Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Zeldan julkaisupäivään muutos?

  • Viestiketjun aloittaja Yoshi89
  • Aloituspäivämäärä
minäkin olen samaa mieltä.... oioi, silloin on koulua! no ei auta muu kuin lintsata :D

siellä etusivulla kun on tulevat julkaisut niin ihan sattumalta vilkaisin sinne vaikka en osaankin ulkoa ja ihmettelin kun en nähnyt 3:lla alkavaa päivämäärää. sitten katselin tarkemmin ja tämän huomasin.
 
Itse kiroan tiedon katkerana maan rakoon :mad:

Itselläni on meinaa viimeinen hardcore tentti 9.5 jonka jälkeen meitsin koulu on tältä lukukaudelta loppu. Mutta kun tiedän varsin hyvin etten pysty keskittymään yhtään mihinkään kun vieressä lojuu uusi Zelda niin ei lupaavalta vaikuta tämä über kidutus.

Olenkin asiasta informoinut naiselleni ja hän pistää paketin kassakaappiin heti kun se tipahtaa postiluukusta.

Istuisin mielummin sähkötuolissa kun joutuisin käymään läpi tuon 7 päivän helvetillisen odotuksen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Calathia
Itse kiroan tiedon katkerana maan rakoon :mad:

Itselläni on meinaa viimeinen hardcore tentti 9.5 jonka jälkeen meitsin koulu on tältä lukukaudelta loppu. Mutta kun tiedän varsin hyvin etten pysty keskittymään yhtään mihinkään kun vieressä lojuu uusi Zelda niin ei lupaavalta vaikuta tämä über kidutus.

Olenkin asiasta informoinut naiselleni ja hän pistää paketin kassakaappiin heti kun se tipahtaa postiluukusta.

Istuisin mielummin sähkötuolissa kun joutuisin käymään läpi tuon 7 päivän helvetillisen odotuksen.

:(
otan osaa...
 
Ylös Bottom