Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Trials Evolution

Vastaus: Trials Evolution [XBLA @ 2012]

Moninpeli on kyllä ihan viihdyttävä, varsinkin se supercross. Pahuksen lyhyt vaan kun 2x2 rataa vaan ajetaan. Sais olla paljon pidempiakin kisoja.
 
Vastaus: Trials Evolution [XBLA @ 2012]

Moninpeli on kyllä ihan viihdyttävä, varsinkin se supercross. Pahuksen lyhyt vaan kun 2x2 rataa vaan ajetaan. Sais olla paljon pidempiakin kisoja.

Moninpeli oli juuri sellainen kuin odotinkin. Trials on selvästi arcade-peleistä paras (ainakin omalla kohdalla :p).

Mutta kyllä ois mahtavaa kun ton gigatrackin sais mentyä 4 pelaajan kanssa samaan aikaan ;).
 
Vastaus: Trials Evolution [XBLA @ 2012]

Unyielding II -saavutus otti koville. Siinä siis pitää läpäistä Rock Steady -kenttä käyttämällä pelkkää kaasua ja jarrua, ei saa korjata kuskin asentoa, eikä kaatua.
3 kertaa pääsin melkein loppuun, mutta siinä kohti missä pitää ajaa kävelyvauhtia ämpäreiden yli, niin mä painoin aina kaasun pohjaan ja pyörä ympäri. ois ehkä kannattanu harjoitella tota loppua aikaisemmin, niin olisin saanut saavutuksen jo tunti sitten.

Täytyy hetkeksi alkaa pelaamaan Trials HD:ta, siinä on Full Throttle -achi saamatta.
edit: Full Throttle suoritetty. piru että tuo Trials HD on mulla kesken, pahasti kesken. Niinku melkeen kaikki mun arcade pelit.
 
Vastaus: Trials Evolution [XBLA @ 2012]

Ratojen visuaalinen vaihtelevuus tuli kyllä yllätyksenä itselleni. Tiesin toki, että HD:n varastorakennuksesta päästään nyt ulos, mutta läheskään noin paljon toisistaan visuaalisesti eroavia kenttiä en osannut toivoa. Supercross-moninpeli pelaajien tekemillä mapeilla on kyllä erittäin viihdyttävää pelattavaa. Taitopelien osalta ei rataeditori ole vielä pelaajien käsissä erityisen mainittavan hauskoihin suorituksiin taipunut, tai ainakaan sellaisia tekeleitä ei ole vastaan tullut. Saapa nähdä, mitä editorilla voi vielä siltäkin osalta saada aikaan.
 
Vastaus: Trials Evolution [XBLA @ 2012]

Yksinpeliä tullut pelattua jonkun verran ja ehdoton suosikki on tuo Gigatrack (jostakin kumman syystä, tulee pelattua sitä uudestaan ja uudestaan) :)
 
Vastaus: Trials Evolution [XBLA @ 2012]

Mutta kyllä ois mahtavaa kun ton gigatrackin sais mentyä 4 pelaajan kanssa samaan aikaan ;).

Kyllä se gigatrack siellä moninpelissä pyörii.

Edit: arrrrr... :D niiin ei kyllä neljästään pääse ajamaan :p
 
Vastaus: Trials Evolution [XBLA @ 2012]

Näköjään tuolta Leaderboards -listoilta voi katsoa toisten pelaajien Replay -videoita, mutta ei suoraan kavereiden.
Ne pitää etsiä tuolta My Score ja Overall -listoilta.

Kyllä minä olen ainakin pystynyt katsomaan suoraan kavereiden replayt suoraan siitä friends osiosta... En tiedä miksi sinä et ole päässyt.

On kyllä mahdottoman koukuttava peli. Harmi että olen koko viikonlopun töissä, niin en ehdi pelata ollenkaan. Pakko päästä hiomaan aikoja ja vetämään loputkin maat läpi... No ensi viikolla ehtii kun on vapaa viikko.

En tiedä kenen käyttäjän gamertag on Pecon tällä foorumilla, mutta täytyy sanoa että kovia aikoja vedät.
 
Vastaus: Trials Evolution [XBLA @ 2012]

Kyllä minä olen ainakin pystynyt katsomaan suoraan kavereiden replayt suoraan siitä friends osiosta... En tiedä miksi sinä et ole päässyt.

Joku rajoitus siinä on, koska yhdellä radalla pystyin katsomaan omani ja yläpuolella olevien kavereiden Replayt, mutta en itseni alapuolella olevia. en tiedä oisko sijoitukseen perustuva rajoitus, eli esim. ensimmäisten 10.000 kuskin replayt voi katsoa.
 
Vastaus: Trials Evolution [XBLA @ 2012]

Mä oon yleensä nähnyt vain kaverilistan ykkösenä sillä hetkellä olevan replayn. Tosin eniten niistä overall-listan parhaista oppii.
 
Vastaus: Trials Evolution [XBLA @ 2012]

Joku rajoitus siinä on, koska yhdellä radalla pystyin katsomaan omani ja yläpuolella olevien kavereiden Replayt, mutta en itseni alapuolella olevia. en tiedä oisko sijoitukseen perustuva rajoitus, eli esim. ensimmäisten 10.000 kuskin replayt voi katsoa.

Joo, taitaa olla niin. Ainakin Trials HD:ssä piti olla tarpeeksi hyvä sijoitus, että ne replayt näkyi. Tässä ei kai tarvitse olla aivan niin kova ranking, mutta ihan millä vain tuloksella ne replayt ei taida tallentua. Pitäisi testata joskus että missä se raja menee. Ja onhan se hyvä johonkin raja vetää, koska ehkä satojatuhansia uusintoja yhdestä kentästä ei ole kannattavaa tallentaa (tallentaa tai miten onkaan asia hoidettu). :)
 
Vastaus: Trials Evolution [XBLA @ 2012]

Trials Evolutionin paras puoli on, että Track Centralin myötä tulee olemaan loputtomasti pelattavaa. En olisi ostanut, jos hopeajäsenyydellä ei olisi päässyt lataamaan muiden tekemiä ratoja. Yleensä tuollaiset ominaisuudet tarjotaan vaan kultajäsenille mutta nyt ei oltu pihistelty väärässä paikassa.

Huonoin puoli on varsin kehno visuaalinen ulosanti. Taustat ovat välillä todella palikkamaisia, tulee ihan mieleen PS2 antialisoinnin puutteen vuoksi. Pientä nykimistä ja tekstuurien lataamista on jatkuvasti. Onneksi en juurikaan välitä näyttävästä ulkoasusta. Vaikeustaso on huomattavasti paremmin porrastettu kuin Trials HD:ssa ja pelaaminen on hauskempaa. Uskon, että Track Central tulee olemaan pelin ehdottomasti tärkein ja paras osuus kunhan ladattavien kenttien taso kehittyy.
 
Vastaus: Trials Evolution [XBLA @ 2012]

Ball of Steel:n parhaimmat Replayt on mielenkiintoisia, ne viskaa sen pallon hevon kuuseen ja ajelee ilman palloa radan. Huijausta. 1. ja joidenki muiden replaytä ei voi edes katsoa, ja kaikissa on sama paras aika, ajettu matka vain vaihtelee.
Siinä yhden Replayn lopussa se äijä koluaa laatikoiden seassa ja sitten seuraavaksi se ryömii asfalttia pitkin pidemmälle. Toivottavasti noi parhaimmat tulokset poistetaan.

Mutta se rata on loppussa sellainen, että todella haluan nähdä jos joku on pystynyt pitelemään sitä palloa siinä "kattotelineessä."


edit: sain siitä huijaamatta platinaa. Tästä voi olla jo pikkasen ylpeä :)
Niin paljon huijareita liikkeellä, ja myös siitä syytä en taida viitsiä puristaa parempaa tulosta.
Ainakin sitä voi noin 320 metriä kuljettaa huijaamatta, kun oma tulokseni on 283m.
Osassa tuloksista ne saa sen pallon jumiin telineen ja kuskin väliin, en ole katsonut niitä videoita loppuun, mutta ei ne maaliin asti ole ajanu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Jos joku on törmännyt track centralissa hyvään rataan niin voisi tänne siitä ilmoittaa. Mitä itse kokeilu niin kaikki ollu hirveetä kuraa. Palikat leijuu ilmassa jne..
 
Vastaus: Trials Evolution [XBLA @ 2012]

Mulla oli ajatuksena, että pelaan ratoihin kullat ennenkuin siirryn seuraavaan. Mut hermothan tässä menee kun ei taito riitä edes medium trackeihin. Jumituin nyt hopean kanssa mediumin kolmanteen(?) rataan jossa on näitä vesisuihkuja kyydittämässä. Kaatumatta pääsee viimeiselle pisteelle mutta osaahan olla kiusallinen tämä viimeinen este. Aina kippaa... noh, ei kait tässä muu auta kuin yrittää edelleen.
 
Vastaus: Trials Evolution [XBLA @ 2012]

Jumituin nyt hopean kanssa mediumin kolmanteen(?) rataan jossa on näitä vesisuihkuja kyydittämässä.
Samaa rataa jumituin tahkoamaan useammaksi toviksi kun ei vaan mennyt jakeluun missä asennossa niihin suihkuihin kannattaa mennä. Pelissä on kyllä palikat hyvin kohdallaan kun yrittämistä ei malta lopettaa vaikka rupeaa jo ärsyttämään oma tunarointi :D
 
Vastaus: Trials Evolution [XBLA @ 2012]

Jep, sama rata myös aiheutti reilun määrän harmaita hiuksia, todella rasittava rata, kun tuntuu että aina on naamallaan yrittää mitä tahansa, noh eipä tarvi sitäkään enää pelaa kun sai sen kullattua, toinen mulukku rata oli se tyystin musta rata, limbo vai mikä se oli, AINA siihen rattaaseen nokan kautta naamalleen... :eek:

Tuli näperreltyä joku hikinen ratakin eilen, aikaa sai menemään kyllä reeeeilusti ja sellasen minuutin pitkän pätkän sai aikaseks, meni kyllä suuri osa ajasta testaillessa kaikkea. Hienosäätämisessä ja radan testauksessa saa kyllä menemään aikaa reippaasti myös. Pelihän vaatii että ajat radan läpi itse ennenkuin voit julkaista, joten liian pahaa ei kannata edes yrittää ;). Tuli testailtua myös muiden tekemiä ratoja ja onhan siellä kyllä melko innovatiivisiä oivalluksia porukka keksinyt sillä pro-editorilla, mitään yberhienoa/hauskaa rataa ei ole vielä tullut vastaan, pitää varmaan kokeilla niitä highest-rated ratoja.
 
Toi kenttä on varmaan pelin paskin rata. Varsinkin just se vika suihku tuntuu niin randomilta + muistaakseni siinä ei nää missä asennossa se ukko on tulossa maahan kun suihku peittää näkyvyyden.

Tänään saan ekan oman kentän ulos. Ihan kelvollinen kenttä kai :) Ilmottelen siitä vielä tänne. Tuol virallisilla foorumeilla kannattaa käydä kattelemassa jos kunno kenttiä ettii.
 
Vastaus: Trials Evolution [XBLA @ 2012]

Ite eilen tossa hieman testailin tota track editoria, niin en mistään löytäny äkkiseltään semmosta säätöä millä sais sitä ajo-linjaa kaarrettua. Onko siellä edes semmoista mahdollisuutta?
 
Ite eilen tossa hieman testailin tota track editoria, niin en mistään löytäny äkkiseltään semmosta säätöä millä sais sitä ajo-linjaa kaarrettua. Onko siellä edes semmoista mahdollisuutta?

Melko tarkasti oot tainnut lukee sen alun. Tosta puhutaan ekana kun editorin aukaset. Eli Y:stä lisätään niitä pisteitä jolla myös kurvit tehdään ja A:sta lopetetaan rata. Näitä voi myöhemmin muokkaa vetämällä pisteen haluttuun paikkaa.
 
Vastaus: Trials Evolution [XBLA @ 2012]

Huikee peli taas kerran. Odotukset täytty ja vielä enemmän. Samaa vanhaa Trialssii mut samalla jotain uutta. Multiplayer tuo tosiaan kivan lisän ja jengin duunailemat ladattavat radat. Moninpelistä tuli sen verran mieleen että eikö tossa tosiaan pysty skilli minipelei pelailee vuoropohjasesti moninpelinä? Vai aukeeko samaan tapaan ku esim. trials mode aukes.. Sellanen Flatout tyyppinen vuorotellen rikotaan scoree saman töllön äärestä ois mielettömän hauska.
 
Ylös Bottom