Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jääkiekon MM-kisat 2011

Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

Pitäis AINA pelata nää kisat finaalissa Ruotsia vastaan, kun sitä vastaan nää mestaruudet on tullu.
16 vuotta edellisestä ja voitto 1-6, onneks ei kerinny menee 19 vuotta olis ollu aika murhaava lopputulos :D
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

Kertakaikkiaan! Kädet tärisee, pumppu hakkaa viimosiaan, adrenaali tursuaa korvista ulos. Niin kauan tätä on odotettu. Joka ikinen vuosi MM-kullan kiilto silmissä kisoja jännitetty. On vuodatettu kyyneliä suomen puolesta, on kiljuttu onnesta ääni käheäksi. Surrealistista: maailmanmestaruus on nyt tosi asia.

SE ON SIINÄ!
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

Myönnän, että tippa tuli linssiin 2-1 maalin kohdalla, 3-1 tuli vielä muutama lisää. "Se on siinä!" uskalsin huutaa 4-1 maalin jälkeen, kun pelikellossa oli jälellä 3.19. 5-1 ja 6-1 vaan nauratti lähinnä, kun ruottalaisten vaihtoaitio näytti tältä.
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

Kiitos SUOMI JA LEIJONAT! Aivan loistavaa!!!!!

Lätkäfanina tätä on saanut odottaa ja pitkään, kun nuorena ei tuota -95 voittoa niin hyvin muista!

Ja nyt Suomi voittaa loistavalla joukkueella! Paras joukkue voitti ja niin sen pitääkin olla!!!!
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

Otetaan vielä autenttinen päiväkirjalainaus 16 vuoden takaa, jolloin edellisen kerran fiilis oli katossa jääkiekon ansiosta.

Sunnuntaina 7.5.

4-1! Suomi on uusi Maailmanmestari! JEEEEEEE! Eli vihdoin ja viimein siitä tuli totta. Suomi teki sen, mitä siltä odotettiin eli voitti maailmanmestaruuden. En kirjoita tänään tämän enempää. Mutta kerron, että nyt minusta tuntuu siltä kuin myrsky olisi alkanut nousta. JIIHAA!!
Millainen myrsky tällä kertaa mahtaa sitten noustakaan? ;)
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

HYVÄ SUOMI! <3 Olin 1v, kun viimeks voitettiin. Nyt 17 vuotta mittarissa. AIVAN HUIKEETA!!! Tulee kyllä tippa linssiin ja kylmät väreet. HUH HUH! Olispa auto ni vois mennä kaupungille soittaa torvee ja musaa täysillä 24/7. :cool: En taida paljoa nukkua. :D
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

HYVÄ SUOMI! <3 Olin 1v, kun viimeks voitettiin. Nyt 17 vuotta mittarissa. AIVAN HUIKEETA!!! Tulee kyllä tippa linssiin ja kylmät väreet. HUH HUH! Olispa auto ni vois mennä kaupungille soittaa torvee ja musaa täysillä 24/7. :cool: En taida paljoa nukkua. :D

Viimeks huutelit Venäjää vai olinko kenties niin päissään et sekoitan avatarin?
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

Aiai, ei tajuu vielä mitään. Ikivanha kuohari suihkus huutojen kera ja toivottavast ei herättänyt korttelin mukuloita. Noh, tästä pitäs rauhottua, töihin aamuviideks, kattoo ellei siellä ole ketään ni ajan suoraan Stadiin ja ostan kunnon setin kaljaa mukaan. :D
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

[video=youtube;na9JNPhi3bE]http://www.youtube.com/watch?v=na9JNPhi3bE[/video]

Mehustellaan!
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

Den glider in! Se on pojjaat siinä! Nyt naatitaan ja huudetaan! Ihanaa leijonat ihanaa! Torille kaikki huomenna!!!
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

Viimeks huutelit Venäjää vai olinko kenties niin päissään et sekoitan avatarin?

Ei ku mä vaan diggaan Venäjän taitokiekosta, mutta kyl mä oikeesti kannustan SUOMEA täydellä sydämmellä. Vähän väärän kuvan ootte musta saanu, ku Venäjää oon täällä fanittanu. Pakko kyllä sanoa, että en uskonut Suomen mestaruuteen, kun 16:een vuoteen kannua ei ollut tullut jne. SUOMI <3
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

Pakko on myöntää että Pääjärven huikean laakin jälkeen tuli mieleen se perinteinen: "Ei kai tässä TAAS käy näin..."

Onneksi Jakke Immonen palautti uskon ja siitähän se sitten lähti. Aika uskomaton fiilis, huomenna torille. SUOMI ON UUSI MAAILMANMESTARI, HEI!
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

Oon vielki ihan täpinöissä. Ei tätä vaan voi tajuta. Hienoimpia juttuja mitä oon elämässäni kokenu. Tänä yönä ei vissiin paljoa nukuta :)
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

<< Ihan turhat kuittailut poistettu. T: Ylläpito >>

Mutta, SUOMI ON MAAILMANMESTARI! Uskomaton Joukkue!
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

Vois pientä grillausta...pientä grillausta. 16 vuotta on tätä venattu ja se on siinä. Kiitos ja kummarrus vaikka en diggannu pelityylistä mutta se on siinä. Huomenna grillin ostoon ja kori keppadaa... SUOMI PERKELES!!!!!'
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

Ei ku mä vaan diggaan Venäjän taitokiekosta
Tää kuvaa Venäjän taitokiekkoa:
normal_814681312.jpg
 
Vastaus: Jääkiekon MM-kisat 2011

Nyt saa rillata Isoa-Jytkyä. Ihanaa Leijonat ihanaa!!!!115. VOITTO 6-1.. Nyt on niiiiiin hjuva fiivis!

Aivan mahtava joukkue oli/on tämä MM-11 tiimi. Iso käsi ja torilla gorilla(t) tavataan.

Oli todella hienoa kruisailla ympäri Vantaata ja ihmiset oli ihan legendaaaarisen hyvällä meiningillä liikenteessä.

Ei voi vieläkään uskoa, että Suomi pisti kolmannessa erässä tuollaiset lukemat. WTF taidan olla iloinen =)

Nyt soi yks biisi päässä, eli tämä (We Are The Champions) :

http://www.youtube.com/watch?v=KFfCKy0nKr0
 
Ylös Bottom