Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Zelda: Twilight Princess Minipelit & Keräilyt

Linque

KonsoliFIN Alumni
Ok, eli mikähän on ihmisten tilanne minipeleistä ja keräilyhässäköistä. Itse on 25h mittarissa ja matkalla kylmään paikkaan juonessa sen enempää spoilaamatta. Tilanne on:

Poe: 30kpl
Ötökät: 9kpl

Rollgoal-taso:
1-8

Lähinnä aloitin threadin, koska pää meinaa hajota tuohon rollgoaliin. Meni vajaa 500 rupeeta tuon 1-8 tason yritykseen, eikä vieläkään ole onnistunut. Viimeisen kourun jälkeen kun iskee kääntyminen heti, en koskaan saa jarrutettua sitä *#"%#%* palloa sille palikalle.

Pää räjähtää.
 
Vastaus: Zelda: Twilight Princess Minipelit & Keräilyt

Poet 31
Ötökät 8 tai 9
Sydämmiä 13

Tota Rollgoalia koitin kerran enkä toista kertaa enää edes viittiny koittaa.

Mutta aloitan pelin nyt pian taas uudestaan niin pitää aloittaa toi noiden kerääminen taas alusta.
 
Vastaus: Zelda: Twilight Princess Minipelit & Keräilyt

Rollgoalin läpivedosta saa jotain.
 
Vastaus: Zelda: Twilight Princess Minipelit & Keräilyt

mitä noi sydämmet on? Niitä lohkoja? Saako niitä muualtakin kuin dungeoneista? oon pelannu 16h ja mulla on vasta 4 En kyllä ole pahemmin kattellu paikkoja.
Sen oon huomannut, että death mountainille vievän tien varrella on jotain onkaloita ja sutena kutsuin (vahingossa) kotkaa sinne, niin se näytti, että siellä on arkku.
Onko esim siellä sydän? Entäs nää ötökät? Onko niillä mitään virkaa? Poet?

eka zelda mulle :D sen ehkä huomaa...
 
Vastaus: Zelda: Twilight Princess Minipelit & Keräilyt

Kaikki ötökät ja kaikki sydämet kerätty.
Poet on 51.

Mutta missä sitä rollgoalia voi pelata?? Koskaan kuullutkaan semmosesta.

Oon viimisessä paikassa menossa, pelattu n. 61h
 
Vastaus: Zelda: Twilight Princess Minipelit & Keräilyt

Taikuri sanoi:
Mutta missä sitä rollgoalia voi pelata?? Koskaan kuullutkaan semmosesta.

Kalastusmajassa. Katso C:llä pöydällä olevaa peliä.
 
Vastaus: Zelda: Twilight Princess Minipelit & Keräilyt

sinappipipo sanoi:
mitä noi sydämmet on? Niitä lohkoja? Saako niitä muualtakin kuin dungeoneista?
eka zelda mulle :D sen ehkä huomaa...

Jokaisessa Zelda-pelissä sydämiä voi saada 20:een asti. Pieces of Heartteja saa vähän sieltä sun täältä - jokaisesta dungeonista niitä löytyy 2 (tietenkin pomolta saatavan kokonaisen sydämen lisäksi.
 
Vastaus: Zelda: Twilight Princess Minipelit & Keräilyt

Rollgoalin 1-7 ja 1-8 tuottivat suuria vaikeuksia. Kunnes ulkomaalaiselta foorumilta luin, että kameraa voi kääntää. :D Sen jälkeen meni paljon helpommin, kun käänteli kameran paremaan asentoon.
 
Vastaus: Zelda: Twilight Princess Minipelit & Keräilyt

Ötökät: Kaikki
Sydämet: Kaikki
Poet: 54 (Tämä on mahdoton tehtävä)
Roll-goal: 1-7 (En vaan pääse. Olen kussut jo reilusti yli tuhat rupeeta tuohon enkä kertaakaan ole päässyt sitä sivuttain olevaa punaista palikkaa.)
 
Vastaus: Zelda: Twilight Princess Minipelit & Keräilyt

Kaikki sydämet, kaikki ötökät, rollgoalit läpi (vain 1-8 asti), kaikki kalastettu. Poe-siuluja uupuu 10 (en ole jaksanut etsiä ja en jaksa alentua käyttämään oppaita).
 
Vastaus: Zelda: Twilight Princess Minipelit & Keräilyt

Danzig sanoi:
Rollgoalin 1-7 ja 1-8 tuottivat suuria vaikeuksia. Kunnes ulkomaalaiselta foorumilta luin, että kameraa voi kääntää. :D Sen jälkeen meni paljon helpommin, kun käänteli kameran paremaan asentoon.

O_O Ei hemmetti kun olis tuon itekin tiennyt, ne sivuttaiset "mäet" meinaan tuotti sairaanmoisia vaikeuksia. >.<

Mutta kyllähän ne rollgoalit läpi silti päästiin. :)
 
Ylös Bottom