Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tiger Woods PGA Tour 13 [PS3/X360]

Ac3way

Well-Known Member
Nimi: Tiger Woods PGA Tour 13
Julkaisu: 29.03.2012
Alustat: PS3/X360
Julkaisija: EA Sports
Kehittäjä: EA Tiburon
Better with Kinect Sensor: Kyllä
Demo: Julkaistu PS3/X360

Yleistä: Maailman parhaiten myyvä golf peli palaa jälleen ja on valmis uuteen PGA Tour –golf kauteen. Haasta maailman parhaat ammattilaisgolffaajat samalla kun luot uraasi ja pelaat itsesi maailmanmestariksi. Koe ensimmäinen täysin integroitu urheilusimulaatio Xbox 360 Kinectillä. Harjoittele aitoa golf swingiä Tiger Woods PGA TOUR 13 –pelissä samalla kun testaat uudistettua ohjausta, seuraa Tiger Woodsin jalanjälkiä ja kohtaa mailman parhaat pelaajat The Masters –turnauksessa.

Ominaisuudet:

  • Legacy Challenge - Pelaa Tigerin uran kaikki vaiheet lapsuudesta tulevaisuuteen.
  • Career Mode - Aloita amatöörinä ja raivaa tiesi aina PGA Tourille sekä maailman ykköseksi.
  • Kinect/Move support
  • Course Mastery - Hallitse kentät ja aukaise maksulliset DLC-kentät ilmaiseksi.
  • Skill Challenge
  • Pins & Boost Packs
  • Online Country Clubs - Luo oma klubi ja kilpaile muita vastaan
  • Total Swing Control - Täysin uusi lyöntimekaniikka
  • 22 Licenced Professional Golfers - 5 uutta pelajaa mukana mm. Dustin Johnson
  • 16 Courses - 5 uutta kenttää levyllä mukana ja lisäksi ladattavia kenttiä. Yhteensä pelattavana on 33 kenttää.
  • 11 Licenced Tournaments - mm. The Masters, U.S. Open

IGN:n preview
pelistä.

Trailerit:

[video=youtube;PLsPQMfs5uY]http://www.youtube.com/watch?v=PLsPQMfs5uY[/video]

[video=youtube;qgdxA15upXM]http://www.youtube.com/watch?v=qgdxA15upXM[/video]

Oma mielipide:
Nyt joutuu laittamaan Tiger Woods 10:n eläkkeelle, sillä vihdoin on EA Tiburonin pelaajat onnistuneet tekemään paremman pelin. Uusi lyöntimekaniikka vaatii vielä harjoittelua, mutta ihan hyvältä se vaikutti. Paljon on ominaisuuksia pelissä ja itse pelattavuus on toimivaa toisin kuin viime vuonna niin innolla odotan ensi viikolla julkaistavaa peliä. Sitä ennen pääse jo maanantaina kokeilemaan peliä EA:n Season Ticket Early Release-version muodossa.

Uratila on kehittynyt eteenpäin, vaikka vieläkään ei ole mukana pudotuspeliä tasatilanteessa ja tilastointi ei ole riittävällä tasolla. TW 10:ssä oli jo aika kattavat tilastot ja siitä ollaan menty vain taaksepäin, vaikka tänä vuonna pitäisi olla oman hahmon tilastot ihan kattavat.

DLC-kenttien hankkiminen ilmaiseksi on aivan loistava veto, varsinkin viime vuotiseen katastrofiin verrattuna. Pelaamalla peliä saa coinseja ja coinseilla voi ostaa yksittäisiä kierroksia DLC-kentistä. Sitten näissä DLC-kentissä pitää suorittaa kaikki tehtävät niin kentällä pääse pelamaan koska tahansa. Toki edelleen voi myös kentät ostaa maksua vastaan.
 
Vastaus: Tiger Woods PGA Tour 13 [PS3/X360 @ 29.03.2012]

Nyt on muutama kierros takana Early Release versiota ja äsken laitoin pelin tilaukseen. Erittäin tyytyväinen uuteen Tigeriin, vaikka tiettyjä ominaisuuksia ei enää löydykkään mitä oli TW 10:ssä. Tosin ne on jo karsittu TW 11 & TW 12:sen aikana.

Uusi lyönti mekaniikka on hyvä, vaikka lyönnit lähtevät turhan suoraan. Samaa on krisoitu ulkomaisilla foorumeilla. Vaikeustason nosto ja uudet vaikeammat mailat tosin hieman vaikeuttavat lyömistä, mutta kuitenkin itsellä on lähes kaikki lyönnit suoria. Toistaiseksi FIR on ollut siinä 95% lukemissa. Lähestyminen on entistä nautinnolisempaa, kunhan vain oppii lyömään uudella tyylillä. Puttauksessa olen mennyt ilman Caddieta sekä Putt Previewta ja ihan hyvin se viheriön lukeminen onnistuu ilman apujakin, vaikka helppoja virheitä nyt aluksi tuleekin. Vaikeustasona olen käyttänyt Pro Tour ja Pro:ta. Ilman apuja olen pelannut, tosin Green Grid on päällä. Prolla tuntuu lentävän lyönnit pidemmälle kuin vaikemmilla tasoilla, vaikka muuten lyönnit olisi samanlaisia. Yleensä ne minulla ovat Slow & Overswing ja varsinkaan Pro Tour tasolla en ole koskaan saanut Tempoa Perfect:ksi, vaikka harjoituslyöntejä otin useita kymmeniä. Pro tasolla onnistuu välillä saamaan, jopa Perfect & Perfect.

Tiger Legacy mode oli yllättävän kiva, vaikka ei se niin aluksi kiinnostanutkaan. Ura tila on ihan mielenkiintoinen ja onneksi tällä kertaa ei ole vaatteissa sekä varusteissa mitään bonuksia niin voi vapaasti valita mitä sitä hahmolleen ylleen laittaa. Hahmosta sai tehtyä yllättävän hyvän näköisen, kun käytti pelin omaa työkalua. Sen sijaa, jos luo oman naaman valokuvasta on ihmisillä ollut sen kanssa ongelmia. Uratilakin on vaikuttanut oikein hyvältä ja sitähän itse tulee lähinnä pelattua. Kova houkutus olisi kyllä jälleen uusi Xbox Liven kultatilaus, jotta pääsisi netissä pelamaan. Pitää varmaan luoda Country Club jossain vaiheessa tällä viikolla, niin voin sitten laittaa tänne tietoja miten pääsee liittymään mikäli niin haluaa tehdä. Sinäänsä kannattaa liittyä Country Clubiin, koska saa sitä enemmän Coinseja mitä paremmassa CC:ssa on. Ja tämä sitten puolestaan taas helpottaa DLC-kenttien avaamista.

Peli on varsin näyttävä ja äänimaailma on ihan mukiinmenevä tai jopa hyvä. Replayt ovat myös varsin komeita, vaikka ikävä kyllä niitä ei voi tallentaa. Muita puutteita: PGA Tourilta puuttuu kattavat tilastot kilpailijoiden sekä koko kiertueen osalta, kisan aikana ei ole ruudun yläreunassa tulosseurantaa kilpailijoiden osalta, Gamernet haasteita ei ole ollenkaan pelissä ja omalle hahmolle ei voi valita erinlaisia lyöntianimaatioita, eikä valittavana ole myöskään tuuletuksia onnistumisten/pettymysten jälkeen.

Kaikesta huolimatta Tiger Woods PGA Tour 13 vaikuttaa erinomaiselta peliltä, jossa pelattavuus on kohdillaan ilman häiriötekijöitä, löytyy audiovisuaallisesti toimiva kokonaisuus sekä pelattavaa riittää useiksi vuosiksi. Vihdoin saa pistää Tiger Woods PGA Tour 10 eläkkeelle, sillä tänä vuonna vihdoin pääsee pelamaan uutta Tigeria! :D

e.

IGN:ltä on tullut jo arvostelu. Siellä on ilmeisesti jäänyt maila poikittain peräauk... :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tiger Woods PGA Tour 13 [PS3/X360 @ 29.03.2012]

Perustin Country Clubin Xbox 360:lla, löytyy niinkin omaperäisellä nimellä kuin Suomi Golf CC. En tiedä tarkkaanottaen miten liittyminen tapahtuu, mutta mikäli tulee jotain liittymispyyntöjä niin käyn ne sitten hyväksymässä. Mitä enemmän ihmisiä CC:ssä niin sitä enemmän tienaa Coinseja myös yksinpeli puolellakin.
 
Vastaus: Tiger Woods PGA Tour 13 [PS3/X360 @ 29.03.2012]

Joka vuosi alkaen 2003:sta on tämä sarja tullut kahlattua läpi.
Omani haen to tai pe Gamestopista johon heitin muutaman vanhan pelin vaihdossa.

Kaikenkaikkiaan erinomainen pelisarja kyseessä. Harmi vaan että suuri peliyleisö ei näitä pelejä oikein löydä.
Parasta kalsarikännäilyä.
 
Vastaus: Tiger Woods PGA Tour 13 [PS3/X360]

Sain oman versioni (PS3) eilen, ja palloa onkin tullut hutkittua vapaapäivänä virtuaalisesti pitkin pöheikköjä ynnä lammikoihin sekä bunkkereihin enemmän kuin laki sallii. Täytyy heti todeta, että ymmärrän golfista lajina suurin piirtein saman verran kuin sika hopealusikoista, mutta pirun hauska peli tämä kyllä on, ja samalla yllättävän addiktoiva. En edes viitsi yrittää toistaiseksi pusertaa kovemmilla vaikeustasoilla, kun pro-vaikeudellakin tämä on itselleni riittävän haastavaa. Ja samalla myös palkitsevaa, etenkin kuin täysin sössityn triplabogeyn jälkeen sitä ohjainta puristaen keskittyy ja saa tehtyä ensi kertaa eaglen. Puttaaminenkin alkaa vähitellen luonnistua joten kuten, sen sijaan chipit (korjatkaa ihmeessä kun en näitä termejä tunne) menivät aluksi aika lailla persiilleen. Sitten hokasin, että tuo lyönnin kaarta kuvaava 'apuviiva' on tämän tyyppisissä lyönneissä vain sotkemassa, sitä jos tuijottaa orjallisesti tulee chipistä auttamatta liian voimakas. Lyhyt napautus ja a vot, sain pari kertaa chipattua pallon jopa koloon hiekkaesteestä tai pöpeliköstä.

Nettiarvosteluja kun selailee, huomaa että tämä PGA-sarjan viimeisin tulokas on saanut yllättävän vaisuja ja osin penseitä arvosteluja, ja se täytyy myöntää, että ainakin ladattava maksullinen sisältö (uudet radat ja muu tilpehööri) täysihintaisen pelin päälle on kyllä EA:lta todella törkeältä haiskahtavaa rahastusta ja pelaajakunnan härskiä aliarvioimista. Mutta toisaalta ainakin itselleni tässä näyttäisi olevan tällaisenaankin pelattavaa yllin kyllin ilman mitään lisäratojakaan, joten siinä mielessä tämä on yksi hailee. Mitä muutamien arvostelijoiden haukkumaan grafiikkaan taas tulee, niin ei tämä kauneudellaan joka kohdassa häikäise, yleisö on esimerkiksi aika karkealla kädellä toteutettu ja maastokohdat paikoittain, mutta yleisvaikutelma on silti riittävän upea. Audiopuolella toisaalta yleisön raivoisat suosionosoitukset onnistuneen lyönnin jälkeen nostavat fiilistä kotisohvallakin, niin lapselliselta kuin tämä kuulostaakin. Ei totisesti hullumpi peli ole tämä, ainakaan tällaisen golf-diletantin näkövinkkelistä.
 
Vastaus: Tiger Woods PGA Tour 13 [PS3/X360]

Tänään hankin uuden PGA Tourin, niin pitääkin käydä liittymässä tohon golf clubiin heti kun ehdin :) Tuo mahdollisuus hankkia lisäsisältöä pelaamalla kuulostaa todella hyvältä uudistukselta ja tuo varmasti lisää intoa lähteä kiertämään viheriöitä.
Viimeisin pelaamani Tiger W. on pga tour 2009 ja tämän uusimman version demoa testaillessa tuli heti sellainen fiilis, että vois päivittää uudempaan :)
 
Vastaus: Tiger Woods PGA Tour 13 [PS3/X360 @ 29.03.2012]

Perustin Country Clubin Xbox 360:lla, löytyy niinkin omaperäisellä nimellä kuin Suomi Golf CC. En tiedä tarkkaanottaen miten liittyminen tapahtuu, mutta mikäli tulee jotain liittymispyyntöjä niin käyn ne sitten hyväksymässä. Mitä enemmän ihmisiä CC:ssä niin sitä enemmän tienaa Coinseja myös yksinpeli puolellakin.


Joo, nyt kaikki vaan tuonne liittymään.
Saataisiin kunnon klubi-iltoja rennon pelaamisen lomassa.
 
Vastaus: Tiger Woods PGA Tour 13 [PS3/X360]

En ole aikaisempia sarjoja pelannut mutta viime kesänä alkaneen golf-harrastuksen pohjalta piti nyt kokeilla. Demoa tuli väännettyä pääsiäisen ajan ja tänään pitäisi tulla postissa koko peli.
Aluksi ihmettelin, että eikö nykypäivänä saada näyttävämpää peliä aikaan mutta hetken pelattuani peli alkoi tuntua todella hyvältä ja koukuttavalta. Monet ovat itkeneet puttaamisesta mutta omasta mielestäni EA on saanut hyvin todennettua puttaamisen vaikeuden ja pallo käyttäytyy realistisesti greenillä. Niinkin typerältä kuin se kuulostaa, niin tästä pelistä voi olla apua oikeille golffareille greenien lukemisessa. No suomessa ei tietenkään ole yhtäkään niin nopeaa greeniä kuin super nopeassa Augustassa mutta muuten..

Oma pelini on PS3 versio, joten nyt olisikin kysymys, että onko joku jo luonut pleikkarille Country Clubin esim kaikille suomalaisille? Mielelläni liittyisin klubiin, jossa olisi riittävästi pelaajia.
Itse tulen pelaamaan Tournament levelillä, jossa ainakin demossa vielä vaikeuksia saada par-tulosta kolmelta reiältä. Mutta sopivan haastavaa..
 
Vastaus: Tiger Woods PGA Tour 13 [PS3/X360]

Nyt meillä taitaa olla jo 7-8 jäsentä Suomi Golf CC:ssa (X360), niin voisi hyvin järjestää jotain turnausta tai edes jotain yksittäisiä kierroksia. Itse en vain osaa järjestää mitään turnausta, sillä Tournament osiossa ei pysty mitään peliä luomaan ja Lobbyssa voi vain luoda yksittäisiä pelejä. Sekä ilmeisesti vain neljä pelaaja voi pelata saman aikaisesti yksittäisen kierroksen?

Joten, jos saataisiin edes jotain peliä aikaiseksi näin aluksi niin laitetaan tänään kello 19-21 kierroksia pystyyn, mikäli muille sopii kellonaika. Omat ehdokukset asetuksista:
Stroke Simultaneously
Tour Pro taso
Swing Meter yes
Green Grid yes
No Putt Preview
No Ball Spin
18 holes
 
Vastaus: Tiger Woods PGA Tour 13 [PS3/X360]

Itse liityin jäseneksi (PS3) klubiin nimeltä "Finnish CC", jäseniä taitaa tätä kirjoitettaessa olla viitisen kappaletta. Tilastojen perusteella minulla (Juhana76) taitaa olla ainakin tämän viikon statsejen mukaan eniten pelattuja kierroksia - tosin olen itsekseni vaan treenaillut pro-vaikeustasolla, tuohon kovemman luokan tournament-tasoon saati online-vääntämiseen on vielä kaltaisellani aloittelijalla aika lailla matkaa. Ja jottei menisi omakehuksi, samat tilastot kertovat koruttomasti, että minulla on myös eniten sössimisiä, mm. kymmenen tuplabogeyta. Ei siis kovin vahvasti. Eilen en saanut mitään tuntumaa peliin, vaan taisin pelata liian vaikeita ratoja (mm. Augusta ja St. Andrews). Tänä aamuna kokeilin Sawgrassia, ja parin reiän jälkeen alkoi kulkemaan vähän paremmin, ensi kertaa pelissä sain neljä birdietä peräjälkeen ja siihen päälle viisi paria. No, sitten tuli taas sohlattua ja kierroksen lopputulokseksi jäi -1, mutta henkilökohtaisesti olen tähän pirun tyytyväinen, kun jollain radoilla on plussaa tullut niin rajusti, ettei kehtaa mainitakaan. Hyvä peli tämä kyllä on, sai minut seuraamaan jopa taas golfia televisiostakin. Haastavaa ja väliin turhauttavaa? Kyllä, mutta palkitsee myös onnistumiset!
 
Vastaus: Tiger Woods PGA Tour 13 [PS3/X360]

Eipä tullut vielä peliä eilen postissa mutta eiköhän tänään jo pääse pelaamaan. Minäkin voisin liittyä tuohon PS3 "Finnish CC" klubiin, johon toivottavasti tulee enemmäkin porukkaa.

Miten tuo online-peli muuten menee tässä pelissä. Eli luomasi pelaaja kuuluu johonkin klubiin, mutta voitko osallistua muihinkin kuin oman klubisi turnauksiin? Eli onko perusturnauksia päivittäin johon voi kuka vain osallistua? Vaikka taistelen saavuttaakseni par tuloksen, niin haluaisin vetää Tournament mode levelillä haasteen vuoksi. Onko nuo mahdolliset online-turnaukset rajattu leveleittäin vai joutuuko siellä pelaamaan pelaajia vastaan, jotka tykittävät -18 lukemia kaikilla mahdollisilla avuilla(esim putt preview)?
 
Vastaus: Tiger Woods PGA Tour 13 [PS3/X360]

Aiemmin päivällä tuli liityttyä samaiseen PS3 clubiin (Finnish CC). Pitkin päivää tuli tänään pelailtua mutta ketään muuta clubilaista ei näkynyt linjoilla. Olisi kiva päästä clubilaisten kanssa yhteiskierrokselle ja tutustumaan pelin uusiin ominaisuuksiin yhteisvoimin. Aiempi tigerwood -kokemus on muistaakseni 08 -vuoden painoksesta :)

Meikäläistä saa lisäillä kaverikseen jos peliseura kelpaa, PSN: Requn-
 
Vastaus: Tiger Woods PGA Tour 13 [PS3/X360]

Juu itsekin sain pelin jo vihdoin mutta en ole PSN ongelmien vuoksi vielä liittynyt Finnish CC-klubiin.

Pitää nyt avautua hieman tuosta ongelmasta.
Sähköposti, jolla olen rekisteröitynyt ei ole enää käytössä enkä muistaa salasanaa, koska se on ollut aina pleikkarissa tallennettuna. Tämä samaisen sähköpostiosoitteen mukaan on ilmeisesti luotu minulle EA-tunnus ja en pääse sitäkään sähköpostiosoitetta vaihtamaan ilman salasanan tietämistä.
Salasana on edelleenkin tallennettuna pleikkariin, joten pääsen kyllä kirjautumaan PSN:ään ja EA-verkkoon, mutta en tiedä miten voisin luoda esim EA GameFacen ilman salasanan tietämistä.

Ajattelin sitten ottaa yhteyttä Sonyyn, jotta saisin tuon sähköposti-osoitteen vaihdettua mutta sen jälkeen kun lähetin heille kaikki tiedot mitä he pyysivät, niin ei ole kuulunut mitään moneen päivään.

Nyt kun jossain vaiheessa toivottavasti PSN-tunnukseni (sähköposti) vaihtuu, niin täytyykö minun luoda uusi EA-tunnus (miten tunnus edes vaihdetaan) vai vaihtuuko senkin sähköposti ja salasana automaattisesti? Kun se on jotenkin automaattisesti luotukin tuosta minun PSN-tunnuksesta. Hieman myös huolestuttaa, että onko minulla vaarana menettää tämän kyseisen pelin Redeem Code tähän kaikkeen sähläykseen..
Sori off-topicista..
 
Vastaus: Tiger Woods PGA Tour 13 [PS3/X360]

Minuakin saapi lisäillä kaverikseen (PS3), vaikken vielä kummoista vastusta virtuaaliviheriöllä tarjoakaan, ja jos tuota vaikeustasoa hilaisin ylöspäin, niin ainakin jo nytkin komeat bogitilastot karttuisivat edelleen...:)

Eilen huomasin myös pienen bugin: tässä pelissähän on taustalla näitä erilaisia 'haasteita', jotka päivittyvät sitä mukaan kun palloa hutkii. No, eilen minulla oli tehtynä 99/100 birdietä, kun päätin kokeilla toista kertaa Pebble Beachia, josta olin ensimmäisellä pelikerralla saanut melko häpeällisen tuloksen luokkaa +10. En taatusti saanut eilen pelaamallani Pebblen kierroksella ainuttakaan birdietä, joskin yhden eaglen - ja kas kummaa, kierroksen jälkeen oli kasassa nuo sata birdietä. Peli väittää myös, että tehtyjä eagleja on kaikkiaan viisi, vaikka muistan niistä ainoastaan kolme. Voi toki olla, että olen jossain vaiheessa pelannut väsyneenä tahi turhautuneena, mutta kyllä silloinkin nuo eaglet luultavasti huomaisi.

Toinen asia mikä ihmetyttää on tämä kenttien 'mastery', joka karttuu hiljakseen niitä pelaamalla. Melbournea olen tähän mennessä sen näennäisen 'helppouden' takia pelannut eniten (neljä täyttä kierrosta), mutta noin silmämääräisesti tarkastellen palkki, joka ilmaisee missä vaiheessa mastery on, väittää että ainakin viisitoista tai parikymmentä kierrosta lisää vaaditaan masteryyn. No, eihän siinä mitään, mutta kun tuosta kentän masterysta saa huikeat 250 pelikolikkoa, niin tuntuu palkinto aika vaatimattomalta siihen nähden kuinka paljon aikaa tähän pitää uhrata. Itselläni yhden täyden kierroksen pelaaminen kestää vähintään n. puoli tuntia. Saman kolikkomääränhän saa kaiketi päivittäin vain pelaamalla online-tilassa...Vai vaikuttaako korkeampi vaikeustaso siten, että tuo mastery karttuu nopeammin?

Mutta eiköhän se tästä. Illalla taas treenataan...
 
Vastaus: Tiger Woods PGA Tour 13 [PS3/X360]

Minuakin saapi lisäillä kaverikseen (PS3), vaikken vielä kummoista vastusta virtuaaliviheriöllä tarjoakaan, ja jos tuota vaikeustasoa hilaisin ylöspäin, niin ainakin jo nytkin komeat bogitilastot karttuisivat edelleen...:)

Eilen huomasin myös pienen bugin: tässä pelissähän on taustalla näitä erilaisia 'haasteita', jotka päivittyvät sitä mukaan kun palloa hutkii. No, eilen minulla oli tehtynä 99/100 birdietä, kun päätin kokeilla toista kertaa Pebble Beachia, josta olin ensimmäisellä pelikerralla saanut melko häpeällisen tuloksen luokkaa +10. En taatusti saanut eilen pelaamallani Pebblen kierroksella ainuttakaan birdietä, joskin yhden eaglen - ja kas kummaa, kierroksen jälkeen oli kasassa nuo sata birdietä. Peli väittää myös, että tehtyjä eagleja on kaikkiaan viisi, vaikka muistan niistä ainoastaan kolme. Voi toki olla, että olen jossain vaiheessa pelannut väsyneenä tahi turhautuneena, mutta kyllä silloinkin nuo eaglet luultavasti huomaisi.

Toinen asia mikä ihmetyttää on tämä kenttien 'mastery', joka karttuu hiljakseen niitä pelaamalla. Melbournea olen tähän mennessä sen näennäisen 'helppouden' takia pelannut eniten (neljä täyttä kierrosta), mutta noin silmämääräisesti tarkastellen palkki, joka ilmaisee missä vaiheessa mastery on, väittää että ainakin viisitoista tai parikymmentä kierrosta lisää vaaditaan masteryyn. No, eihän siinä mitään, mutta kun tuosta kentän masterysta saa huikeat 250 pelikolikkoa, niin tuntuu palkinto aika vaatimattomalta siihen nähden kuinka paljon aikaa tähän pitää uhrata. Itselläni yhden täyden kierroksen pelaaminen kestää vähintään n. puoli tuntia. Saman kolikkomääränhän saa kaiketi päivittäin vain pelaamalla online-tilassa...Vai vaikuttaako korkeampi vaikeustaso siten, että tuo mastery karttuu nopeammin?

Mutta eiköhän se tästä. Illalla taas treenataan...

Course Masteryssa on kaksi eri tasoa, Silver ja Gold. Silverin kun suorittaa niin saa tuon 250 (tai 500 ostettavissa kentissä) kolikkoa. Sen jälkeen on vielä tuo Gold -taso jonka palkintona itse olen ainakin saanut sekalaisen pin packin kahdesta eri Masterysta. Tämän lisäksi ns. "ostettavissa kentissä" kun suorittaa tuon Gold -tason niin saa rajattoman pelioikeuden kyseiselle kentällä, muutoin jokaisesta kierroksesta pitää pulittaa huimat 6000 coinsia. Näin minä ainakin olen käsittänyt nuo.
 
Vastaus: Tiger Woods PGA Tour 13 [PS3/X360]

Olisi pieni ongelma ja apua kaivattaisiin. Ollaan kaverin kanssa yritetty netissä tätä pelata. Mennään tonne "Play a friend" valikkoon ja sieltä sitten toinen invaa toisen omaan lobbyynsa. Kun toinen sitten joinaa, tulee hetken päästä teksti "This game session is no longer available". Joka kerta sama homma. Mikä on vikana?
 
Vastaus: Tiger Woods PGA Tour 13 [PS3/X360]

Olisi pieni ongelma ja apua kaivattaisiin. Ollaan kaverin kanssa yritetty netissä tätä pelata. Mennään tonne "Play a friend" valikkoon ja sieltä sitten toinen invaa toisen omaan lobbyynsa. Kun toinen sitten joinaa, tulee hetken päästä teksti "This game session is no longer available". Joka kerta sama homma. Mikä on vikana?

Löysinkin itse ongelmaan ratkaisun. Nat typeistähän se johtuu
 
Vastaus: Tiger Woods PGA Tour 13 [PS3/X360]

Pelaako ps3 version omistajat tätä padillä vaiko move ohjaimella.?

Itse harkitsen vasta kyseisen pelin ostamista.Tiger 11 löytyy hyllystä ,mutta ilmeisesti tämä uusi versio on huomattavasti parempi kuin 11 versio.
 
Vastaus: Tiger Woods PGA Tour 13 [PS3/X360]

Pieni golfkipinä syttyi tuossa kesän aikana monestakin syystä, kaverin & työkaverin hehkutukset nyt päällimmäisenä. Green card onkin suoritettuna jo muutama vuosi sitten, mutta tänä syksynä en enää oikeille kentille ehdi, joten ensihoitoon ja kipinää ylläpitämään tuli hankittua tämä peli.

Aikaisempaa kokemusta sarjan peleistä ei ole, ennen ostopäätöstä tahkosin demon kenttiä muutamana iltana ja männä viikolla itse peli saapui käsiini. Eilen pääsin vihdoin pelaamaan, takana tosin vasta aivan alun harjoitussessiot ja 18 reikää Crooked stickissä. (Kierros taisi mennä +1 -tuloksella parin keskittymishäiriöisen väylän seurauksena)
Toistaiseksi mainiot fiilikset pelistä, aika läpsytellen olen tosin pelannut niin demoa kuin peliäkin, seuraavaksi pitäisi varmaan ryhtyä edes hiukan miettimään lyöntien toteuttamista.
Onko kellään move-ohjauksesta kokemusta?

Näytti olevan PS3-puolella tuo Finnish CC täynnä (25 jäsentä), joten loin ohimennen KonsoliFIN CC -nimisen klubin, johon saa tietysti liittyä vapaasti.
 
Vastaus: Tiger Woods PGA Tour 13 [PS3/X360]

Tiger on upee peli, ei siitä pääse mihinkään. Mulla on kokemusta hieman tuosta move-ohjaimesta, mä en saanut siitä oikein otetta jostain syystä. Ai sä olet luonut tuon KonsoliFIN CC -nimisen klubin, no voi harmi ja mä loin eilen Finland CC:n kun katsoin et tuo Finnish CC on täynnä. Pelikavereita olen vailla ja ois tietenkin hienoo jos löytyis suomalaisia.

Mun tunnus on FING60 jos haluat kaveriksi.
 
Ylös Bottom