Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F.E.A.R. 3 [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joohanh
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Joohanh

Active Member
F.E.A.R. 3

Kehittäjä: Day 1 Studios (apua Monolithilta, John Carpenterilta ja Steve Nilesilta)
Julkaisija: Warner Bros Interactive Entertainment
Julkaisu: Syksy 2010
Alusta: PC, Xbox 360, Playstation 3
Pelimuodot: kampanja, co-op, moninpeli
Lajityyppi: first person shooter, ensimmäisen persoonan räiskintä, kauhu
Tallennusväline: DVD, Blu-Ray, mahd. digitaalinen lataus (PC)
Virallinen kotisivu: What Is Fear

Seuraavassa spoilereita: Ehkä on hyvä ensimmäiseksi kelata nopeasti koko pelisarjan taustat.

F.E.A.R. alkaa, kun yliluonnollisia voimia varten perustettu yksikkö First Encounter Assault Recon saa käskyn lampsia suljetulle vedenpuhdistamoksi naamioidulle laitokselle. Velvollisuuden kutsun syynä on kajahtanut mieshenkilö ja samalla pelin antagonisti sekä lihansyöjä Paxton Fettel, joka on kaapannut komentoonsa ison pataljoonan kloonattuja sotilasjanttereita ja lukinnut itsensä puhdistamolaitokseen jostain kumman syystä.

Tämä kumma syy on se, että kyseiseen laitokseen on lukittu miehen alullepanija, jokakodin superäiti Alma. Naisen household-varustukseen kuuluu muun muassa uskomattomat telepaattiset kyvyt ja tapa säikytellä pikkutytön muodossa telepatian kautta. Alma lukittiin laitokseen 8-vuotiaana oman isänsä toimesta telepatian tutkimiseen sotilaallista käyttöä varten, ja Origin-projektin kautta tälle synnytettiin kaksi lasta, joista toinen on Paxton Fettel. Samaan projektiin kuului myös klooniarmeijan alullepaneminen, joita telepaattisesti lahjakas henkilö voisi komentaa kerralla. Testit menivät vähän niin ja näin, ja pelästyttyään Alman yllättävää voimien kasvua tutkijat päättivät sammuttaa tyttölapsen valot lopullisesti ja sulkea koko paikan jättäen Alman lillumaan elottomana tankkiin.

Kuten parhaissa tarinoissa aina, ei asia hoidukaan yksinkertaisesti tällä, ja Alma saa yhdistettyä vuosien kooman jälkeen mielensä poikansa, Paxton Fettelin kanssa. Linkitys suistaa miehen järjiltään, ja tämä alkaa tottelemaan äitinsä käskyjä kuin peräkammarinpoika ikään. Alkaa Alman vapauttamisyritys.

Toinen Alman pojista on mysteeri, mutta tämä paljastuu pelin loppuvaiheilla itse protagonistiksi, joka selittää samalla hahmon pelin aikana saamat lukuisat hallusinaatiokohtaukset. Tämä on siis Point Man, jonka telepaattinen resistanssi on lujempi kuin Fettelillä, eikä näin menetä järkeään muorin jatkuvasta kiusoittelemisesta huolimatta.

Ensimmäisen osan lopussa Fettel saa kuulan kalloonsa, mutta Alma karkaa, isänsä syyllisyydentunnossa vapauttamana. Loppu onkin kutkuttava, kun F.E.A.R.-tiimi jysäyttää instituutin taivaan tuuliin ja lähtee kopterilla käpälämäkeen, mutta huokaistuaan helpotuksesta Alman ystävälliset kasvot tervehtivät kopterin sivusta, valmistautuen vetämään itsensä kopteriin.

Lisäosia ei oteta huomioon, sillä nämä eivät kuulu F.E.A.R.-sarjan viralliseen storylineen.

F.E.A.R. 2:ssa protagonisti vaihtuu. Tässä pelaaja on Michael Becket, Delta Forcen operaattori, jonka tiimi saa käskyn käydä turvaamassa Genevieve Aristide, kloonaustutkimuksesta vastuussa olevan Armachamin johtaja. Kun naikkonen on turvattu, näkyy kuitenkin horisontissa hirvittävä räjähdys; Armachamin tutkimuslaitoksen räjäytys Point Manin toimesta. Becket menettää tajuntansa, ja Aristide lähettää miehen arvauskeskuksen sijaan Harbinger-projektin alaiseen geneettiseen muunteluun tämän jo aiemmin vahvojen psyykkisten kykyjen amplifioimiseksi.

Kun Becket herää operaatiosta, huomaa hän Armachamin sisäisten puhdistusjoukkojen tappaneen kaiken henkilökunnan sairaalasta. Tämä johtuu Aristiden mokailuista Originin kohdalla, jonka seurauksena Armachamin lauta päättää tuhota kaiken todistusaineiston henkilöstöä myöden. Kun Becket saa torrakon käteensä ja lähtee vaeltelemaan sairaalassa, ymmärtää Becket Alman huomanneen tämän telepaattisen presenssin ja tulevan miehen perään. Sairaalasta löytää myös muita Becketin kaltaisia koe-eläimiä, joille ei tosin ihan käynytkään niin onnekkaasti kuin tälle.

Aristiden jahdissa Becketille selviää, että Harbinger-projekti on Originin kaltainen yritys saada aikaan telepaattisia komentajia klooniarmeijoille, tällä kertaa vain ilman Almaa. Matka vie hylättyyn kouluun, jonka alla on Armachamin tutkimuslaitos. Täällä Becket löytää yhden Armachamin tutkijoista, joka kertoo tavan lopettaa Alman alati kiristyvä kiusaaminen. Se ei ole rehtorille kertominen, vaan matkaaminen Armachamin päämajaan, jossa Becket kytkettäisiin telepaattisien voimien vahvistimeen, jolloin tämän olisi mahdollista tuhota Alma psyykkisillä voimillaan. Becketin tiiminjäsen, kersantti Keegan vaipuu matkan aikana täysin Alman valtaan ja hoipertelee tämän perään.

Kun Becket saapuu paikalle toisen tiiminjäsenesensä, luutnantti Stokesin kanssa ja asettuu vahvistimen tuoliin sitoen itsensä siihen pysyvästi kiinni, vanha tuttu Genevieve Aristide palaa. Tämä pakoilee epätoivoisesti Armachamin puhdistusjoukkoja, ja kertoo Becketin olevan vain syötti Alman houkuttelua varten. Aristide suunnittelee siis käyttävänsä Almaa Armachamia vastaan pelastaakseen oman nahkansa. Stokesin vastustellessa Aristide ampuu tätä vatsaan.

Tämän jälkeen Alma ilmestyykin, lähettäen puolustuskyvyttömän Becketin välittömästi hallusinaatioon, jolla on tosin suora yhteys reaalimaailmaan. Tässä hallusinaatiossa vastaan tulee järkensä menettänyt ja Alman vallassa oleva Keegan, jonka mielestä rouva kuuluu hänelle ja vain hänelle. Telepaattisen taistelun jälkeen Becket saa psyykkisillä voimillaan naksautettua vahvistimen päälle, ja lentää pois unimaailmasta. Aamukahvit tosin menevät väärään kurkkuun, sillä Alma on Becketin velloessa koomassa päättänyt raiskata tämän, ja näyttää edelleen tuolissa avuttomasti sidottuna olevalle Becketille kohdussaan kasvavaa yhteistä lastaan.

F.E.A.R. 3 alkaa siis erittäin mielenkiintoisesta asetelmasta, jossa fuusioituvat sinänsä toisistaan erilliset tarinat. Alman motiivi on kaikin keinoin yrittää jatkaa omaa verenperintöään josta episodi Becketin kanssakin johtui, Fettelin herätessä kuolleista äärimmäisen telepaattisen vaikutuksen ansiosta. (?) Koko kaupunki on raunioina, F.E.A.R.-tiimi tekee Delta Forcen kanssa kaikkensa pysäyttääkseen Alman, Armachamin joukot jatkavat kaikkien todisteiden tuhoamista ja veljekset Point Man sekä Fettel työskentelevät yhdessä yhteisen äitinsä hyväksi. Mikä on Point Manin viimeinen päätös? Tuhoaako tämä ainoat sukulaisensa suorittaakseen tehtävänsä ja lopettaakseen kaiken? Missä on Becket?

Pelin cinematiikkaa hoitaa kauhun mestari John Carpenter, ja suunnittelussa sekä käsikirjoituksessa on vahvasti mukana kauhusarjakuvantekijä Steve Niles. Tämä kuulostaa omaan korvaani todella hyvältä, ja kertoo pelin ambitiosta mahdollisesti sarjan viimeisenä osana.

Pelissä tulee erittäin mielenkiintoisena lisänä olemaan yhteistyötila. Vaikka uutiskommenteissa monet tätä kritisoivat, on tällä potentiaalia todella hienoihin suorituksiin, kunhan suunnittelu toimii oikein. Nyt näin omasta päästä heitettynä tämän voisi toteuttaa vaikka siten, että Game Chattia rajoitettaisiin tietyissä paikoissa, henkilöt ajautuisivat erilleen ynnä muuta säikyttelyä, jolloin pelon voisi jakaa ystävän kanssa, ja yksin ollessa toivoa pääsevänsä jo pian lyöttäytymään toverinsa seuraan tuntiessaan olonsa äärimmäisen epävarmaksi.

F.E.A.R.-sarjassa keskiössä gameplayn osalta on säikyttelyn lisäksi aina ollut Slow-Mo:ksi ristitty ajan hidastus, lähitaistelu sekä mainiot määrät verta ja hurmetta. Kolmannelta osalta voisi toivoa kakkosessa hieman pehmennettyjen kung-fu-liikkeiden palautumista, sekä paremmin toteutettua hidastusta, kun ainakin F.E.A.R. 2:n konsoliversioissa tämä oli jokseenkin kömpelöä. Väkivalta on aina ollut oikein tyydyttävää F.E.A.R.-sarjassa, ja tätä luonnollisesti toivon lisää, pienillä konventionaalisilla parannuksilla kuten esimerkiksi haulikkoon reagoimisessa.

Graafisesti F.E.A.R. 2 on oikein nätti, mutta paikoin valitettavan kliininen. Kolmannessa osassa on ehdottomasti parannettavaa ympäristön detaljien kanssa. Tarinankuljetuksen osalta taas olisi mukava nähdä hieman dynaamisempaa tarinankerrontaa, kun aikaisemmissa osissa tämä jää välillä ikävästi pelkkiin radiopuheluihin.

Hieman pitkäksi meni aloitusviestiksikin, mutta ei mahda mitään. Ketju jää todennäköisesti melko vähäsanaiseksi, mutta itselleni julkaisu on ainakin merkittävä.

Julkistustraileri:

[MEDIA]2200[/MEDIA]
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F.E.A.R. 3 [X360 Hype]

Aloitusviestissä on ainakin hyvin tietoa :)

Kyllähän tätä odotellaan, mutta katsoo nyt minkälainen paketti sieltä tulee. Kakkosesta tykkäsin ja siinä oli kyllä oudoin loppu, mitä olen peleissä nähnyt.
 
Vastaus: F.E.A.R. 3 [X360 Hype]

Ainakin traileri vetää pointsit kotiin, kerrankin jaksoi katsoa loppuun asti :)

Meikän odotuslistan kärjessä keikkuu tämä peli ja harmi sinänsä, jos jää sarjan viimeiseksi osaksi. Kyllä näitä itse jaksaisin pelailla vielä pitkään, eikä vastaavia pelejä juurikaan muita ole...
 
Vastaus: F.E.A.R. 3 [X360 Hype]

Kakkosta en ikinä pelaillut alkua pidemmälle, kun aloin ykköstäkin vääntämään siinä samassa. Ykkösen alku oli todella lupaava, mut hetki hetkeltä meni aina enemmän ja enemmän, ei nyt huonommaksi, mutta ennalta-arvatuksi menoksi.

Mitään sen kummempia elämyksiä ei tarjoillut, mut slowmo ja kivat aseet oli plussaa. Kakkosta mitä nyt ehdin pelaamaan, oli todellakin vieläkin suppeampi ja viimeisimmätkin "kauhun" rippeet loisti poissaolollaan.

Halloweeni-John kuullostaa pirun hyvälle, ja pakko odottaa kyllä paljon peliltä.
 
Vastaus: F.E.A.R. 3 [X360 Hype]

Ja tulihan sitä tietoa, jopa hieman yllättävääkin.

For those unfamiliar with the F.E.A.R. franchise, the games revolve around the psychically gifted Alma and her two sons: Paxton Fettel (who also possesses psychic abilities) and the mysterious soldier known as Point Man. Players take control of Point Man in the first game and ultimately kill Fettel. In F.E.A.R. 2, players control a different soldier, Michael Becket, who is eventually assaulted by Alma so that she can give birth to his child. Nine months later, Point Man returns -- with the ghost of Fettel in tow -- in order to stop his mother from birthing a nightmarish creature.

F.E.A.R. 3 introduces "divergent co-op," which is the term that Day 1 Studios applies to the sort of adversarial co-op that's being designed for the game. Players will be able to control either Point Man or Fettel, but Fettel is an enemy. He can assist Point Man, but his agenda is unclear and players can decide to go off on their own and play without directly assisting the other.

Fettel will have access to a number of intriguing powers, including stun blasts and the ability to possess virtually any enemy in the game. Once Fettel has occupied an opponent, he gains control over their powers and can turn them on other enemies. Point Man, alternatively, will still be a more straight-forward soldier type, though Day 1 Studios is developing a first-person cover system which will be of great value to Point Man during a fire fight.

F.E.A.R. 3 will also boast a competitive multiplayer element, as well as a purely single-player campaign for those interested in fighting Alma alone. If players opt for the single-player mode, Fettel will not be controlled by the AI, instead appearing only in cutscenes.

Suomeksi kuulostaa siis todella hyvältä.

Fettelin agenda pelissä on ilmeisesti edelleen totella Alman käskyjä, siinä missä Point Man pyrkii estämään äitiänsä synnyttämästä hirviötä. Veljekset eivät siis ole missään tapauksessa liittolaisia, mutta eivät suoria vihollisiakaan. Co-opissa voikin päättää, avustaako veljeään vai ei, ja tiedossa on varmasti kutkuttavia tilanteita. Tätä yhteistyömuotoa Day 1 Studios kutsuu divergent co-opiksi.

Fettel taistelee vahvoilla psyykkisillä voimillaan, ja pystyy lamauttamaan vihollisiaan sekä hallitsemaan miltei mitä tahansa vihollista telepaattisesti kääntäen tämän liittolaisiaan vastaan. Point Manin taistelu tulee taas olemaan enemmän F.E.A.R.-sarjalle tyypillistä räiskintää pienillä lisämausteilla. Peliin kehitetään kuitenkin uusi cover-järjestelmä, jota Point Man voi hyödyntää tehokkaasti.

Pelaajia kannustetaan palaamaan takaisin peliin lennossa muokkautuvalla gameplaylla L4D:n tyyliin sekä pisteytysjärjestelmällä. Peli tulee myös sisältämään kilpailullisen moninpelin. Jos pelaaja haluaa kokea kampanjan yksinään, Fettel jää laskuista myös AI:n muodossa, ja näkyy vain välivideoissa.

Lähde: IGN
 
Vastaus: F.E.A.R. 3 [X360 Hype]

Tämä voi joko onnistua, tai sitten mennä alusta asti päin honkia. Liian paljon muuttujia mielestäni, joten epäilen jälkimmäistä. Toivotaan kuitenkin parasta, ja tuo kuulostaa ihan oikeasti hupaiselta, jos tuon kaltaisen moninpelin saa onnistumaan kunnolla, eikä sitä tarvitse rampauttaa liikaa. Kysymys kuuluu kuitenkin yhä edelleen, että WHERES MAH BUCKET?!
 
Vastaus: F.E.A.R. 3 [X360 Hype]

Vähän toi cover systeemi kuullostaa turhalta kun FEAR on kuitenkin sellasta miehistä mäiskettä ja paukuttelua, olis sääli jos se muuttuu pöytien takana kuikuiluun rianbowsix tyyppiseks touhuksi.
 
Vastaus: F.E.A.R. 3 [X360 Hype]

Sain juuri eilen ihan sen ekan F.E.A.R.:in päätökseen (360-versio). Todella hyvä räiskintä, vaikka olihan se ajan hammas vähän peliä puraissut ja pelisuunnittelu toisti välillä itseään. Mutta hyvä keitos FPS-toimintaa ja pientä kauhutunnelmaa (jota olisi voinut olla enemmänkin).

Mutta sitten F.E.A.R. 2 vielä ennen tätä kolmosta..
 
Vastaus: F.E.A.R. 3 [X360 Hype]

Alkuperäisen F.E.A.R.in peliarvo on vuosien aikana karissut aika paljon, silloin ilmestyessään vuonna 2005 PC:lle peli oli suorastaan huikea, parhaat grafiikat ikinä jne., mutta tuon boxiversion ollessa tietenkin huonompi ja ajan kuluessa se on muuttunut miltei tusinaräiskinnäksi, mikä on harmi, koska peli kuitenkin tarjosi selkäpiitä karmivan juonen.

F.E.A.R. 2 meni vain testaillessa, pitäisi mennä boxilla läpi jossain välissä achievementtien avustuksella. Ei mikään vakuuttava kuitenkaan. Voisihan tuo F.E.A.R. 3 olla ihan lupaava projekti, mutta harmillisesti alkuperäinen tiimi, jonka peleistä pidän kovasti (Monolith Productions) ei ole pääkehittäjänä, mutta eipä F.E.A.R. 2:kaan mikään hittipeli ollut. No One Lives Forever 2 oli mahtipeli silloin joskus.
 
Vastaus: F.E.A.R. 3 [X360 Hype]

Tuli juuri muutamapäivä sitten vetäistyä F.E.A.R.2 läpi. Se oli kyllä yksi niistä peleistä joiden osalta en voi yhtyä juuri yhteenkään arvosteluun. Peli oli ihan pirun hyvä.

Jos kolmoseen saadaan sama meininki, niin ostoon menee. Juoni oli kakkosessa peruskamaa, mutta se trippaileva meininki oli jotenkin tavallista eläväisempi fps -kokemus. Kaikenlisäksi peli oli oikeasti vaikea. Oikein piti ihmetellä, että miten tuollaista voidaan julkaista casuaalipelaamisen aikakautena.

Saa nähdä pitääkö kolmosen kohdalla vaan tehdä röyhkeästi hankintapäätös ilman arvostelujen lukemista. Ainakin kakkosesta sain arvosteluja lukemalla sellaisen käsityksen, että kuraa on, mutta eipä ollut. Ei sinnepäinkään.

En sitten tiedä, miten tämän pelin tehnyt lafka suhtautuu tehojen repimiseen konsolista, mutta kakkosen perusteella voisin kuvitella, ettei ihan mitään peruskauraa ole tulossa grafiikoiden osalta. Kakkosessa oli siistejä valoefektejä ja esimerkiksi yksi aidoimman näköisistä vesistä. Siis pelissä oleva vesi kaikissa kohdissa oli todella aidon näköistä, joskin käyttäytyi epäaidosti.

Ja entäs tekoaly. Olenko ihan väärässä jos sanoisin tuossa kakkosessa olleen fps-pelihistorian yksi älykkäimmistä tekoälyistä. Sotiminen oli kivaa juuri siksi, että vihut yritti kokoajan jotain jäynää ja ahdistivat nurkkaan.

Mitäs tuosta yllä olevasta nyt voi päätellä? No ainakin sen, että juu, odotan innolla päästä pelkäämään Almaa.
 
Vastaus: F.E.A.R. 3 [X360 Hype]

Saa nähdä pitääkö kolmosen kohdalla vaan tehdä röyhkeästi hankintapäätös ilman arvostelujen lukemista. Ainakin kakkosesta sain arvosteluja lukemalla sellaisen käsityksen, että kuraa on, mutta eipä ollut. Ei sinnepäinkään.
F.E.A.R. -pelisarja on tosiaan aina erinnyt niin paljon mainstream-hötöstä, että suurin osa pullamössöarvostelijoista teilaa sen suoraan. En nyt tarkoita Poopea, ainakaan paljoa!

En sitten tiedä, miten tämän pelin tehnyt lafka suhtautuu tehojen repimiseen konsolista, mutta kakkosen perusteella voisin kuvitella, ettei ihan mitään peruskauraa ole tulossa grafiikoiden osalta. Kakkosessa oli siistejä valoefektejä ja esimerkiksi yksi aidoimman näköisistä vesistä. Siis pelissä oleva vesi kaikissa kohdissa oli todella aidon näköistä, joskin käyttäytyi epäaidosti.
Tästäkin ollaan siis samaa mieltä, sillä F.E.A.R 2:n tehosteilla maustettu grafiikka on todella komeaa. Erityisesti pintojen ja partikkelien käsittelyt sekä väriskaalaukset ovat uskomattomalla tasolla.

Ja entäs tekoaly. Olenko ihan väärässä jos sanoisin tuossa kakkosessa olleen fps-pelihistorian yksi älykkäimmistä tekoälyistä. Sotiminen oli kivaa juuri siksi, että vihut yritti kokoajan jotain jäynää ja ahdistivat nurkkaan.
Tämä jäikin tosiaan mainitsematta aloitusviestissä, sillä kummassakin F.E.A.R:issa on suorastaan uraauurtava tekoäly. Suojien käyttö, flankkaaminen sekä todella hyvin rakennetut osuma- ja havaintoreaktiot saavat suun pyöreäksi. Koskaan ei tule perinteistä tunnetta lampaiden lahtaamisesta. Mielestäni edes Crysis ei pääse tälle tasolle.
 
Vastaus: F.E.A.R. 3 [X360 Hype]

Heh, sinänsä hauskaa, että vaikka pelasin ekan Fearin läpi, tutkin mielestäni joka nurkan ja etenin muutenkin iisisti - niin silti sain vain muutaman achievementin. Kaikki "kerää x-jutut pelistä" jäivät saamatta, samoin kuin "listi kaikki vihut".. Mutta forumeilla oli kyllä juttua, että voi johtua ihan bugeista, eikä välttämättä siitä etten löytänyt kaikkia..

Joku "maaginen" veto tuossa Fearissa oli heti alusta lähtien, vaikka sitten toiminta olikin kohtuullisen monotonista.
 
Vastaus: F.E.A.R. 3 [X360 Hype]

Heh, sinänsä hauskaa, että vaikka pelasin ekan Fearin läpi, tutkin mielestäni joka nurkan ja etenin muutenkin iisisti - niin silti sain vain muutaman achievementin. Kaikki "kerää x-jutut pelistä" jäivät saamatta, samoin kuin "listi kaikki vihut"
Jep, tuossa on yksi kurjimmista achievement-listoista mitä on tullut vastaan. Osassa niistä on vieläpä glitchejä karmean vaikeustason lisäksi. Se yksi 75g multiplayervoitto-achikin jäi saamatta glitchin takia. Sitten se pelin läpäisy extreme-vaikeustasolla on varmaan vaikein fps-räiskinnän läpäisy-achi mikä on tullut vastaan. Ei vapaata tallennusta tietenkään. Toivottavasti tuo Day 1 Studios ei ala masokistiksi tuon kolmosenkin kohdalla.

e: katsoin tuossa juuri, että tuo Day 1 Studios kehitti myös Fracture-pelin. Se peli ei taida olla parhaasta päästä mielipiteiden ja arvioiden mukaan.
 
Vastaus: F.E.A.R. 3 [X360 Hype]

"Day 1 Studios" taisi muuten juuri portata ekan Fearin 360/PS3 -konsoleille (PS3-versio ei tainnut olla ihan parasta a-ryhmää)..
 
Vastaus: F.E.A.R. 3 [X360 Hype]

Day 1 on tosiaan vastuussa Fracturesta, mikä ei ihan uskomaton pelikokemus tietystikään ollut, mutta sisälsi jo monia hauskoja jippoja ja toimivaa perusgameplayta. Uskon kyllä, että se kunnon potentiaali valjastetaan nyt F.E.A.R. 3:ssa.
 
Vastaus: F.E.A.R. 3 [X360 Hype]


Oli ehkä uskomattomin traileri koskaan! Grafiikka hipoi suorastaan silmiä gameplay pätkissä. Oikean kunnon ohjaajan mukana olo kyllä suorastaan paistaa tuosta trailerista, sillä mies on varmasti tuonnut parhaita elementtejä, esimerkiksi tarinankerronnan, tekemistään elokuvista kuten The Fog, suoraan meidän konsolinörttien hikisiin kouriin. Lisäksi äänitehosteet kaipaavat erityismaininnan! Ei ole lähdetty keksimään pyörää uudestaan, vaan ympätään räiskintäpelien kuninkaasta, Counter-Strikestä, suoraan äänet tähän traileriin. Live-actioniin ympätty efektisuma oli sekin suorastaan uskomaton. Piti suorastaan silmiä hieraista ja tuumata toisen kerran, että onko tämä tosiaan Live-actionia vaiko pelikuvaa ykkös FEAR:sta, sen verta vakuuttavaa jälkeä oli.

En osaa sarkasmia sitten yhtään. Traileri oli paska, eikä vakuuttanut.
 
Vastaus: F.E.A.R. 3 [X360 Hype]

En osaa sarkasmia sitten yhtään. Traileri oli paska, eikä vakuuttanut.

:p Etpä tosiaan (äänitehosteiden kohdalla tosin repesin), mutta eipä se haittaa - samaa mieltä täälläkin. Enpä oikein kehdannut edes aluksi kommentoida pätkää, kun sen verran karmaisevalle näytti.

Mutta en mä toivoa missään tapauksessa menetä. Paskoja trailereita tulee ja menee.
 
Ylös Bottom