Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 -Liiga [X360]

Vastaus: NHL 11 Liiga [X360]

joo otetaan vaan uusinta matsi. otetaanko vaik 2-1 tokan erän alkuun? helvetti, että on taso kova tai sit on itse vaan niin kädetön.. joka pelissä ollu ihan helisemässä. taotaoa vastaan ei ollu kyl mitään palaa.. mut ehkä tuurilla sielt vois yhden pisteen kaapata jatkoajalta?! :) nyt alko närästää äskeinen häviö anaheimista sen verta, et omalta osalta liiga jatkukoon huomenna :)


EDIT. Itellä ei esiintyny pätkimistä muissa peleissä, kuin mikimiä vastaan. Eikä siinäkään kyl hirveesti haitannu.
 
Vastaus: NHL 11 Liiga [X360]

Maiqqia vastaan en saanut peliäkään pelattua. Yhteysongelmia kun ei kumpikaan saanut peliä pystyyn. Muita vastaan molemmilla toimi, mitä nyt välillä lagasi ja pari peliä meni omalta osalta kesken.

Pelataan Hevis joku ilta se uusinta matsi siitä 2-1 tilanteesta eteenpäin. Sama juttu Taotao:n kanssa, peli katkesi ekassa erässä kun taotao johti 1-0. Huomenna en taida ehtiä kun on muuta ohjelmaa, mutta sunnuntaina ehkä...

Kova taitaa olla taso, mutta ei kai tätä nyt niin tosissaan tarvitse pelata. Jaossa ei kumminkaan ole mitään rahapalkintoja tai muutakaan maallista mammonaa. ;)

Taotao:a vastaan pärjäsi kun alkoi pelaamaan tosissaan, peruspelailulla ei.
 
Vastaus: NHL 11 Liiga [X360]

1. 11 / GT: taotao11 - Washington Capitals
2. aGiH / GT: aGiH - Dallas Stars
3. allulla / GT: allulla - Boston Bruins
4. larppp / GT: larppp - Phoenix Coyotes
5. Lepotila / GT: Lepotila - Calgary Flames
6. Temetos15 / GT: Temetos - Philadelphia Flyers
7. Defored / GT: Defored - Chicago Blackhawks
8. aRMks / GT: aRMks - Tampa Bay Lightning
9. redge / GT: WishingBarbecue - New York Rangers
10. Pedrofoni / GT: Pedrofoni - Minnesota Wild
11. MiKiM / GT: MiKiMi - New Jersey Devils
12. Aahola / GT: GreiziRamboX - Carolina Hurricanes
13. Hevis / GT: Heviila666 - Nashville Predators
14. Maiqqi / GT: Maiqqi - Anaheim Ducks
15. Meizi / GT: Kormy99 - Los Angeles Kings
 
Vastaus: NHL 11 Liiga [X360]

Pari peliä tuli pelattua eilen aRMksia vastaan. Ensimmäisen pelin voitin 6-3, mutta toinen oli varsinainen trilleri, aRMks iski muistaakseni vikalla minuutilla johtomaalin 3-2, mutta kymmenen sekunttia ennen loppua Keith laukoo pienestä kulmasta maaliin. Jatkoajalla aRMksilla oli kaksi rankkaria, mutta kummastakaan ei mennyt sisään. Ja viimeisellä minuutilla Sharp ja Kane kikkailevat 4-3 jatkoaika voiton :rolleyes:

Harmittaa nyt se, että nuo kielletyt joukkueet tuottavat erimielisyyksiä ja oma Chicagonikin voisi kuulua niihin myös...ehdottaisin seuraavaan liigaan, että kaikki joukkuet olisivat sallittuja(?)

EDIT: Tuli mieleen, että jos seuraava varausjärjestys tehdäänkin sarjataulukon perusteella niin, että viimeinen aloittaa. Ja, jos kaikki joukkueet olisivat käytössä niin huonommat pelaajat saisivat paremmat joukkueet ja paremmat taas vähän huonommat. Tasottaisi vähän, vaikka eihän se joukkueesta ole kiinni ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 Liiga [X360]

Kuulostaa ihan hyvältä idealta tuo varaussysteemi. Oli kyllä pikkaisen vaikeuksia pidellä jotain ovechkinia ja kumppaneita new jerseyn puujaloilla.
 
Vastaus: NHL 11 Liiga [X360]

Lohko3 pelejä onkin pelattu jo varsin urakalla, tällä hetkellä statsit vissiinkin 6-2-0. Noista kaksi voittoa kuitenkin kun vastustajalta katkennut yhteys (eilen MiKiMiä vastaan kun johdin 1-0 ja tänään Hevistä vastaan 2-1 johtaessani). Larppp ei ole vielä mitään ilmoittanut itsestään, tiedä sitten onko lähtenyt hiihtolomaa viettämään jonnekin, mutta olisi kyllä voinut ilmoitella jos näin on, sen verran jäljessä muita pelien määrässä jo eilisen jälkeen. Ei kyllä ole mulla ihan helppo tehtävä sitten tuota meidän lohkon lopputulosta tehdä, taitaa olla jo 3 katkennutta peliä meidän lohkossa. Ja varmaankin ensiviikon alussa viimeistään tulee kokoonpano päivitys viikonlopun treidien takia, eli sekin mahdollisesti tulee tätä tulosten laskemista sotkemaan..

Voitot siis kaksi kertaa New Jerseystä, toinen tosin vasta jatko-ajan jälkeen sekä Nashvilleltä myös kaksi kertaa. Vielä pitää sopia milloin pelataan nuo keskeytyneet pelit pois. Tappiot tulivat molemmat Maiqqin Anaheimille, itse asiassa varsin selkeästi, ei ollut mulle millään pisteitä niistä jaossa. Jostain syystä Maiqqin pelityyli ei vain sovi omaani, ja tähän liigaan kun kaveri on alkanut vielä puolustamaankin niin ei vaan millään pärjää..toivottavasti sieltä nyt saisi edes yhden pisteen napattua. Toivon vain ettei mahdollisissa playoffeissa tarvitsisi heti häntä kohdata, playoff-pareihinhan ei ilmeisesti vaikuta ollenkaan vaikka olisikin ollut alkusarjan samassa lohkossa?

Ja Defored, jos nyt yritettäisiin pelata tämä liiga ensin loppuun ja aletaan sitten miettimään mahdollisia muutoksia seuraavaan liigaan. Itse en kyllä ymmärrä miksi Chicago olisi mikään "kielletyn" arvoinen, siellähän on esim. aivan järkyttävä maalivahtiosasto :D. Jos vertaa vaikka Vancouveriin missä on mm. Luongo ja Sedinit niin kyllä minusta kielletyt joukkueet ovat aivan oikein. Tuo keksimäsi varausjärjestys on ideana ihan hyvä, mutta veikkaanpa että tulee ongelmia jos liigaan haluaa liittyä paljonkin uusia pelajia/vanhoja poistuu.
 
Vastaus: NHL 11 Liiga [X360]

Ja Defored, jos nyt yritettäisiin pelata tämä liiga ensin loppuun ja aletaan sitten miettimään mahdollisia muutoksia seuraavaan liigaan. Itse en kyllä ymmärrä miksi Chicago olisi mikään "kielletyn" arvoinen, siellähän on esim. aivan järkyttävä maalivahtiosasto :D. Jos vertaa vaikka Vancouveriin missä on mm. Luongo ja Sedinit niin kyllä minusta kielletyt joukkueet ovat aivan oikein. Tuo keksimäsi varausjärjestys on ideana ihan hyvä, mutta veikkaanpa että tulee ongelmia jos liigaan haluaa liittyä paljonkin uusia pelajia/vanhoja poistuu.

Jos uudet varaavat sitten vanhojen pelaajien jälkeen. Mutta joo, en nyt noista kielletyistä ala sen enempää jauhamaan, kun kaikilla eri mielipiteet niistä.

aRMksia vastaan kolmas peli pelattiin...maaleja ei meinannut tulla kahteen ensimmäiseen erään yhtään. Kolmanteen erään mentiin 1-0 aRMksin johdossa, mutta tein vikassa erässä 5 maalia ja peli päätty 5-2 voittooni.
 
Vastaus: NHL 11 Liiga [X360]

En ole kerennyt peliä vielä niin paljoa pelaamaan että tietäisin, joten kysyn. Pystyykö näitä Liiga pelejä pelaamaan omatekoisilla joukkueilla? Voisi olla idea pelata niin että jokaisella olisi se oma joukkue, jonka max. arvo lukisi säännöissä.
 
Vastaus: NHL 11 Liiga [X360]

En ole kerennyt peliä vielä niin paljoa pelaamaan että tietäisin, joten kysyn. Pystyykö näitä Liiga pelejä pelaamaan omatekoisilla joukkueilla? Voisi olla idea pelata niin että jokaisella olisi se oma joukkue, jonka max. arvo lukisi säännöissä.

Ihan mielenkiintoinen idea, mutta ainakaan vielä tässä NHL pelissä noin ei pysty tekemään.
 
Vastaus: NHL 11 Liiga [X360]

Lohko 1:ssä ollu aika hiljast ainaki toistaseks =( et ollaa ton Deforedin kaa pelattu tuol vaa kahestaa ja muista oikee kuulunu mitää
 
Vastaus: NHL 11 Liiga [X360]

Lohko3 edistynyt hyvin ja itse olen tänään tästä hetkestä eteenpäin linjoilla aina klo 19 asti, pelataan pelejä pois jos ehditään. Taotaon:n ja Heviksen kanssa yhdet keskeytyneet matsit ja larppin kanssa vielä kaikki pelaamatta.
 
Vastaus: NHL 11 Liiga [X360]

Defored ja temetos oli näköjään laittanut viestiä Liven kautta, et temetos ei pääse liittymään meidän liigaan. Meikäläinen ei nyt valitettavasti boxille pääse, kun olen Jkl:n keskussairaalassa. Maanantaina leikattiin polvi ja se meni prkl ja tulehtu. Oon nyt eilisestä asti ollu täällä ja en tiedä vielä milloin pääsen pois.

Jos joku meidän lohkon pelaajista tekisi uuden liigan ja liittykää muut siihen. Minä liityn siihen myös, kunhan kerkeän. Näin pääsee temetoskin pelaamaan...
 
Vastaus: NHL 11 Liiga [X360]

Lohko3 edistynyt hyvin ja itse olen tänään tästä hetkestä eteenpäin linjoilla aina klo 19 asti, pelataan pelejä pois jos ehditään. Taotaon:n ja Heviksen kanssa yhdet keskeytyneet matsit ja larppin kanssa vielä kaikki pelaamatta.

Tänään en oo boxin ääressä. Huomenna taas duunin jälkeen onnistuu.. eli varmaan siin viiden maissa online.
 
Vastaus: NHL 11 Liiga [X360]

Defored ja temetos oli näköjään laittanut viestiä Liven kautta, et temetos ei pääse liittymään meidän liigaan. Meikäläinen ei nyt valitettavasti boxille pääse, kun olen Jkl:n keskussairaalassa. Maanantaina leikattiin polvi ja se meni prkl ja tulehtu. Oon nyt eilisestä asti ollu täällä ja en tiedä vielä milloin pääsen pois.

Jos joku meidän lohkon pelaajista tekisi uuden liigan ja liittykää muut siihen. Minä liityn siihen myös, kunhan kerkeän. Näin pääsee temetoskin pelaamaan...

Tein uuden liigan.
Liigan nimi KFIN Lohko2 uusi
salasana lohko2
 
Vastaus: NHL 11 Liiga [X360]

Tein uuden liigan.
Liigan nimi KFIN Lohko2 uusi
salasana lohko2

Mitenkäs alkuperäisen liigan pelien kanssa tehdään? Mielestäni olisi järkevää että pelatut pelit ja saadut pisteet säilyvät ja uudessa liigassa pelataan sen verran pelejä että kaikilla on yhteensä ne kolme ottelua vastakkain. Nopeuttaa lohkovaiheen loppuun saattamista ja on mielestäni reilu kaikkien osapuolten kannalta. Tarjoudun ynnäämään pisteet ja maalierot jos siitä jää kiinni :)
 
Vastaus: NHL 11 Liiga [X360]

Mielestäni olisi järkevää että pelatut pelit ja saadut pisteet säilyvät ja uudessa liigassa pelataan sen verran pelejä että kaikilla on yhteensä ne kolme ottelua vastakkain. Nopeuttaa lohkovaiheen loppuun saattamista ja on mielestäni reilu kaikkien osapuolten kannalta. Tarjoudun ynnäämään pisteet ja maalierot jos siitä jää kiinni :)

Kannatan. Vaikeaksi menee kyllä näihen liigojen kanssa nykyään, kiitos EA :p
 
Vastaus: NHL 11 Liiga [X360]

En nyt tahtoisi olla mitenkään ilkeä tms, mutta eilen koitin koko päivän saada kormy99:a pelaamaan liigaa, loppujen lopuksi tuli paluupostissa viesti, että pitää vielä reenata, ettei tuu niin pahasti turpaan... (alla 7-1-tappio Deforedille) Deforedia vastaan meni kanssa haasto ohitte, kun olin juuri kerennyt aloittamaan uuden HUT-matsin.. Prkl.
 
Vastaus: NHL 11 Liiga [X360]

Tänään kukaan lohko kolmosesta linjoilla? Mikimiä vastaan ilmeisesti pelit eivät onnistu...
 
Ylös Bottom