Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Deadly Premonition

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja draev
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Deadly Premonition [X360]

Jeps ,tuli eilen hankittua tämäkin,siis onhan tämä hyvä just sopivan hämärä peli,ja mitä tohon grafiikkaan tulee vaikka ei ookkaan kummoinen ,luulen muuten että grafiikka tarkoituksellisesti tehty tuollaiseksi,omasta mielestäni just sopii tähän peliin.eli kyllä kannattaa ostaa kun ei toi hintakaan kova ole ,game stopista käytettynä 25 egee,kantsii ostaa ainakin allekirjottaneen mielestä,ja ei muuta kuin takaisin "Greenvalesiin"

Nyt tuli pelattua alun tauon jälkeen melko nopeasti läpi. Mitään uutta aiemmin mainittuun en osaa sanoa. Taistelu turhauttaa välillä, onneksi Greenvalessa on paljon muutakin. Eipä ole moni peli yhtä paljon käynyt mielessä,

Mitä lopuksi jäi mieleen?

+ hullunkurinen hahmokaarti
+ eriskummalliset keskustelut
+ överi äänimaailma
+ mielenkiintoinen tarina
+ sopiva pituus
- kankea ohjaus, joka ei kuitenkaan tuhoa peli-iloa
- karsea grafiikka, johon kuitenkin tottui hyvin nopeasti

Destructoid osasi sen loistavasti purkittaa muutamaan lauseeseen:
Judged as a piece of entertainment, as a game that consistently surprises and amazes and leaves jaws hanging, I have no choice but to say that Deadly Premonition goes above and beyond. This game is so bad, it's not just become good. It's pretty close to perfect.

Minulle Deadly Premonition on yksi tämän sukupolven parhaista peleistä.

Kuinka monelle peliä pelanneelle tuli muuten kesken kaiken ihan hirveät kahvi/tupakkihimot?
Itse en polta, mutta monen monta kertaa kirosin hiljaa mielessäni peliä, ja menin keittämään itsellenikin kupposen Yorkin seuraksi.

Kuinka monelle peliä pelanneelle tuli muuten kesken kaiken ihan hirveät kahvi/tupakkihimot?
Itse en polta, mutta monen monta kertaa kirosin hiljaa mielessäni peliä, ja menin keittämään itsellenikin kupposen Yorkin seuraksi.

Täällä tuli. Lopettelin tuossa paripäivää ennen tämän pelin ostoa tuon tupakanpolton ja joka kerta, kun York tämän tupakan suuhunsa pisti niin nousi v-käyrä huippuunsa. Kahvin kanssa tapahtui sellaista, että aloin jostain syystä käyttämään kermaa kahvissa. Peli muuten oli ihan hyvä tai sanoisinko omituinen. Taistelut ovat aivan järkyttävää kakkaa ja jäi ilmeisesti viimeinen tehtävä tekemättä osin tästä johtuen. Kai sitä pitäisi kokeilla uudestaan, kun niksojakaan ei varmasti enään tule.

Odotan tältä peliltä aika paljon.

Olen melkoinen kulttikaman ja paskaleffojen ystävä. Tämä voi olla kyllä jotain suurta mitä immeisten avautumisista voi päätellä :D

Täytyy ruotia sitten kunnolla kun pelin saa.

Periaatteessa alun pari tuntia ovat tarjonneet juuri sitä mitä odotin - ei yhtään enempää eikä yhtään vähempää.

Kontrollit ovat sanalla sanoen karmaisevat. Mitään ei näe ja kameran kääntö sulkee itsensä ulos viuhuessaan niin helvetin nopeasti, ettei siitä vähästä mitä olan yli näkee saa sitäkään vähää tolkkua. Viimeistään game over -musiikille röhähtää nauramaan. Ehkä armottomin sellainen mitä on peleissä kuultu konsanaan.

Aijai! Herkutellaan.

Deadly Premonitionin sisältö antaa mulle tällä hetkellä enemmän kuin kymmenen viimesen "ison pelin" onnettomat tusinajuonet.

Huaa! Nyt se installoituu! Hyvästi pelimekaniikka, hyvästi grafiikka, hyvästi kaikki mitä olen tottunut odottamaan videopeliltä!

Tervetuloa Deadly Premonition.

^Mikäli huomaat pelin kaatuvan aina tietyssä kohdassa, niin poista installaatio ja pelaa levyltä. Ei tuo edes pidä kamalaa meteliä (mistä syystä itse instaan kaikki pelit kovolle) :)

Peli mennyt jo läpi, ja todella mieleenpainuva kokemus oli, tykkäsin hurjasti. Kaikki olennainen pelistä on jo sanottukin, mutta periaatteessa tekisi mieli hieman nurista siitä kuinka räikeästi sitä Twin Peaksia (paras tv-sarja koskaan) ripataankin, ja vain siihen asti että voidaan ripata surutta Silent Hilliä :D Mutta eipä jurnuteta, niin laatuviihdettä eikä tämmöisiä pelejä nyt juurikaan ole.

Olinko muuten ainoa jolle tuli tarinasta myäskin vahvoja viboja PC:n Still Life seikkailupeliin?

Huh huh, kun on ihanaa kökköä! Kaikki on täydellistä vasemman tatin tähtäyksestä lähtien!!

KAIKKI.

No niin. Huomasin tuossa äsken bäfää pelatessani että hyräilin sitä vihellysbiisiä. DP:n surrealismi on ilmeisesti pelirajat ylittävää - luotisateen väistely edellämainitun rallatuksen säestyksellä oli vähintäänkin merkillinen kokemus.

Itselleni jäi päähän se autolla ajellessa soivan musiikin bassokikkailut :)

No niin. Huomasin tuossa äsken bäfää pelatessani että hyräilin sitä vihellysbiisiä. DP:n surrealismi on ilmeisesti pelirajat ylittävää - luotisateen väistely edellämainitun rallatuksen säestyksellä oli vähintäänkin merkillinen kokemus.

Tarkotatko sitä hinttapulipiisiä? Yhden semmosen oon ristinyt sen hinttapulipoliisin piisiks.

Eilen illalla jonkun suomipoppoon kanssa bad company 2:ta pelaillessa soi itselläkin päässä se.

Sama zipale.

Saiskohan tästä jotain jeesuspisteitä jos vielä sattu olemaan sama Bad Company 2 matsi kun kummallakin hinttapuli viheltää kupolissa.

Playing Battlefield while whistling is fun
but don't forget to reload your gun

So says mr. Stewart

Itseäni kiinnostaisi peli kovastikin Twin Peaks yhtäläisyyksien takia, mutta pelillinen kauheus ei houkuttele, vaikka jotkut sitä ovatkin hehkuttaneet. Pääseekö ohjauksen jne. kanssa ollenkaan sinuiksi, vaan onko se tuskaa alusta loppuun?

Jos on vähänkään aiempaa kosketusta padiin ja/tai survivalhorroriin niin ei tuon ohjauksen kanssa tule ongelmia.

"Toiminta"kohtaukset ovat ainakin n. 5-6 tunnin jälkeen niin leppoisia ja harvakseltaan että sunkaltainen veteraani vetää ne läpi vaikka silmät ummessa.

"Toiminta"kohtaukset ovat ainakin n. 5-6 tunnin jälkeen niin leppoisia ja harvakseltaan että sunkaltainen veteraani vetää ne läpi vaikka silmät ummessa.
:p

Mut joo, hyvä. Ei jaksais mitään kauheeta pään hakkaamista seinään taisteluissa, vaikka muutoin meininki kiehtois.

EDIT. EEEEI!!1 Mitäköhän mä menin tilaamaan? Oon kyllä kattonu pelistä videota ja muuta, joten tiedän mitä odottaa, mutta nyt se vasta jotenkin realisoitui, kun katsoin noita pelin achievementteja. Repesin nimittäin totaalisesti sille, että niitä on vain 12, kaikki ovat salaisia ja achikuvina on jotain ihme lowreso ruoan kuvia. WTF? :D

s6.jpg

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom