Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

dodii =) morassa on voimaa vähän turhan paljon
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Olen tehnyt tuota talon moraamista jo vähän aikaa, pelin virallisilla foorumeilla kerrottin aika äkkiä siitä. :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Olen tehnyt tuota talon moraamista jo vähän aikaa, pelin virallisilla foorumeilla kerrottin aika äkkiä siitä. :D
Päätit sitten tulla foorumille rehvastelemaan sillä, että käytät hyväksesi pelin rikkovaa glitchiä? :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Olen tehnyt tuota talon moraamista jo vähän aikaa, pelin virallisilla foorumeilla kerrottin aika äkkiä siitä. :D

Pelissähän voi tehdä kaikkea hassua - enemmän tai vähemmän 'peliä rikkovaa'. Vaikka pystyy jotain tekemään, ei sitä aina ole pakko tehdä. Toivottavasti edes jotkut muistavat tämän.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jos on niin kädetön ettei tota laatikkoa saa kuin bugia hyväks käyttäen tuhottua niin ei voi kuin sääliä.

Ton laatikon voi tuhota ihan "sääntöjenkin" mukaan niin ettei puolustajalla ole käytännössä mitään mahollisuutta siihen vaikuttaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ton laatikon voi tuhota ihan "sääntöjenkin" mukaan niin ettei puolustajalla ole käytännössä mitään mahollisuutta siihen vaikuttaa.

=Reconilla laittaaa mortari siihen muutaman kerran? Enemmän meikä arvostaa sitä joka tiputtaa talon puukolla. Muutenkin vihaan reconeita, hardcorea kun pelaan lähes poikkeuksetta niin heillä ei tee ainakaan hyökkääjinä oikeastaan mitään. Tottakai pari sniperia on hyvä olla katsomassa näkyvimmät puolustavan joukkueen sniperien paikat, mutta sen jälkeen kun on päässyt kymmenen metrin päähän sniperista niin mahdollisuudet voittaa se kaksintaistelussa ovat erittäin hyvät.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Noniiin heivasin pc version menemään ja käytetty limited edition pleikalle tilalle. PAAALJON parempi kuin puuceella tai sitten en osaa vain hiirellä. Heti kun JC2 buumi lakkaa voisi tätä alkaa mättämään ihan kunnolla. Saa lisätä Myffe77 kaverilistoille! See you on da battlefield
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Oli eilen illalla niin järkyttävää lagia ajoittain että oksat pois.

Liikkuminen oli vaihtelevasti kuin tervassa juoksua tai jäällä liukastelua, warppaili seinien läpi kulkiessaan, ovista sisään pääseminen oli välillä lähes mahdotonta. Ja hupaisia efektejä kun ammuttu vihu juoksee vielä pari-kolme sekkaa siksakkia iloisesti ennen tipahtamista, vaikka ajat sitten ruutuun läsähti jo pisteet taposta.

Nauroin itseni kipeäksi erään pariskunnan puukkohippaa seuratessani - kumpikaan ei kertakaikkiaan osunut puukolla toiseen, vaan kiertelivät toisiaan kuin kissat kuumaa maitoa...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mahtaako battlefieldille olla jotakin muuta foorumia peliseuran hakemiseen? Ei ole karmeesti viel täältä konsolifinistä tärpänny ja yksin pelaaminen alkaa hiukan tökkimään. Irc kanavaa vast.?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kannattaa varmaan tehä ittekkin jotaan sen peliseuran saamiseksi. Lähetät frendi kutsuja, liityt peleihin, (ei tarvitse kutsua että pääsee samaan peliin) kuikuilet scoreboardilta suomalaisia nimimerkkejä ja lähetät itse squad invitejä niille ja tärkeimpänä hommaat mikin ja käytät sitä rohkeesti. Noita kun teet niin huomaat että alkaa niitä kutsujakin tulla.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Huoh, taas hitboxit bugaa pahemman kerran. Ihme porukkaa kanssa näin aamutuimaan pelaamassa. En vieläkään ymmärrä, että miksi se tankki pitää taskuparkkeerata ristituleen, kun tarkotuksena sillä on antaa tulitukea. Samoin vastustajan puolella nämä sooloilijat esimerkiksi nimimerkillä roborto. Jannu jäi kyttäämään röllipuku ja M95 kädessä meidän hyökkääjien taakse ja ilmeisesti tarkotuksena oli pedata k/d-ratiota itselle, vaikka jatkuvasti räjäytettiin rakennuksia. Muutenkin melkoista aivot narikkaan pelaamista ei medkittejä, ammuksia, elvytyksiä ja ajoneuvot parkkeerataan, kuin tiksin shellillä konsanaan. Tämä siis aikavälillä 0800-1000 ja heti kymmenen jälkeen taas meno muuttu ihan tyystin, oli jopa ideaa kaikkien pelaamisessa, tosin taas jumittui ps3 kokonaan kesken hyvien pelien :rolleyes:

Pelaako eurooppalaiset eurooppalaisia vastaan vai koko maailma?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Koko pointti lyhyesti: Olen maksanut tästä pelistä, saan pelata sitä tasan miten itse haluan. No minun tapauksessa minua tietysti rajoittavat Suomen lait, mutta ei mikään muu.

Siinä tapauksessa ei kannata ihmetellä, jos glitsaamisesta saa kickit porukoista tai hatemailia postilaatikkoon. Kirjoittamattomat pelisäännöt ne on tässäkin lajissa, kuten kaikessa yhteistoiminnassa, vaikka niiden rikkomisesta ei saisikaan välittömästi rautoja ranteisiin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mutta tasan saman asian motivoimana puukotan myös sen aidan pätkän kappaleiksi ilman minkäänlaisia tunnontuskia tai kiinnostusta siitä onko se sinusta oikein vai ei.

Tämä esimerkki nyt on varsin harmiton ja ei jaa pelaajakuntaa enään samalla tavalla. Meistä monet käsittävät glitsaamisen kuitenkin paljon pidemmälle vietynä kusetuksen muotona. Siellä juostaan maan alla, ollaan seinien sisällä tai liidetään varpusparvena taivaalla. Nämä tälläiset glitsijaakot vievät virran muihin peleihin ja tarina saa pisteensä ennenaikaisesti.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Vaikka se perimmäisessä nurkassa istuminen puskassa, röllipuku päällä ja snipu kädessä onkin jonkun pelityyli, en vaan voi kuvitella, että se kyseisen henkilönkään mielestä olisi hauskaa. Samalla tavalla saa ihmetellä näitä statspaddaajia. Miten jonkun mielestä on hauska olla koko pelin ajan samassa paikassa tappamassa samaa henkilöä, kun kaveri vieressä herättää sitä koko ajan henkiin? Voin jotenkuten ymmärtää sitä (mutta en hyväksy), että on huono pelaaja ja haluaa vaan nopeasti aseita auki, mutta jotkut tekevät joka kerta sitä samaa ilman, että pelaavat peliä ollenkaan.

Nopeasti selitettynä siis: noita saa mun puolesta tehdä silloin tällöin, mutta jos pelityyli on jatkuvasti sama, niin pitää olla jotain pahasti vialla. Kyllähän mäkin silloin tällöin tylsistyneenä/turhautuneena räjäyttelen omia bokseja tai merkkailen omia snipereitä tracereilla, mutta näitä pelejä on vaan 1/100. Sen jälkeen yleensä jaksaa taas pelata kunnolla tai sit sammuttaa suosiolla pleikkarin.
 
Ylös Bottom