Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sea of Thieves

Tuli tämä pleikalle ennakkotilattua, ja sitä kautta testattua betaa nyt menneenä viikonloppuna. Ei ole itellä siis mitään kokemusta pelistä aiemmin, joten ihan puhtaalta pöydältä lähdettiin liikkeelle. Ja olihan se kieltämättä hauskaa menoa, joskin ihan pihalla kyllä olin alkuun ku pelin oma tutoriaali oli.. noh.. oli mitä oli. Mutta onneksi pelistä löytyy nyt toi PVE-serveri, niin sai omassa rauhassa opetella juttuja ja liikkumista.

Varmasti sellainen peli, mikä kaveriporukalla tuottaa paljon naurua ja iloa. Yksin pelatessa vähän ehkä niin ja näin, mutta katsotaan nyt riittääkö itellä pelikavereita miten pitkälle tän pariin. Pari omalta listalta on ainaki peliä luultavasti hankkimassa, niin ehkä sitä pääsee heti syvään päätyyn tän kanssa. :D

Huudellaan sit lisää fiilistä, kun peli julkaistaan parin viikon päästä.
 
Eilen tuli korkattua premium-versiolla meret, ja olipahan kivaa kyllä. Vähän takkusi alkuun servereille pääseminen, mutta sit ku sinne pääsi niin peli rullasi kyllä hienosti. Betassa oli ajoittain yskimistä, niin olin vähä skeptinen että miten mahtaa julkaisussa toimia. Toki katotaa kyykkääkö servut sitte ku varsinainen julkaisu koittaa normiversion ostaneille.

4-pelaajan co-oppia tuli vedettyä eilen, ja oli älyttömän hauskaa. Varsinkin kun kukaan porukasta ei ollut aiemmin peliä pelannut ja oltiin iha pihalla kaikesta. Mut se tässä on just sitä parasta. Muita pelaajia ei nähty 5 tunnin aikana ku kerran, ja heti toki hyökättiin päälle ja upottiin sit meren pohjaan. :D

Peli ei ihan hirveästi kerro mistään mitään, mutta mikäs sen hauskempaa ku itse oivaltaa juttuja. Pitäs videolle ottaa näitä toilailuja, sen verran hupaisaa settiä on ollu että naurussa on pitelemistä.
 
Ylös Bottom