman harvempi ja mw2:sta ei tunnusta pelaavansa allekirjoittaneen lisäksi kukaan hieman vanhemmista.

IWn foorumilla kerättiin joskus vanhempia tyyppejä kasaan, koska vanhemat heebot pelais eri lailla kuin nuoremmat. Vanhemmat kaverit valitti ettei silmä-käsi -koordinaatio enää kehittyis kuin nuoremmilla, eikä kykene sen takia tasapäisiin reaktiopohjaisiin tilanteisiin. Sanoisin sitä ennemmin vaan asenneongelmaksi. Itse en ole huomannut juurikaan eroa pelityyleissä tai reflekseissä. Vaikka en kykene joka pelissä nousemaankaan top dogiksi, se johtuu ihan muista syistä kuin ikä.

Mun mielestä tää netti mw2 on aivan upea stressin ja duunipaineiden purkamiskanava. Tunnin kun pelaa duunin jälkeen, ei päivän vitutukset juuri enää paina.

Jossain lajeissa siirtyy ikämiehiin täytettyään 35, onko täällä allekirjoittaneen lisäksi muita tällaisia ikämiehiä => vanhoja paarmoja?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mun mielestä tää netti mw2 on aivan upea stressin ja duunipaineiden purkamiskanava. Tunnin kun pelaa duunin jälkeen, ei päivän vitutukset juuri enää paina.

Jossain lajeissa siirtyy ikämiehiin täytettyään 35, onko täällä allekirjoittaneen lisäksi muita tällaisia ikämiehiä => vanhoja paarmoja?

Olen samaa mieltä tossa stressipurku jutskassa että duunin jälkeen muutama taistelu erä ja on taas kuin uusi mies :). Lähestyn tota " vanhojen paarmojen " ikää (olen siis 30v... vähän ehkä korvantaukset märät:D) mutta kummasti sitä jaksaa pelailla:confused:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Sama juttu täällä. Ikää on 31 ja pelaan lähes päivittäin.
Tylsän työpäivän jälkeen on todella rentouttavaa käydä vähän syöttämässä lyijyä pahiksille.

Pelailen rennolla otteella ja periaate on, että peliä ei lopeteta koskaan kesken, vaikka kuin tulis kuinka pahasti kuokkaan.

Ja onhan se lähes tulkoon vain omaa kädettömyyttä jos ei pärjää.

Mua ei kyllä mitkään buustailijat, bugimiehet tahi nuubituubit ole hirveästi rasittanut. Samaa lyijä ne syö kuin muutkin:)

Jos nyt jostain on pakko narista, niin ratsumiehet ja puukkopellet on jossain määrin rasittavia.

Ratsumiehillä tarkoitan niitä, jotka laukaavat pitkin kenttää ja tappavat kaiken mikä liikkuu..Kuuluu vaan koppoti koppoti koppoti ja puukko viuhuu..koppoti..
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

33 vuotta ikää

Battlefield 3 ja Mass Effect 3 tällä hetkellä peleinä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Jossain lajeissa siirtyy ikämiehiin täytettyään 35, onko täällä allekirjoittaneen lisäksi muita tällaisia ikämiehiä => vanhoja paarmoja?

Vielä 4 vuotta pitää odottaa ikämiehiin pääsemistä, eli ikää kohta 31. Itellä tulee pelailtua illalla kun kaikki lapset ja vaimo saatu nukkumaan... Niin ja lapsillehan toi konsoli ostettiin :p
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

29, ja suurin osa tutuista siinä 25-40. Niistä jotka pelaavat tätä on isompi osa yli 30. Muutenkin vaikuttaisi tuttava piirissä pelaajien keski-ikä olevan lähempänä 30.

Itsekin vasta "synnyin" tähän konsolisukupolveen. X360 ja PS3 ovat ne ensimmäiset konsolini. Tätä ennen pelasin kaikki pelini PC'llä.

Oikeastaan vähän vaikuttaisi että suurimmalla osalla tutuilla on aikalailla sama tausta, tämän sukupolven konsolit ovat ne "läpimurto" juttu.
 
Pelaaminen on ollut arkipäivää jo muutaman vuosikymmenen, ja osa videopelaajasukupolvesta on varmasti jo ehtinyt tukevasti ikämies-sarjaan. Kuinka paljon foorumilta mahtaa löytyä yli 30-vuotiaita Xbox-pelaajia?

PS3-puolella on vastaava ketju ollut jo muutaman vuoden, ja siellä syntyi melko aktiivinen "pappa-porukka", joka pelailee keskenään. He ovat kuitenkin painottuneet melko vahvasti PS3-puolelle, joten boksi-puolella voi kartoittaa homman erikseen.
 
Vastaus: Yli 30-vuotiaita boksi-pelaajia foorumilla?

Kyllähän tuo ikämies-sarja uhkaavasti lähestyy kun ikää on jo reippaat 30 vuotta. Lapsesta asti olen pelannut ja vieläkin tuntuu kiinnostavan. Duuni ja perhe rajoittaa toimintaa, mutta onneksi sentään jonkun verran pelata kerkeän. mw2 on kovimmassa käytössä, juuri koska yksi peli ei kestä kauaa ja aika on vähän kortilla.

Pelaan kyllä myös futista ja jääkiekkoa ikämies-sarjoissa.
 
Vastaus: Yli 30-vuotiaita boksi-pelaajia foorumilla?

Ikämiessarja lähestyy täälläkin, mutta tuo moderni adhd-sodankäynti on kyllä liikaa meikäläisen iän syömille reflekseille, hermoista puhumattakaan. Battlefield 1943 ja Bad Company 2 sen sijaan maistuu.

Lisäksi PCllä tulee välillä pelailtua jotain strategioita, kuten tällä hetkellä Panzer Generalia. Elämäntilanteelta ei vaan kovin montaa pelituntia viikossa liikene :(
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Höhöö, täällä yks -74 eli ikämiessarjaan juuri siirtynyt veteraani (pelien parissa sieltä kuusnepasta lähtien). Ei näillä vuosilla enää pärjää teinien reflekseille, mutta eipä tuota tarvi niin otsa rypyssä aina mennäkään...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Pitääkö tässä kohta alkaa järkkäileen veteraanipelaajien yhteisiä sessioita. Ikärajaksi 30 v., eli kokemusta pitää olla sieltä C64 / Vic-ajoilta ;).
 
Vastaus: Yli 30-vuotiaita boksi-pelaajia foorumilla?

Kolmenkympin puolella pelaillaan ja parisen vuotta on vielä tuohon ikämies lukemaan. Konsolien maailmaan tuli lähdettyä Wii:n ja XBox360:n myötä. Ennen tätä PC:llä tuli satunnaisesti pelailtua mutta kyllästyin jatkuvaan koneen viilaamiseen niin päätin kokeilla konsoleita ja sille tielle on jääty. Työ+perhe peruskuvio pitää huolen että peliaika on illalla/yöllä.
 
Vastaus: Yli 30-vuotiaita boksi-pelaajia foorumilla?

Työ+perhe peruskuvio pitää huolen että peliaika on illalla/yöllä.

Aika monella yli 30v näyttäis olevan näin. Mitäs tästä päättelemme. Saman ikäistä seuraa ja samaan aikaan linjoilla. ;)
 
Vastaus: Yli 30-vuotiaita boksi-pelaajia foorumilla?

Itsellä tuli 40 täyteen juuri ja pelaa saa vain, jos vaimo ja pienin nukkuu, tai jos pelaan "kun poikakin haluaa".
 
Vastaus: Yli 30-vuotiaita boksi-pelaajia foorumilla?

kohta 32 ja muutaman vuoden tahkonnut konsoleilla, tulikin vahingossa vastailtua tuonne PS3 puolelle samaiseen kyselyyn...liekkö tuosta haittaa vaikka boximiehiä ollaankin...:)
 
Vastaus: Yli 30-vuotiaita boksi-pelaajia foorumilla?

Jotain yli 40 matkamittarissa.

Vastailin myös aiemmin tuonne PS3-ketjuun, onnistuu silläkin, mutta olen pääasiassa pelaillut boksilla.

Ehkä ainoa ero nuorena pelaamiseen on siinä, että ergonomiaa pitää katsoa tarkemmin, iho ja nivelet kun pikkuisen alkaa rutista vastaan jos unohtaa laittaa pelihanskat käsiin.

Refleksit on ihan yhtä huonot kuin nuorenakin :D
 
Vastaus: Yli 30-vuotiaita boksi-pelaajia foorumilla?

Minullekkin tämä konsolipelaaminen on avautunut kunnolla vasta viimeisen vuoden aikan. Tuli ostettua kaverilta vanha xbox ja siitä innostuneena jouluksi hankin (lapsille) uuden xbox360:n. Vielä jokin aika sitten vannoin PC-pelaamisen puolesta ja erityisesti FPS-pelejä pidin mahdommana pelattavana padillä. Nyt kuitenkin oikeastaan ainoa peli mitä tulee pelailtua on MW2, lasten kanssa sitten lätkää tai tasohyppelyitä.

Jos yhteiset pelit kiinnostaa "ukkoteinejä" niin saa gamertagin saa lisätä kaveriluetteloon.

Ukkoteini: Ukkomiehiä, jotka haluavat pitää kiinni teinin elämästä ikääntymisestään ja muuttuneesta siviilistatuksestaan huolimatta. Jotka valvovat muun perheen nukkuessa ja pelaavat tietokoneella, katselevat telkkarista nostalgisia sarjoja tai lukevat Tex Willeriä. (Anna-Stina Nykänen/Helsingin Sanomat)
 
Vastaus: Yli 30-vuotiaita boksi-pelaajia foorumilla?

Täälläkin pelataan pääasiassa vain silloin kun vaimo ja poika nukkuvat. Eli valvottua tulee. Sitä aina välillä haaveilee, että voisi elää viikon poikamiehenä - antaa tiskien lojua altaassa ja röhnöttää päivät pitkät sohvalla padi kädessä ja olut toisessa. Sitten kun tässä hiljattain tarjoutui mahdollisuus moiseen, niin eihän sitä jaksanut kuin kaksi päivää - pelaaminen alkoi maistua puulta ja paikkoja kolottaa :eek:
 
Vastaus: Yli 30-vuotiaita boksi-pelaajia foorumilla?

Konsolipelaamista vuodesta 1986. Ikää on se yli 30 vuotta. Eikä loppua näy :D
 
Vastaus: Yli 30-vuotiaita boksi-pelaajia foorumilla?

Syntynyt -72. En osaa enää laskea kuinka vanha olen, mutta pikku muksusta lähtien pelien suurkuluttaja.

Battlefield-sarja lähellä sydäntä ja sitten paljon ostoksia Liven pikkupeleistä, joita voi pelata sitten niissä 15 min rakosissa kun kersat ovat pihalla ja vaimo lukee Me naisia.
 
Ylös Bottom