Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Seasonal Events

Vastaus: Seasonal Events

En ole kummoinen kuski/tuunaaja, mutta kokeilitko esim. yhtä niistä ihka ensimmäisistä Mini Cooper S 05-07:lla ajettavaa CapeRingiä? Vaikka rata on lyhyt ja kierroksia 5, kaulaa muihin tuli varmaan 45 sec. Ja lähinnä se juuri, että ajettavuus on heleppoa noissa.

Jos voitit Mini-kisan 45 sekunnin kaulalla hopeasijaan, olet kyllä todellakin helkutin hyvä kuski.
 
Vastaus: Seasonal Events

Jos voitit Mini-kisan 45 sekunnin kaulalla hopeasijaan, olet kyllä todellakin helkutin hyvä kuski.

Tuo 45 sek voi onnistua nyt, kun autoja saa tuunata haluamallaan tavalla. Vielä eilisiltana (siis ke:na) oli rengas- ja tehorajat Minissäkin. Tuunausrajat taisivat poistua tänä aamuna, kun tuli uudet eventit listoille.

Itse jauhoin eilen mm. tuota mini-kisaa. Lopulta taisin voittaa jollain 1-2 sek turvallisella marginaalilla seuraavaan. Yhtään suurempaa virhettä tuo ei sallinut, laatikko piti olla oikein säädetty, auto kevennetty ja radan takaosan shikaani piti rumasti oikoa joka kierroksella. Viimeinen ohitus tuli tehtyä kisan viimeisessä mutkassa.
 
Vastaus: Seasonal Events

Tuo 45 sek voi onnistua nyt, kun autoja saa tuunata haluamallaan tavalla. Vielä eilisiltana (siis ke:na) oli rengas- ja tehorajat Minissäkin. Tuunausrajat taisivat poistua tänä aamuna, kun tuli uudet eventit listoille.

Joo siis nyt kun tarkistan Mini Cooperin tuunaukset niin aivan maksimit löytyy(263hp). Jos puhutaan samasta Eventistä niin se taisi sulkeutua klo 05 yöllä, mutta ajelin sitä vielä sen jälkeen kun olin vain logannut itseni radalle ennen tuota klo 05. Jokatapauksessa pääsin radalle tuolla ja aivan vaikka ruohikoita myöten sai vedellä maaliin voittajana? Outoa.

EDIT: Ei, kyllä se on vielä avoinna. Teksti sanoo ettei ole rajoituksia tuningeissa. Koitin ajaa, kerran ruohikolle ja voitto 32 sec turvin.
 
Vastaus: Seasonal Events

kuka tahansa jolla on rahaa pääsee kyllä seasonalit kullalle nykyään kun ei ole teho/rengas rajoituksia
 
Vastaus: Seasonal Events

kuka tahansa jolla on rahaa pääsee kyllä seasonalit kullalle nykyään kun ei ole teho/rengas rajoituksia

Juuri näin. Ja käänteisesti: jos haluaa hommata massia ja expiä, niin aloittaa ekasta seasonalin kisasta tuunatulla autolla, voittaa, ostaa palkintorahoilla seuraavassa kisassa vaaditun auton, tuunaa sen, voittaa, jne. jne. Lopulta tallissa on useampi loppuun tuunattu auto ja tilillä mukavasti krediittiä.

IMO näihin olisi ihan hyvin voinut jättää ne rajat... Eihän mikään ole parempaa, kuin se tunne, kun tekee mieli viskata ohjain seinään, kun teki just siinä yhdessä mutkassa sen virheen, joka maksoi voiton. Ja eiku "restart".
 
Vastaus: Seasonal Events

Joo siis nyt kun tarkistan Mini Cooperin tuunaukset niin aivan maksimit löytyy(263hp). Jos puhutaan samasta Eventistä niin se taisi sulkeutua klo 05 yöllä, mutta ajelin sitä vielä sen jälkeen kun olin vain logannut itseni radalle ennen tuota klo 05. Jokatapauksessa pääsin radalle tuolla ja aivan vaikka ruohikoita myöten sai vedellä maaliin voittajana? Outoa.

EDIT: Ei, kyllä se on vielä avoinna. Teksti sanoo ettei ole rajoituksia tuningeissa. Koitin ajaa, kerran ruohikolle ja voitto 32 sec turvin.

Silloin kun tuossa Mini-kisassa oli vielä rajoitukset mukana, tuli ekan voitottoman yrityksen jälkeen huomattua, että kierrosajasta sai 2-3 sekuntia pois vaihtamalla huomattavasti ennen punaviivaa. Tämä osui periaatteessa vahingossa silmään, kun yhdellä kierroksella sillä ylämäkiosalla vaihdoin epähuomiossa tuplasti isommalle ja silti sain nopeusmittariin suuremmat lukemat jarruun tullessa, kuin mitä olin perinteiseen tyyliin "huudattaen" saanut.

Eli ainakin niillä osilla ja välityksillä vääntöhuippu osui sopivasti tähän radan raskaimpaan osuuteen ja pääsin kärkeen muistaakseni jo ennen viimeistä kierrosta.
 
Vastaus: Seasonal Events

Todella harmillista että näistä poistettiin rajoitukset. Ainakin tällaiselle sunnuntaikuskille kahden ensimmäisen setin kisat tarjosivat kelpo haastetta. Nyt voi kiusaus astetta parempien renkaiden ostoon ja tehon nostamiseen olla liian kova jos voittoa ei oitis onnistu saamaan.
 
Vastaus: Seasonal Events

Toivotaan täälläkin lisää haastetta kaikki uudet seasonalit ekalla yrityksellä kullalle ja aikaa meni reilu tunti kun piti ostaa autot ja virittää.
 
Vastaus: Seasonal Events

Minäkin pidin rajoituksista, noilla palkkioilla jäi silti muhevasti hilloa tassuun, vaikka oliskin päässyt puristamaan vain pronssille. Nyt on tosin kerättävä helpot kullat näistä kaikista niin kauan kuin rajoituksia ei ole. Saa vielä tappiin virittämänsä auton ikään kuin "kaupan" päälle.

Japanialaisilla on sangen outo logiikka. On kisoja, joiden voittaminen on tavallisille ihmisille liki mahdotonta ja joista saa muutaman kymmenen tonnia krediittiä ja pari expaa. Sitten on kisoja, kuten tuo Citroën C4 WRC -katukisa, jossa saa aika helposti ekalla kultaa, 1,4 miljoonaa krediittiä ja 140 000 expaa. Mina ei jymmärra.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Seasonal Events

Toivottavasti ei oo rajoituksia tulevissakaan eventeissä. Pystyy normaali ihminenkin saamaan kultaa noista. Mukavampi noissa on kerätä se miljoona kun hinkuttamalla jotaki saatanan ovaalia sata kertaa. Nyt jotain järkeäkin tuossa rahan saamisessa. Eikä kukaan pakota noissa virittämään autoa.
 
Vastaus: Seasonal Events

[...] Eikä kukaan pakota noissa virittämään autoa.
Itse ajaisin kyllä mieluusti sellaisella autolla, jolla saa kunnon kisan, mutta toisaalta jolla voiton saaminen ei olisi ylivaikeaa.

Ongelma ei ole siis siinä, että pitäisi virittää auto tappiin, vaan se, että millä virityksillä milloinkin saa tuon kunnon kisan. Joskus riittää vakioauto, joskus tarvitaan tappiin viritetty. Usein sitten jotain siltä väliltä.

Rajat olivat siinä mielessä hyvät, että niillä voittaminen oli kuitenkin realistista, mutta vaati onnistumista.
 
Vastaus: Seasonal Events

Season Eventsin 1 & 2 Bonus kilpailuista jäi mieleen ainoastaan Fiatilla ajettu kisa,jossa joutu vähän pyristelemään. Eventsin Kolmas osa oli tehty kyllä helpoksi ja ihmettelinki sitä, kun ei ollut mitää rajoituksia.Eli kaikista tuli rykästyä ykköspytty,vaikka itsekään ei mikään kummonen pelaaja ole.

Itse yrittäny tahkota sitä Eventsin kakkosen time attackia londonin kisaa ja kyllä ne on nopeita kanssa pelaajat. 1,5sekunttia jää pohjista.

ois kyllä kiva kokeilla jonku top-7 kuskin autolla mihkä aikaan pääsee itse. Että onko sitten loppujen lopuks penkin ja ratin keskellä vika vai auton säädöissä.
 
Vastaus: Seasonal Events

Ongelma ei ole siis siinä, että pitäisi virittää auto tappiin, vaan se, että millä virityksillä milloinkin saa tuon kunnon kisan. Joskus riittää vakioauto, joskus tarvitaan tappiin viritetty. Usein sitten jotain siltä väliltä.

Itse olen pitänyt sitä aika hyvänä rajana, että katsoo sieltä typical opponents listasta sen tehokkaimman auton, ja sitten virittää omaa autoaan sen verran, että siinä on noin 50-100 hevosta vähemmän painon pysyessä kuitenkin lähes samana. Näin saan ainakin itse tehtyä kisoista tiukkoja, mutta kuitenkin suhteellisen helposti voitettavia :)
 
Vastaus: Seasonal Events

Itse olen pitänyt sitä aika hyvänä rajana, että katsoo sieltä typical opponents listasta sen tehokkaimman auton, ja sitten virittää omaa autoaan sen verran, että siinä on noin 50-100 hevosta vähemmän painon pysyessä kuitenkin lähes samana. Näin saan ainakin itse tehtyä kisoista tiukkoja, mutta kuitenkin suhteellisen helposti voitettavia :)

Jotain tuollaista nyrkkisääntöä voisi testata itsekin. Nyt helposti virittää autoa liikaa ja ensimmäisen kierroksen jälkeen tajuaa johtavansa 5-10 sekunnilla.
 
Vastaus: Seasonal Events

Tänään tuli taas uusia kisoja,eikä ollu taaskaan rajotuksia.Mitsun,golffin ja volvon jouduin ostamaan ja on ostin heti yhden pykälän kalliimmat renkaat,kuin alkuperäiset.Helpot voitot noista kisoista,kahteen kisaan oli autot tallissa piristettynä ja ajoin niillä ylivoimaset voitot.Helppoa xp/rahaa taas.:D
 
Vastaus: Seasonal Events

Onko joku muuten löytänyt tietoa noista TT:n palkinnoista? Itse koitin GTplanetin puolelta etsiä, mutta en oikein löytänyt. Ois kiva tietää kuinka ylös listoissa pitää yltää, jotta jotain heruisi palkinnoksi.
 
Vastaus: Seasonal Events

Onko joku muuten löytänyt tietoa noista TT:n palkinnoista? Itse koitin GTplanetin puolelta etsiä, mutta en oikein löytänyt. Ois kiva tietää kuinka ylös listoissa pitää yltää, jotta jotain heruisi palkinnoksi.

Mä jäin sijalle 58 . Lontoon kisassa,kun just löysin säädöt ni kisa meni kiinni. Olin jopa nopeampi yhteen väliin,kuin nopein online aika. Mutta ei kestänyt hermo.

Nyt yritän löytää jostain auton millä voisi ajaa bonus 4 tt:eetä..

mutta ei kysymykseen ole tietoa.. Luulis ettei ole mitään palkintoa muuta,kuin että saa "nimeä" jos on top-10
 
Vastaus: Seasonal Events

Muut Seasonal Eventsien Bonus Racet kullalla, paitsii tuo Volkswagen Schwimmwagen typ 166 '42- kisa Cape Ringillä. En pääse kymmennettä sijaa ylemmäs. Autoon viritetty hevosvoimia rutkasti lisää sekä Sports Soft- renkaat. Mitä jippoja pitäisi käyttää että tuonkin saisi kullattua? Kiitos jo etukäteen.
 
Ylös Bottom