Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysy mitä vain -ketju

Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Toimiikos teillä ihmiset YouTube aivan normaalisti tietokoneella tai millään alustalla? Täällä osa videoista pyörii oikein nätisti, mutta valtaosa ei: "An error occurred, please try again later." Ongelmat alkoivat sattumalta juuri joulun aikaan, kun konsoliverkot olivat DDoS-hyökkäyksen alla.

Sama ongelma täälläkin. Jotkin videot heittävät tuota erroria, mutta video lähtee kyllä pyörimään, kun päivittää sivun. Selaimena Firefox.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Toimiikos teillä ihmiset YouTube aivan normaalisti tietokoneella tai millään alustalla? Täällä osa videoista pyörii oikein nätisti, mutta valtaosa ei: "An error occurred, please try again later." Ongelmat alkoivat sattumalta juuri joulun aikaan, kun konsoliverkot olivat DDoS-hyökkäyksen alla.

Ja kyllähän tuo on näköjään laajempi homma. Tänä aamuna viimeksi koetin musisointia saada sieltä ulos, mutta erroria jokaisen videon alkuun heitti ennen refreshiä. Jännä. Firefoxilla rullaan itsekin.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Onkos jollain tietoa xbox onen ohjaimen korjauksesta. Eli esimerkiksi fps peleissä tähtäin liikkuu itsestään ylöspäin vaikkei koske oikeaan tattiin. Onko jollain tietoa miten tuollaisen vian voisi korjata?
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Onkos jollain tietoa xbox onen ohjaimen korjauksesta. Eli esimerkiksi fps peleissä tähtäin liikkuu itsestään ylöspäin vaikkei koske oikeaan tattiin. Onko jollain tietoa miten tuollaisen vian voisi korjata?

Oletko varma ettei pelin asetuksista ole Auto look centering tai vastaava päällä?
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Jouluja ja uusia vuosia, toverit, ystävät, naiset ja herrat.

Meni vanha kunnon Samsung Galaxy S III ihme psykoosiin ja alkaa aina 15% kohdalla sekoilemaan aivan täysin. Ruutu alkaa väreilemään kuin 80-luvun väritön kuvaputkitelevisio, katkaisee netin ja kertoo, että laturin voi kytkeä pois (vaikka ei ole latauksessa). 14% kohdalla sammui, tai ainakin pimeni aivan täysin. Latauksessa puhelimeni elpyi, mutta ongelma ei hävinnyt edes, vaikka ostin uuden akun ja alustin sen täysin alkulalkukantaiseen muotoonsa. Takuuta saattaa olla vielä jäljellä, mutta taidan haluta uuden luurin joka tapauksessa.
Koska käytän puhelinta jatkuvasti, ilman tietokonettakin pärjännyt jo yli 1,5 vuotta, käytän sitä nettiä varten, videoiden katseluun, musiikin kuuntelemiseen ja myös kamerana, säässä kuin säässä - niin kuin varmaan kaikki muutkin.

Anyways, tässä kamppailen Samsung Galaxy S5:n, Samsung Galaxy K Zoomin ja Sony Xperia Z3 (/Compactin) kanssa. Sony on viemässä voittoa, koska 20.7 mpx kamera + vesitiivis, mutta Galaxy K Zoom on myös 20.7 mpx ja zoominsa kanssa aika tajunnan räjäyttävä henkilökohtaisesti.

Nyt siis asiaan, eli meikämanne kun on nyt rahoissa (työllä ansaittu, ei lahjarahalla), olen tässä kumminkin miettinyt osamaksutapaa, että jäisi jotain taskuun ja tämä varsinainen kysymys sitten kuuluukin; mistä olisi parasta tilata 6-12kk ajalla?

Verkkokaupan Klarnalla on ties millaiset korot, avausmaksut ja 4:n euron laskutuskirjeensä sekä mitkä lie muut hämäräbisnekset, Anttilan kohdalta en muista tarkkaan, Gigantista on ole varma, mutta omatoimisesti yritän tutkia.

Eli siis jos jollain on näitä optioita, kiltisti pyydän jakamaan ne kanssani. :)

P.S. Anteeksi epäselvä möngerrusviesti
P.P.S. En ole jamaikalainen.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Sen verran voisi tuosta xperia Z3 sanoa että varauksella ottaa sen vesitiiveyden. Mitä nyt ainakin näin Z1 kokemuksella voisi sanoa: jokaisesta luukusta tiivisteet meni alle vuodessa eli ei mene luukut lainkaan kiinni enään ja yksi luukku lähti omille teilleen (uudet jo tilattu). Muuten kyllä vallan loistava kapistus, kamera etc. Z4 on tulossa mutta kuka tietää milloin.

Kantsii tsekata https://kauppa.saunalahti.fi/#!/puhelimet sieltä on saatavissa hyvällä osarilla ja sim-vapaana.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Oletko varma ettei pelin asetuksista ole Auto look centering tai vastaava päällä?

Juu olen varma :) En ole tuollaisesta edes ennen tiennyt. Ei se keskelle katso vaan menee niin kauan ylöspäin, että tähtää maatakiertävää satelliittia :)
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Oma ja rouvan kokemus on että Samsungeissa ei akut kestä sitten millään. Nyt itselläni ollut käytössä Z1 Compact ja hyvin kestää useamman päivän, ennen ei päivääkään S3 Mini. Eli vertailepa testeissä onko Samsung saanut akkupuolenkin kuntoon. Pelkkä akun kokohan ei kerro juuri mitään.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

en tiiä, onko oikea alue kysyä, mutta pitäisi myyntiä varten joku päivä tyhjentää läppäri, jossa on windows 7. miten siis tyhjennän tän läppärin, ilman että windows 7 poistuisi mukana?

E: läppäri on packard bell easynote LS
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Tee palautuslevyt ja palauta kone tehdasasetuksiin. Jos ei heti löydy koneelta ohjelmaa jolla onnistuu, googleen hakusanaksi recovery koneen nimen lisäksi. Joissakin saattaa olla jopa niin fiksu palautusohjelma, ettei tarvitse edes levyjä poltella vaan osaa palauttaa koko järjestelmän piilotetulta kovalevyosiolta.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Osaako joku sanoa, mikä vika on puhelimen Watsapissa, kun ei ilmoita viesteistä? Asetuksissa on täppä kohdassa "näytä aina ponnahdusilmoitus" sekä tila on saatavilla:confused:. Puhelimena on Sony xperia z. Muilla samaa ongelmaa ollut?
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Osaako joku sanoa, mikä vika on puhelimen Watsapissa, kun ei ilmoita viesteistä? Asetuksissa on täppä kohdassa "näytä aina ponnahdusilmoitus" sekä tila on saatavilla:confused:. Puhelimena on Sony xperia z. Muilla samaa ongelmaa ollut?

Tuleeko ilmoitus viestistä aina kun painat näppäinlukituksen auki tai käynnistät whatsappin? jos olen ymmärtänyt oikeen niin tämän pitäisi olla jonkin sortin virransäästö-ominaisuus :D ainakin itsellä puhelin ilmoittaa kaikista viesteistä mitä on tullut vasta kun avaan näppäinlukituksen puhelimesta ja itsellä on Xperia Z2. Saattaa olla että olen väärässä mutta näin olen asian ymmärtäny, Paremmat ihmiset saa korjata tämän jos olen väärässä :)
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Tuleeko ilmoitus viestistä aina kun painat näppäinlukituksen auki tai käynnistät whatsappin? jos olen ymmärtänyt oikeen niin tämän pitäisi olla jonkin sortin virransäästö-ominaisuus :D ainakin itsellä puhelin ilmoittaa kaikista viesteistä mitä on tullut vasta kun avaan näppäinlukituksen puhelimesta ja itsellä on Xperia Z2. Saattaa olla että olen väärässä mutta näin olen asian ymmärtäny, Paremmat ihmiset saa korjata tämän jos olen väärässä :)

Silloin, kun käynnistää wasapin. Kun asensin uudelleen sovelluksen, niin ilmottaa, kun avaa näppäinlukituksen. Kai se sit on joku virransäästöjuttu.:D
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Kysymys koskien Turtle Beach PX4 kuulokkeiden lähetintä. Onko muilla kyseisen mallin omistajilla sama ongelma kuin mulla eli kuulokkeiden lähetin ei joko lähde päälle tai sitten sammuu itsestään kesken pelaamisen?

Huomasin alusta alkaen ettei lähettimen johdot tykkää olla paljoakaan mutkalla joten pidin niitä suorassa parhaani mukaan. Usein auttaa, mutta kuten eilen illalla niin ei autanut. Lähetin sammui itsestään ja lähti kyllä lopulta päälle kun väänsin johdot täysin mutkalle. Lähetin toimii siis pääsääntöisesti kuten kuuluukin, mutta aina välillä tekee tätä temppua.

Samaan aikaan kun lähetin sammuu tulee tv:n ruudulle ilmoitus, että liian monta usb laitetta kytketty. Mikä on kyllä outoa sillä tv:ssä ei ole yhtään usb laitetta kiinni ja pleikkarissakin on vain lähettimen usb johto kiinni. Mitähän tämä meinaa?

Toista usb johtoa en ole päässyt testaamaan, koska niin hölmöä kuin se onkin niin lähettimen usb johto on kiinni siten ettei ilman laitteen availua sitä irroitella enkä ole siihen puuhaan raaskinut alkaa.

Hyvät kuulokkeet kyllä ovat kyseessä. Harmittaa kyllä tuo ärsyttävä muovirasia joka temppuilee. Taidan suosiolla ostaa Sonyn 2.0 setin niin pääsee ainakin ylimääräisistä matolaatikoista ja johdoista eroon. :D
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Mikä helvetti tätä tapatalkkia riivaa kun ei anna enään ilmoitusta uusista yksityisviesteistä eikä muustakaan, päällä ne on asetuksista ja mitään muuttanut muutenkaan, sama koskee iPhonea ja iPadia. Uusin tapatalkin versio on muutenkin ihan paska. Menee kauppoja ohi suun kun ei tule ilmoituksia.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Pelaakos kukaan aktiivisesti Worms 2: Armageddonia? Kaipailisin sellaisia niin otetaan mittaa online otteluissa. Ystäviä toki voidaan olla. Ainiin, alustana PlayStation 3.

Edit: Pelailen viikonloppusin (Pe, La ja Su)
 
Ylös Bottom