Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3] SM LIIGA Season 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RILE79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 [PS3] SM LIIGA Season 3

gendlik jatkoon 3-0. Toisessa erässä minulla katkesi aivan pelin loppupuolella pelin ollessa 5-1 minulle, joten päätettiin olla ottamatta uutta peliä. Eli gendlik jatkoon :)

Joo täytyy sanoo kyllä ettei hirveesti ollu kyllä mahiksia yhdessäkään ottelussa. Vaikee päästä rakentamaan tilanteita, kun kiekko on aina kerrallaan hallussa sen pari sekuntia :D

Kiitos turnauksen järjestäjälle ja hyvää jatkoa vielä pudotuspelejä jatkaville pelaajille!! :)

Tuutko PAIR4YOU vielä pelaamaan näitä puolivälieriä vai et?? Kun et oo mitään tänne laittanut... etkä aiemmin tänään ollu littyny tonne pleijariliigaankaan...??

Tänään ei enää kerkee liityn huomenna siihen ja pelaillaan huomenna pelit pois.

saipa jatkaa sääleistä 2-0 (2-1,5-0). Eipä taida sit pitemmälle jatkaakaan jos ei tapahdu maailman 8:s, 9:s ja 10:s ihme... :D

Joudatko Porsse millon hakemaa ne kolme voittoa?

Huomenna voin laittaa venäläiset kesälomille:)

Tänään ei enää kerkee liityn huomenna siihen ja pelaillaan huomenna pelit pois.

Ok, mä oon kehissä 9-11.30, 12.30-15 ja sit tuolla myöhäisillassa tuun about 22.30-23 kehiin (=heti kun vaan ehdin). Myöhäisillat toimii parhaiten mulle ja koko sarja voidaan pelata kerralla pois. Käykö sulle joku noista ajoista??

Ok, mä oon kehissä 9-11.30, 12.30-15 ja sit tuolla myöhäisillassa tuun about 22.30-23 kehiin (=heti kun vaan ehdin). Myöhäisillat toimii parhaiten mulle ja koko sarja voidaan pelata kerralla pois. Käykö sulle joku noista ajoista??

12.30 kelpaa

Tässä plejareiden tilanne:

Sääliplejarit: (paras kolmestä systeemi)
rile79 - Jani1986 voitot 1-2 (2-3, 5-2, 0-4)
osmose_76 - samitzuFIN voitot 2-0 (2-1, 5-0)

Puolivälierät: (paras viidestä systeemi)
gendlik - Jani1986 voitot 3-0 (5-0, 5-1, 6-2)
Porsse - osmose_76 voitot x-x (x-x, x-x, x-x, x-x, x-x)
jamsku - Mifoni voitot 2-0 (4-3, 3-0, x-x, x-x, x-x)
Miksa81 - Pair4You voitot 1-2 (3-6, 1-7, 5-2, x-x, x-x)

Välierät: (paras viidestä systeemi)
gendlik -

jamsku ja Mifoni huomasitteko että tässä vaiheessa tarvitaan kolme voittoa!
eli jamsku tarvii viä yhen voiton! ajattelin vaan varmistaa kun olette pelannu nuo kaks peliä jo jokin aika sitten, mutta ette kolmatta viä!

Tässä plejareiden tilanne:

Sääliplejarit: (paras kolmestä systeemi)
rile79 - Jani1986 voitot 1-2 (2-3, 5-2, 0-4)
osmose_76 - samitzuFIN voitot 2-0 (2-1, 5-0)

gendlik - Jani1986 voitot 3-0 (5-0, 5-1, 6-2)
Porsse - osmose_76 voitot x-x (x-x, x-x, x-x, x-x, x-x)
jamsku - Mifoni voitot 2-0 (4-3, 3-0, x-x, x-x, x-x)
Miksa81 - Pair4You voitot 1-2 (3-6, 1-7, 5-2, x-x, x-x)

gendlik -

jamsku ja Mifoni huomasitteko että tässä vaiheessa tarvitaan kolme voittoa!
eli jamsku tarvii viä yhen voiton! ajattelin vaan varmistaa kun olette pelannu nuo kaks peliä jo jokin aika sitten, mutta ette kolmatta viä!

Joo, kyllä me huomattiin. Ehdittiin pelata sunnuntaina Sunday Cupin välissä ne kaksi peliä. Sen jälkeen ei olla oltu linjoilla samaan aikaan. Siinä toisessa pelissä Jamsku johti n. 8 sek. ennen loppua 2-1 ja mulle tuli siinä hyökkäyspään aloitus. Sitten peli jumiutui. Olishan siinä periaatteessa ollut mahdollisuus tasoittaa, mutta ajattelin, että menee liian vaikeaksi järkätä vastaavaa tilannetta.

JYP-KÄRPÄT
3-2 (1-7, 3-6, 5-2, 3-2ja. ja sit 4-3) otteluvoitoin JYP välieriin. Olipahan huima sarja, ei voi muuta sanoa! Kiitokset pairille hikisistä kämmenistä. Olin jo aika sillassa kun otit kaks voittoa murskatyyliin, mutta sit taktiikan totaalinen vaihto ja kärsivällisyys toi tulosta + onneakin tarvittiin!

Toi neljäs peli tilttas alunperin tilanteessa 2-2 tokan erän lopulla (just olin pääsemässä yv:lle ;) ), mutta pelattiin se kokonaan alusta yhteisellä sopimuksella.

Mites Mifoni oisit huomenna linjoilla niin saadaa sarja pelattua loppuu laita vaikka aika ehotuksia miten sulle käy niin yritän saada omat ajat sopimaan niihin.:rolleyes:

Mites Mifoni oisit huomenna linjoilla niin saadaa sarja pelattua loppuu laita vaikka aika ehotuksia miten sulle käy niin yritän saada omat ajat sopimaan niihin.:rolleyes:

Tänään tuun linjoille ennen kymmentä, mutta jos et tänään ehdi, niin huomenna varmaan siinä klo 19-20 aikoihin.

Pelicans jatkoon Saipasta voitoin 3-1.
Porsse 2 - 3 osmose
osmose 2 - 6 Porsse
Porsse 8 - 0 osmose
osmose 2 - 3ja. Porsse

Eipä taida sit pitemmälle jatkaakaan jos ei tapahdu maailman 8:s, 9:s ja 10:s ihme... :D

Joudatko Porsse millon hakemaa ne kolme voittoa?

Ja Porssehan haki.

Pelsut - Saipa 3-1 (2-3, 6-2, 8-0, 3-2ja.)

Tein sen maailman 8:n ihmeen tuossa eka pelissä, nousin 0-2:sta 3-2 voittoon, eihä miulle käy koskaa noi... :)

Kiitos Rilelle hyvin järjestetystä turnauksesta ja kanssapelaajille hyvistä peleistä!

Blues jatkoon voitoin 3-0. Kiitokset tätäkin kautta mifonille hyvistä peleistä:)

gendlik - Jani1986 voitot 3-0
Porsse - osmose_76 voitot 3-1
jamsku - Mifoni voitot 3-0
Miksa81 - Pair4You voitot 3-2

gendlik - Miksa81
Porsse - jamsku

Runkosarjan sijat 1-4 pitivät pintansa! välierät voi alottaa heti!

Koska sulle sopis gendlik pelata nuo välierät? Mulle kävis tänään 12.30-15 ja sit tuolla myöhäisillassa about 23 aikoja vasta, tuurilla vähä aiemmmin. Valvominen ei oo ongelma et voidaan vetää koko sarja (=3voittoa sulle) kerralla ;). Perjantaina taas tuo myöhäisilta toiminee, lauantaina ei välttis käy mikään ja sunnuntaista en vielä tiedä. Tänään mieluiten jos pääset linjalle. Niin ja oon mä vielä nytkin tohon 11.30 asti kehissä!

E. JYP vetäytyy turneesta, ei enää kiinnostus riitä tähän tattien pyörittelyyn. TJ päättäköön meneekö gendlik suoraan finaaliin vai miten jatkatte. Pahoittelut jos aiheuttaa ongelmia, mutta ei vaan kiinnosta kilin ***** vertaa tämä virtuaalihoki. Palataan asiaan mahdollisesti nhl 12 parissa, jos sellaisen vielä erehdyn syksyllä ostamaan ;).

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom