Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

Pittsburgh-Carolina tilttas eka erä jälkee tilantees 3-1, (EA merkkas pingviineille 3-0 voiton) pelattii hupipelin koko peli et pelattii eka erä 3-1, oikee lopputulos: 7-3

Pittsburgh-Carolina tilttas eka erä jälkee tilantees 3-1, (EA merkkas pingviineille 3-0 voiton) pelattii hupipelin koko peli et pelattii eka erä 3-1, oikee lopputulos: 7-3

Kiitokset ilmoituksesta, tämä kirjattu keskeytyneisiin otteluihin!

Piti oikein tarkistaa, että onko siellä maalivahtia ollenkaan, kun joka ***** rääpäsy meni sisään ikonen_10:llä. Rolosonin torjuntaprosentin ollessa huikea 62!

Tulipa kohdattua yksi mestarisuosikeista, eli Devils! Aika sanaton olen kahden väännön jälkeen koska lähdin vielä kuitenkin melko puolustus voittosella mielikuvalla liikkelle ennen pelejä mutta silti taululla pelien jälkeen 4-0 ja 3-1, enemmänkin olisi voinut olla.. Omasta pelistä ei ole oikeen mitään sanottavaa paitsi että se on perseestä verrattuna Youngbloo__diin. Kaverilla on oikeasti joka tilanteeseen ratkaisu eikä jäädy oikeen missään tilanteessa niin aika sanattomaksi vetää tuon perässä juoksun jälkeen. :D

Yksi asia on vaivannut jo aikasemminkin tämän pelin kanssa että mikä siinä on helvetti kun kaveri tökkii ja nostaa mailaa niin ne lähtee MINUN lavasta samalla sekunnilla mutta kun minä tökin tai nostan mailaa niin ei sitten oikeasti millään lähe?!

Ei ole ymmärrystä.

Rahani likoon Youngbloo__d:in mestaruudelle!

Yksi asia on vaivannut jo aikasemminkin tämän pelin kanssa että mikä siinä on helvetti kun kaveri tökkii ja nostaa mailaa niin ne lähtee MINUN lavasta samalla sekunnilla mutta kun minä tökin tai nostan mailaa niin ei sitten oikeasti millään lähe?!

Ei ole ymmärrystä.

Samaa kysyn minä. Muutamia vastuksia vastaan pelannu (eri liiga), jotka tökkii ja viuhtoo kiekon lavasta tosta noin ja tolleen, ja kun itse vähä neppasee ni boksiin :).
Joskus pelannut tyyppejä vastaan ketkä viljelee tätä tökkimistä jatkuvalla syötöllä, siinä alkaa oikeasti jo vituttamaan.

Tulipa kohdattua yksi mestarisuosikeista, eli Devils! Aika sanaton olen kahden väännön jälkeen koska lähdin vielä kuitenkin melko puolustus voittosella mielikuvalla liikkelle ennen pelejä mutta silti taululla pelien jälkeen 4-0 ja 3-1, enemmänkin olisi voinut olla.. Omasta pelistä ei ole oikeen mitään sanottavaa paitsi että se on perseestä verrattuna Youngbloo__diin. Kaverilla on oikeasti joka tilanteeseen ratkaisu eikä jäädy oikeen missään tilanteessa niin aika sanattomaksi vetää tuon perässä juoksun jälkeen. :D

Ei ole ymmärrystä.

Rahani likoon Youngbloo__d:in mestaruudelle!

Joo kyllähän täm oli ainakin allekirjoittaneella tiedossa, että mihin se mestaruuspysti matkaa 99,999% todennäköisyydellä :D. Huomenna itelläni vuorossa nöyryytystä x 2 kyseiseltä herralta eli oman runkkarin päätöspelit, mutta ainahan voi yrittää :rolleyes:

Come on Äijät!

En mää ny tässä ihan noin ylivoimanen mestarisuosikki ole.. Tiukkoja pelejä ollut..

Mut jos ny väkisin halutte painetta antaa ja mestarisuosikin viittaa asettaa Tampesteriin niin tottakai se vastaan otetaan..
Mukavahan se on, jos on jo siihen vaiheeseen änärissä päästy, että vastustaja alkaa vähän hermoilee kun näkee pelivalikossa nuorenveren nimen ruudun toisella puolella..

Mut lisää pelejä alle vaan, toinenkin liiga kyl pitää kiireisenä..

Kun Youngblood kerkeilet olisin valmis tanssahtelemaan partneriksi kaukaloon. Laitoin ystävä pyynnön ja viestinkin, mut huutele! jos oon maisemissa! Sitten olis moiski jäljellä 2 pelin voimin. Pleijareihin on viel mahikset!! Toivo elää!

Sit olis capsien kausi paketissa, saldona 13V 8H ja 1JAH. Tyytyväinen voin olla ku pleijareiden ovet taitaa jopa aueta, on tässä liigassa sen verran itseäni kovempia mailan veivaajia. Sijoitus lienee jossain sijoilla 5-8 eli ainakin kotietu on jo lost case. Pleijareissa jos pääsen puolivälieriä pidemmälle niin ihmettelen... vire on kyllä ollut heikkoa viime aikoina, Youngbloo__d kävi kouluttamassa capsien poikia vieraissa 4-5ja. ja 4-1 New Jerseyssä. Itellä ei oikeastaan kummassakaan matsissa ollu mitään saumaa vaikka jollain ihme koronapompuilla sain yhden pisteen sentään matkaan :D. No odotuksia näihin matseihin ei ollut joten tuo yksikin piste laittaa vakavasti miettimään huomista loton 10 miljoonaa, käviskö silläkin rintamalla kunnon munkki:D?

Oli muutes sellasta laginykimispaskaa toi peli, että oksat pois. Kaikki tuntui tapahtuvan sekunnin viiveellä pikku diashown kera. Eipä siinä, pelasit kyllä tokan pelin paremmin ku mä, mutta savu nousee korvista, kun on läpiajo tai esim 2-1 hyökkäys, syötän takatolpalle, peli "nykäisee" ja kiekko onkin jo kulmassa.

Mut en ilmeisesti ole ainoa, jolla on täällä ongelmia tän pelin kanssa. Siis ihan oikeesti, välillä tuntuu siltä, ettei tää peli edes anna mahdollisuutta taistella voitosta. Joko se on se susipaska ja keinotekoinen "momentum", mikä on koodattu peliin tai sitten vaan paskasti toimiva verkkopeli, mutta välillä ukot luistelee tervassa ja kiekko ei irtoa vastustajan lavasta millään, vaan maila nousee aina kasvoihin, noston tullessa valovuoden myöhemmin kuin aiottu.

En ymmärrä. Taidan kostaa vääryyden ottamalla Youngbloodilta päänahan :D

Moiski jos tässä tunnin parin sisään pääset linjoille niin voisi matseja pelailla. Juha96 ja Roniyo:ta vastaan yhdet pelit mieheen myös.

Toronto ja Hylje vetäytyy hiomaan viimeisiä kuvioita viikonlopun yli ennen viimeistä rutistusta. 4 matsia olisi jäljellä Moiski ja Youngblood x 2 2:lla voitolla oltaisiin kiinni 8:ssa sijassa, mutta sitten todennäköisesti tulisi Youngi vastaan. Mutta 3:lla voitolla mentäisiin ehkä Julberonkin ohi. Vastustajat on täysin tuntemattomia pelillisesti ja uusia kavereita vastaan on ollut vaikeaa ja 2 voittoa samasta kaverista on ollut toronton pojilla vaikeus ottaa. Mutta palailen Maanantaina kupin äärestä, koska Futiskauden päättäjäisissä tulee venähtämään se 2 päivää ja Darrakin viime vuosina on ollut sellainen että oksat pois.

Taas on bostonin poikaa tarjolla. Ehkä jätän ensi kauden väliin kun A) olen niin paska ja B) Foorumilla taitaa olla taas liiga

Taas on bostonin poikaa tarjolla. Ehkä jätän ensi kauden väliin kun A) olen niin paska ja B) Foorumilla taitaa olla taas liiga

Ok, harmi jos liigan jätät mutta itsehän päätät... Tuota jos varmistat mulle vielä miten teet, niin tiedän että otanko sut draftiin mukaan vai otanko varasijalta jonkun tilalle? Toivottavasti foorumilla liiga taas pysyy, jotenkin epäilen että kenkää tulee jossain vaiheessa siellä liigailulle :mad:

Mielenkiintoinen tapaus tämä PSN:juha96. Kaverilla oli eilen tila NHL12 joutilas ja pyytelin pelaamaan niin tuli vaan että ei ehdi. Kysyin että millon ehtii. Vastaus:huomen. Ehdotin tänään n.klo 19 en saanut mitään vastausta mutta katselempa sitten kuuluuko kaveria. Toissapäivänä oli paikalla ja kysyin että pelataanko niin en saanu mitään vastausta koko iltana.

Mielenkiintoinen tapaus tämä PSN:juha96. Kaverilla oli eilen tila NHL12 joutilas ja pyytelin pelaamaan niin tuli vaan että ei ehdi. Kysyin että millon ehtii. Vastaus:huomen. Ehdotin tänään n.klo 19 en saanut mitään vastausta mutta katselempa sitten kuuluuko kaveria. Toissapäivänä oli paikalla ja kysyin että pelataanko niin en saanu mitään vastausta koko iltana.

Joo juha96:lle terveisiä että sitä peliaikaa pitää löytyä / sopimista milloin aikoo pelata kannattais harrastaa, jos aikoo kaudelle 2 osallistua tai tämän kauden saada loppuun. Tässä liigassa tulevat pysymään vain aktiiviset pelaajat. En anna tosta vielä varoitusta mutta erittäin vakavasti kehotan kyseistä henkilöä skarppaamaan tässä asiassa! Samoin lännen puolella ilmeisesti Canucksit ja Bluesit sais alkaa pistämään pökköä pesään, vaikka liigan deadlineen aikaa vielä onkin. Jos oma pelitahti on 1 matsi per viikko eikä aikataulu anna myöden, niin siitä sais sitten ilmoittaa tänne jotain. Säästyy muilta turhaa odottelua jos pelejä ei ehditä / aiota pelata.

Idässä tilanne näyttää jo hyvältä ja osmosen mukaan myös lännessä näitä kahta herraa lukuun ottamatta. Eli jokainen varmaan ymmärtää, että jos muutamaa pelaajaa joutuu odottelemaan koko muu liiga, niin TJ saattaa tilanteeseen joutua puuttumaan! Idässä moiskilla ja youngbloodilla näyttäis pelejä kertyvän pelien aloittamisen ajankohdan huomioiden mukavasti, joten en usko että tulee ongelmia. Nyt vaan jokainen osallistuukoon aktiivisesti niin päästään poffitkin avaamaan ennen deadlinea :D

Ylös Bottom