Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (ff2)

Kyllä vois sanoa että nyt kulkee Dallasin peli. Täydet pisteet irtos Oilersilta ja Bluesilta. Enää olis jälellä yx matsi Yakolevia vastaan. Dallas vielä lisäks tais varmistaa pleijjari paikan :D

Jopas on mennyt koko turnaus päin persettä, mutta loppuun asti pelataan kävi miten kävi! :p

Vielä on jäljellä 2 peliä Juha96:sta ja Yakolevia vastaan (Milloin herrat pääsee pleikkarin äärelle?) ja vielä yksi ainokainen pairia vastaan.

Jos tuo kausi kolme tulee niin olen 100% mukana, että laittakaa miut mukaa.

Kolmoskausi pelataan kyllä, mutta suoraan liigaan et pääse. Liigassa tällä hetkellä 23 joukkuetta (12+11) ja tälle kaudelle ei enää uusia oteta. Psn: VilberttoCarlosille lupasin jo tuon vapaana olevan paikan ens kaudelle, joten sut voin laittaa kolmoskaudelle varasijalle 1. Sulle liigaan mukaan pääsy vaatii sitä että joku lopettaa / potkaistaan ulos liigasta. Eli jos olet vielä kiinnostunut, niin laitatko mulle psn:-id:n myöskin niin lisään sut varalistalle!

Jopas on mennyt koko turnaus päin persettä, mutta loppuun asti pelataan kävi miten kävi! :p

Vielä on jäljellä 2 peliä Juha96:sta ja Yakolevia vastaan (Milloin herrat pääsee pleikkarin äärelle?) ja vielä yksi ainokainen pairia vastaan.

Minusta ei tänään oo peleille.. Huomenna illasta EHKÄ tai viimestään maanantaina.

Katkes aaween kanssa peli toisen erä alussa 1-1 tilanteessa, pelasimme hupipelinä kaksi erää ja lopullinen tulos on 3-1 minulle.
EA merkkasi minulle voiton 3-0.

Carolina varmaan huomenna myöhäisillasta maisemissa ja maantaina aamusta ja iltamyöhällä, tiistaina taas vuorokausi töitä ja sitten ke,to,pe oon taas maisemissa aina aamulla ja myöhäisillasta, ehkä satunnaisesti päivisinkin!

Kivaa etttä on olemassa tääkin liiga missä sallitaan pleikan ja änärin ulkopuolinen elämä... ;)

Kivaa etttä on olemassa tääkin liiga missä sallitaan pleikan ja änärin ulkopuolinen elämä... ;)

Taisi sielläkin huti.. ite dokannu ja sekoillu kämpillä, mutta millä helvetillä muistat draftin MIRCISSÄ, ***** väsyny irc. No somero.

Joo ainoa mitä ihmettelen on se, että miten ne ircissä 24/7 roikkuvat pystyy pelaamaan tätä peliä tai katsomaan omaa lempiohjelmaansa BB:tä 24/7...

Ite oon kehissä seuraavaks varmaan vasta alkuviikosta iltaisin, tiedoksi youngille ja roniyolle.

No joo, jokainen tekee tavallaan... ainakin tämä liiga tarjoaa vähän erilaisen vaihtoehdon liigan pelailuun ja omasta mielestäni tämä on ihan mielekäs systeemi pelailla, etenkin jos tosiaan on muutakin elämää kuten nyt itselläni lapset ja parempi puolisko...

Toki kehitettävää ja parannettavaakin löytyy ja siihen saa muutkin kun TJ:t vaikuttaa. Kuten aiemmin jo kirjoittelinkin tänne, on liigaan tulossa pientä lisämaustetta kaudelle 3 (kiitokset tästä ideasta osmoselle ;) ), mutta palataan siihen lähempänä uutta kautta.

Moiskilla pelaamatta Yakolev X 1. Koskas hoidetaan matsi pois?

Huomenna 16-22 välillä jatkuu Josen taival. Ehdotas vaan että ootko mahdollisesti millon paikalla kun en kuitenkaan koko aikaa pleikkarin ääressä päivystä.

Tänään en jaksa alkaa krapulalla pilaamaan matsia..

Huomenna 16-22 välillä jatkuu Josen taival. Ehdotas vaan että ootko mahdollisesti millon paikalla kun en kuitenkaan koko aikaa pleikkarin ääressä päivystä.

Tänään en jaksa alkaa krapulalla pilaamaan matsia..

Huomenna klo 20 jälkeen käy. Otetaanko heti klo 20?

Olisko Yakolevilla tiistaina aikaa pelailla meidän(Minnesotan) pelit pois alta?

Olisko Yakolevilla tiistaina aikaa pelailla meidän(Minnesotan) pelit pois alta?

15-22 välillä pääsee peleille, ehdota jotain aikaa mieluusti tuolta väliltä kun en ole kuitenkaan kokoaikaa päivystämässä

Ylös Bottom