Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sly Cooper: Thieves In Time

Vastaus: Sly Cooper: Thieves In Time [PS3]

Vitan demo oli ihan ok laadultaan, parempi kuin muistin digiexpossa pelanneeni. Grafiikat oli rujommat yms. mut yleisfiilinki oli sama.
 
Vastaus: Sly Cooper: Thieves In Time

Vitalla pelasin demon läpi. Peli näytti mielestäni oikein nätiltä. En ole PS3 versiota pelannut, mutta en toki odottaisikaan täysin samanlaista ulkoasua kuin PS3:lla. Fiilis oli kohillaan, mukava pelata perinteistä tasoloikkaa pitkästä aikaa. Suomenkielinen toteutus varmasti lapsille ihan mielenkiintoinen, ehkä itse kuitenkin englanninkielellä pelaan. Hankintaan kyllä menee ja hintakin kohdallaan kahdesta pelistä.
 
Vastaus: Sly Cooper: Thieves In Time

Suomeksi Bentleyllä taitaa olla uusi ääninäyttelijä?
 
Vastaus: Sly Cooper: Thieves In Time

Suomeksi Bentleyllä taitaa olla uusi ääninäyttelijä?

Jeps. Sly 2: Konnakoplassa ja Sly 3: Konnien Kunniassa Bentleyn ääninäyttelijänä toimi Joonas Suominen. Nyt tässä uudessa Slyssa Bentleyn ääninäyttelijänä on Antti Jaakola.

Slyn ja Murrayn ääninäyttelijät ovat onneksi ne vanhat ja tutut, hyväksi todetut Jari Salo (Sly) ja Bruno Lähteenmäki (Murray). :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Sly Cooper: Thieves In Time

Tulipas huomattua jotain mielenkiintoista demosta

Kun Bentleyn tehtävässä pääsee tavoitteeseen eli sille tietokoneelle, niin siinä oikealla on liitutaulu. Joo ei mitään ihmeellistä mutta, siinä on maininta aikakoneesta ja Clockwerkistä. Clockwerk teksti löytyy alavasemmalta se on aika haalea.
 
Vastaus: Sly Cooper: Thieves In Time

Hmm...tuli kuin tulikin nyt sitten hommattua tuo PS3 kun hyvä tarjous sattui kohdalle. Pakko myöntää, että tämä Sly 4 oli kyllä vaikuttava tekijä, vaikka varmasti tulee muitakin Pleikkarin yksinoikeuspelejä tuolle nyt hommattua. Vaikka alkuun olin sitä mieltä, että en Pleikkaria hommaa, niin nyt oli pakko. Näköjään olen hiukka lapsenmielinen, kun vähän alle 18v jannuun jaksaa vielä iskeä tämä loistava sarja...tosin onhan tämän parissa vietetty unohtumattomia hetkiä. Kaikki alkoi...

...olin kai noin 9v, kun sain ensikosketukseni Sly - sarjaan...oltiin iskän kanssa Cittarissa, PS2 - pelihyllyn luona ja iskä ehdotti mulle, että ostetaan tää Sly 3 mulle, kun en ollut koskaan sitä pelannut. En silloin vielä ollut koskaan kuullutkaan Slysta, ja olin vähän, että "mikä tuo nyt on olevinaan", ja vähän epäilin kyseisen pelin ostamista. Noh, ei siellä muutakaan ollut, joten päätettiin sitten ottaa se kokeiluun. Kotiin päästyä ei muuta kuin Slyta konsoliin ja ekan tehtävän kimppuun...ja olin täysin myyty. Siitä alkoikin täydellinen fanitus Slyta kohtaan ja hakkasin sen Sly 3:sen läpi. Tämän jälkeen sanoin iskälleni, että haluan myös Sly 1:sen ja Sly 2:sen. Eikä mennyt kauaa, kun iskä kävi sitten eräässä peliliikkeessä kysäisemässä, että löytyiskö niiltä näitä kahta peliä. No, ei löytynyt, mutta lupasivat tilata ja varata meille molempia yhden kappaleen. Ei tarvinnut odotella kuin seuraavaan viikkoon ja sain molemmat pelit jo käsiini. Siinä sitten pelasinkin ensin Sly 1:sen ja sitten Sly 2:sen läpi. Tämän jälkeen pelailut jatkui tietysti jokaisessa versiossa, etsiskellen aarteita ja muuten vain seikkaillen kentissä, ei siihen vain meinannut kyllästyä ja olin vielä pitkään Sly - fani. Sitten alkoi "aikuistuminen", sain 2008 Jouluna Boxin ja pääpelinä oli tuolloin änäri, kuten vielä nykyäänkin. Myös sotapelitkin tulivat pikkuhiljaa kuvioihin mukaan. Sitten oikeastaan PS2 ja kaikki sen pelit jäivät hyllylle pölyttymään. Paljon muistoja tosin tuo konsoli pitää sisällään...

Nyt kun Sly 4:sen ilmestyminen kauppojen hyllylle tapahtuu noin kuukauden kuluttua, niin meikäläisenkin lapsenmielisyys alkaa heräilemään ja muistot edellisistä Sly - peleistä palaavat pinnalle. On siitä kyllä perkule aikaa, kun olen viimeksi Slyta hakannut. Ja huikean pelisarjan on pakko olla kyseessä, kun monen vuoden tauon jälkeen jaksaa vielä sytyttää, niin lasta, niin nuorta, kuin myös aikuistakin. Täytyy vain toivoa, ettei mahdollista Sly 5:sta tarvitse odottaa 7-8 vuotta, kuten Sly 4:sen kohdalla nyt kävi. Noh, tärkeintä, että Sly 4 edes tulee, joka on loistava asia!

Ensi viikolla saan tuon ostamani Pleikkarin hyppysiini, ja ihan ekana täytyy kyllä laittaa Sly 4:sen Demo latautumaan. :p Innolla odotan kyllä itse peliä, pitää laittaa ennakkotilauskin vetämään lähiviikkoina! Itse pelin tottakai pelaan suomenkielisenä, kuulosti ne hahmot sitten kuinka naurettavilta tahansa. Pienenäkin tuli Sly 2 ja Sly 3 (Sly 1:stä ei dubattu suomeksi, joten se oli pakko pelata englanninkielisenä) pelattua suomenkielisenä, joten niin pelaan Sly 4:sen nytkin. Se ei vain ole sama kokemus englanniksi, kun olen tottunut kuulemaan Slyn ja kavereiden äänet suomeksi. Slylla ja Murraylla on onneksi tutut äänet ja Bentelynkin ääneen tottuu kyllä! Oikeastaan...tietääkö kukaan, että ketkä suomalaiset toimivat näiden Slyn esi-isien ääninä?? Vähän pelottaa, että kuinka hirveät äänet esi-isiltä tulee suomenkielisessä versiossa löytymään... :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Sly Cooper: Thieves In Time

Ensimmäistä Slyta ei olla koskaan dubattu suomeksi. ;)

Ai perkele, hyvä pointti! :p Näin niitä virheitä tulee kun yrittää mun taidoilla luoda edes vähän pidempää tekstiä. Eli korjataan toki, ensimmäinen Sly meni englanniksi (koska oli pakko :mad:), mutta kaksi seuraavaa tottakai pelasin suomeksi, ja niin tulen pelaamaan myös Sly 4:sen...
 
Vastaus: Sly Cooper: Thieves In Time

Ensi viikolla saan tuon ostamani Pleikkarin hyppysiini, ja ihan ekana täytyy kyllä laittaa Sly 4:sen Demo latautumaan. :p

Posti olikin nopea ja sainkin Pleikkarin jo eilen. :) Sly 4:sen demon siis latasin ja sen sitten pelailin ja oikein hyvältähan se taas tuntui pitkästä aikaa...grafiikat oikein nätit Sly - pelille, eikä se Bentleyn ääni minusta nyt mikään shokki ollut. En oikeastaan edes kiinnittänyt siihen paljon huomiota kun Bentley suunsa avasi. Eli suoraan sanottuna, totuin siihen heti. Murray ehkä vähän kömpelön tuntuinen, mutta ei haittaa. Slylla liikkuminen oli yhtä lystiä kuin ennenkin. :p On tätä kyllä kaivattu ja innolla odotan tämän kuun loppua. :D

Edelleen kyllä odotan vähän pelolla, että miltä ne suomenkieliset esi-isät kuulostavat...
 
Vastaus: Sly Cooper: Thieves In Time

Onko tämä joku ihmeen halpisjulkaisu, kun joka puolelta näyttäisi irtoavan peli noin 40€:lla? Ja oliko Slyn uusin seikkailu jopa Cross-buy -peli?

Pelasin tuossa joulun aikoihin kolme ensimmäistä peliä läpi ja iski sen verran kovin, että tämäkin päätynee sitten joskus ostoskoriin.
 
Vastaus: Sly Cooper: Thieves In Time

Onko tämä joku ihmeen halpisjulkaisu, kun joka puolelta näyttäisi irtoavan peli noin 40€:lla? Ja oliko Slyn uusin seikkailu jopa Cross-buy -peli?

Pelasin tuossa joulun aikoihin kolme ensimmäistä peliä läpi ja iski sen verran kovin, että tämäkin päätynee sitten joskus ostoskoriin.
Kyllä ja jos ostat PS3 version niin saat vitan version ilmaseks lataa storesta, toisin päin ei.
 
Vastaus: Sly Cooper: Thieves In Time

Muistin juuri, että peli julkaistaan jo (tai oikeastaan vasta) ensi viikolla.
Day One ostos on.
 
Vastaus: Sly Cooper: Thieves In Time

Muistin juuri, että peli julkaistaan jo (tai oikeastaan vasta) ensi viikolla.
Day One ostos on.

Noppeesti on taas aika männy. Ennakkotilaukseen en sitten tätä laittanutkaan, enkä laita, mutta tulevana Torstaina käy nokka kohti Kotkaa, joten voisi siinä reissun aikana vaikka Perjantaina käydä ostamassa tämän joko GameStopista tai Anttilasta, tai jostain, kunhan ostan. :D
 
Vastaus: Sly Cooper: Thieves In Time

Tervehdys taas kaikki Sly-fanit. :)

Kyllä se aika on mennyt nopeasti, kaks kuukautta sitten kirosin, että kuinka kauan tän julkasuun menee. :/ No, huomenna julkastaan, itse varasin tämän pelin jo itselleni. Katsoo sitä miten tuolla koulussa jaksaa huomenna, kun tietää että Sly 4 on kohta pleikkarissa. :)
 
Vastaus: Sly Cooper: Thieves In Time

Onko kukaan saanut toimimaan tuota cross-buy ominaisuutta? Kun levykkeen laittaa PS3:seen, pelivalikkoon ilmestyy "pelin edut" valikko, jonka kautta Vita versio olisi ladattavissa. Nyt kun sen valitsee, tulee ruutuun teksti että "These disc benefits are coming soon".
 
Vastaus: Sly Cooper: Thieves In Time

Onko kukaan saanut toimimaan tuota cross-buy ominaisuutta? Kun levykkeen laittaa PS3:seen, pelivalikkoon ilmestyy "pelin edut" valikko, jonka kautta Vita versio olisi ladattavissa. Nyt kun sen valitsee, tulee ruutuun teksti että "These disc benefits are coming soon".

Juu, minullakin herjaa samaa. Kun painoit ''pelin edut''-kohtaa siellä ei ollut mitään. Enpä tiedä, ehkä nuo tulevat myöhemmin.

Tänään kävin pari tuntia sitten noutamassa pelin GameStopista ja kotiin päästyäni laitoin heti pelin koneeseen. Täytyy sanoa, että Rioichin suomalainen ääninäyttelijä oli juuri sellainen, kuin kuvittelin. Uusi Bentleyn ääninäyttelijä pilasi mielestäni vähän pelin tunnelmaa. Yllätyin myös, että vartijatkin heittelevät välikommentteja Slyn nähdessä, mutta ne on sellaisia perinteisiä heittoja mitä sanotaan, kun vihollinen karkaa näkyvistä. Keikkojen nimeämisessä olisi saanut käyttää enemmän kekseliäisyyttä, tosi monet on vaan yksisanaisia nimiä tai yhdyssanoja. Kalastuksessa meinaa mennä hermot, kun magneetti vetää minne sattuu, eikä saa oikein tartuttua kaloihin, kun molemmat (magneetti ja kalat) liikkuvat minne sattuu. Tähän apua, kun tuossa on tuo aikarajakin?
 
Vastaus: Sly Cooper: Thieves In Time

Tosiaan, damn Sony! Mulla tulee myös tuo herja tuosta: "benefits are coming soon"... Polte olisi kova päästä Vitalla vääntämään, kun tuo PS3 on kakaroiden toimesta vallattu! :)

Ilmeisesti sama ongelma oli alkujaan US julkaisussakin...
 
Vastaus: Sly Cooper: Thieves In Time

Oisin työmatkalle halunnut asentaa Vitalle pelin mut kun ei ole etua saatavilla. :-\
 
Vastaus: Sly Cooper: Thieves In Time

Rahatilanteen vuoksi Sly Cooper: Thieves in Time on minulle DAY TWO hankinta.
 
Vastaus: Sly Cooper: Thieves In Time

Noppeesti on taas aika männy. Ennakkotilaukseen en sitten tätä laittanutkaan, enkä laita, mutta tulevana Torstaina käy nokka kohti Kotkaa, joten voisi siinä reissun aikana vaikka Perjantaina käydä ostamassa tämän joko GameStopista tai Anttilasta, tai jostain, kunhan ostan. :D

Niin, tosin Perjantaina on Pitkäperjantai, niin ei paljoa peliä haella. :D Pitää heti Torstai-iltana käydä Gamestopissa peli hakemassa jos kerkiää. Jos en, niin haetaan sitten Lauantaina...

Laittakaas tänään pelin saaneet vähän enemmän kommenttia pelistä?? :)
 
Ylös Bottom