Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Zombieita räiskimään (ZOMBIE APOCALYPSE)

jukkaloora

New Member
Ostin tänään arcadepelin ZOMBIE APOCALYPSE. Yksinpeli ei kovin kiinnosta joten haluaisin pelikavereita tähän. Olen tällä hetkellä tasossa 24. Tarkoitus on ensin päästä peli läpi että saan muut pelimuodot auki. Sen jälkeen olen valmis yrittämään leaderboard-pisteitä.

Pistä viestiä täällä tai Livessä, gamertag mainittu vasemmalla tiedoissani.
 
Vastaus: Zombieita räiskimään (ZOMBIE APOCALYPSE)

Ei ole kuulunut vielä peliseuraa. Itseltäni puuttuu enää "Hotter than Hell" achievementti eli pitäisi läpäistä 7 days of Hell. Tänään illalla ajattelin yrittää. Liittykää mukaan!
 
Vastaus: Zombieita räiskimään (ZOMBIE APOCALYPSE)

Minultakin puuttuu enää tuo achievement. Olen päässyt vasta 4:teen päivään saakka.
 
Vastaus: Zombieita räiskimään (ZOMBIE APOCALYPSE)

Lisäilkää vaan kaverilistoille, tulen ehdottomasti lahtaan zombeja porukalla.
Kuinka monta kenttää tai päivää pelissä on?
 
Vastaus: Zombieita räiskimään (ZOMBIE APOCALYPSE)

Pelissä on default-moodissa 55 päivää. Kun on pelannut riittävän pitkälle avautuu muita moodeja. Ne ovat samoja kuin default mutta tietyillä täkyillä varustettuna, kuten chainsaw only. Paitsi tietenkin 7 days of Hell, joka kestää seitsemän päivää ja siinä zombeja tulee todella paljon ja kentät kestävät paljon kauemmin.

Yhtenä iltana yritettiin Zakin kanssa pelata, mutta molemmille tuli "cannot join" tai sellaista. Näyttää siltä että livematsit ovat vähentyneet ja niissä on liittymisen kanssa pahojakin ongelmia.

Mutta lisäillään vaan listalle jos se lähtisi toimimaan. Itse mieluiten pelaisin 7 days of helliä, olen päivässä 2, mutta toki myös normaalia moodia on pelailen.
 
Vastaus: Zombieita räiskimään (ZOMBIE APOCALYPSE)

Tullut myös hankittua viime viikollako se nyt oli....
 
Ylös Bottom