Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pittsburgh-Carolina tilttas eka erä jälkee tilantees 3-1, (EA merkkas pingviineille 3-0 voiton) pelattii hupipelin koko peli et pelattii eka erä 3-1, oikee lopputulos: 7-3
Yksi asia on vaivannut jo aikasemminkin tämän pelin kanssa että mikä siinä on helvetti kun kaveri tökkii ja nostaa mailaa niin ne lähtee MINUN lavasta samalla sekunnilla mutta kun minä tökin tai nostan mailaa niin ei sitten oikeasti millään lähe?!
Ei ole ymmärrystä.
Piti oikein tarkistaa, että onko siellä maalivahtia ollenkaan, kun joka ***** rääpäsy meni sisään ikonen_10:llä. Rolosonin torjuntaprosentin ollessa huikea 62!
Tulipa kohdattua yksi mestarisuosikeista, eli Devils! Aika sanaton olen kahden väännön jälkeen koska lähdin vielä kuitenkin melko puolustus voittosella mielikuvalla liikkelle ennen pelejä mutta silti taululla pelien jälkeen 4-0 ja 3-1, enemmänkin olisi voinut olla.. Omasta pelistä ei ole oikeen mitään sanottavaa paitsi että se on perseestä verrattuna Youngbloo__diin. Kaverilla on oikeasti joka tilanteeseen ratkaisu eikä jäädy oikeen missään tilanteessa niin aika sanattomaksi vetää tuon perässä juoksun jälkeen.![]()
Yksi asia on vaivannut jo aikasemminkin tämän pelin kanssa että mikä siinä on helvetti kun kaveri tökkii ja nostaa mailaa niin ne lähtee MINUN lavasta samalla sekunnilla mutta kun minä tökin tai nostan mailaa niin ei sitten oikeasti millään lähe?!
Ei ole ymmärrystä.
Rahani likoon Youngbloo__d:in mestaruudelle!
Pittsburgh-Carolina tilttas eka erä jälkee tilantees 3-1, (EA merkkas pingviineille 3-0 voiton) pelattii hupipelin koko peli et pelattii eka erä 3-1, oikee lopputulos: 7-3
Taas on bostonin poikaa tarjolla. Ehkä jätän ensi kauden väliin kun A) olen niin paska ja B) Foorumilla taitaa olla taas liiga
Missäs kaikki läntisen konferenssin kaverit on?
Mielenkiintoinen tapaus tämä PSN:juha96. Kaverilla oli eilen tila NHL12 joutilas ja pyytelin pelaamaan niin tuli vaan että ei ehdi. Kysyin että millon ehtii. Vastaus:huomen. Ehdotin tänään n.klo 19 en saanut mitään vastausta mutta katselempa sitten kuuluuko kaveria. Toissapäivänä oli paikalla ja kysyin että pelataanko niin en saanu mitään vastausta koko iltana.