Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Zombi elokuvat

Paladin

New Member
Helou !

Itse olen tsonpi elokuvien fani ja tykkäilen niitä katsella ja lehvojen keräilynkin olen aloittanut. Joten pyydän teitä Demittäjä kavereitani luettelamaan kaiken maailman tsonpi lehvoja, jos mahd. niin listassa ainakin vuosiluku millon tehty :)
esim.

-Resident Evil (2002)
-Resident Evil: Apocalypse (2004)
-Resident Evil: Extinction (2007)

Omat suosikkini on Dawn of the Dead ja 28 päivää
 
Vastaus: Zombi elokuvat

Ainoa oikea vastaushan on Romeron elokuvat sekä Shaun of the Dead ja Braindead. Siis zombithan ei ole mitään juoksevia pösilöitä joilla on jotain ihme supervoimia.
 
Vastaus: Zombi elokuvat

Zombie Strippers, mikä elokuvamaailman helmi...
Tämä oli vitsi.
 
Vastaus: Zombi elokuvat

Ainoa oikea vastaushan on Romeron elokuvat sekä Shaun of the Dead ja Braindead. Siis zombithan ei ole mitään juoksevia pösilöitä joilla on jotain ihme supervoimia.

Karibu harvinaisen oikeessa!! Romeron Trilogy of the dead sarja, sekä Shaun of the dead on mielestäni leffa jota ei voi kattoo liian monta kertaa:D
 
Vastaus: Zombi elokuvat

Ainoa oikea vastaushan on Romeron elokuvat sekä Shaun of the Dead ja Braindead.

Väärin, väärin, väärin. Älkäämme unhoittako sen koommin Lucio Fulcin kuin Brian Yuznankaan kontribuutioita tälle spastisuuden ylistyslaulua huokuvalle genrelle.
 
Vastaus: Zombi elokuvat


Uusista zombie rainoista kyllä dead snow oli erittäin positiivinen yllätys. Tietysti jo mainitut romeron elokuvat ovat klassikoita, tai kahdesta viimeisimmästä ei kai vielä voida klassikoina puhua. Myös uusinta filmatisointi Dawn of the dead leffasta oli mielestäni positiivnen yllätys. Ei ole kuitenkaan alkuperäisen voittanutta, joka vielä tänäkin päivänä on allekirjoittaneen mielestä paras zombie pätkä.
 
Vastaus: Zombi elokuvat

Älkääs unohtako suomalaista zombie elokuvaa nimeltä Kuolleiden Talvi (tai jokin sellainen) ;)
 
Vastaus: Zombi elokuvat

Älkääs unohtako suomalaista zombie elokuvaa nimeltä Kuolleiden Talvi (tai jokin sellainen) ;)

olipahan muuten maailmankaikkeuden huonoin elokuva
e: olkoonsa vaikka kuinka kotitekoinen vedos, niin tässä olen tosi kriittinen. päähenkilö ei vain kertakaikkiaan osannut näytellä sitten yhtään
 
Vastaus: Zombi elokuvat

dead snow nyt viimeisin, minkä olen kattonut ja kovasti tykännyt. 28 päivää myöhemmin oli ihan asiallinen teos vielä, mutta 28 viikkoa myöhemmin oli jo melkoista kuraa.
planet terror oli varsin asiallinen kanssa joissakin määrin, bruce williksestä isot plussat.
mutta itsekkin olen 70- ja 80-luvun zombiepätkien suuri ystävä. romerolle iso käsi genren varsinaisena herättäjänä ja isähahmona
 
Vastaus: Zombi elokuvat

Dawn of the Dead (1978) on itselleni SE zombie-leffojen kuningas ja messias.

Sarjan ensimmäinen Night of the Living Dead (1968) ja kolmas Day of the Dead (1985) ovat ihan samoin ehdottomia klassikoita. Neljäs osa Land of the Dead (2005) on ihan katsottava, mutta Diary of the Dead (2007) oli jo ihan hirviää kuraa.

Dawn of the Deadin uusintaversio (2004) oli omasta mielestäni täysin surkea, mutta Savinin uudelleenfilmatisointi Night of the Living Deadista (1990) toimii todella hyvin.

Muita ehdottomasti tsekattavia esim. Zombie Flesh Eaters (1979), Return of the Living Dead (1985), Re-Animator (1985), The Living Dead at Manchester Morgue (1974).
 
Vastaus: Zombi elokuvat

Yö woodoo-saarella on kans olemassa ;) Vuosilukua en nyt muista, mutta mustavalkoinen on...
 
Ylös Bottom