Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

jep, kiitokset peleistä. Oli kyllä hienot pelit ffeijon,daimin ja pakkolaskun kanssa myös djazko86 oli ekoissa mukana, harmi että sähköt katkesivat niin joutui canals kentän jättämään väliin:( Oli jälleen kerran dominointia.

Btw, kyllä tuo jetillä lentely maistuu tällä hetkellä, kun on lämpöhakuset ;) Jettisadetta luvattu monesti. Olis myös kysymys tuosta stealthista, että mikä se on ja mitä hyödyttää, kun aukeaa tossa alle 100xp:n jälkeen.

Stealth kun on käytössä vihollisilla kestää kauemmin lukittautua heat seekereillä ja stingerillä/iglalla.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Stealth kun on käytössä vihollisilla kestää kauemmin lukittautua heat seekereillä ja stingerillä/iglalla.

Nyt kun on heat seeker käytössä, en voi enää sillä alkuasella ampua jetissä, taitaa olla ihan tarkoituskin?
 
Kuinkahan kestäisi servut tänä iltana vääntää matsia.. Vähän niin ja näin ollut matsien kanssa viime aikoina. Yhtenä iltana olin pelailemassa ja potkittiin pihalle. Äkkiä samalle servulle joinaamaan ja jonon hännille nro. 3 jouduin. Tsekkasin kaverilistaa,niin konna mennyt mun paikalle sinne. :D Servu kai pisti pihalle,että uutta verta pääsis matsaamaan ;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

jep, kiitokset peleistä. Oli kyllä hienot pelit ffeijon,daimin ja pakkolaskun kanssa myös djazko86 oli ekoissa mukana, harmi että sähköt katkesivat niin joutui canals kentän jättämään väliin:( Oli jälleen kerran dominointia.

Olis sitä pelannu enemmänkin mutta käskyä tuli tuolta korkeammalta taholta ;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt kun on heat seeker käytössä, en voi enää sillä alkuasella ampua jetissä, taitaa olla ihan tarkoituskin?
Jos tarkoitat sitä konetykkiä niin kyllä se siellä vielä on. painat vaan kolmiota.
Ja unohda ne lämpöhakuiset. Ei niillä tee yhtään mitään, koneet pudotetaan tykillä ja maakohteisiin hyökätään raketeilla. Paitsi Rushissa jossa koneiden tykit on huomattavasti voimakkaammat kuin konkassa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt kun on heat seeker käytössä, en voi enää sillä alkuasella ampua jetissä, taitaa olla ihan tarkoituskin?
Voithan.. KK on vakiovaruste mikä on ja pysyy
Kolmiosta tai Vasen+Oikea nuolinäppäin vaihtaa asetta..
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Battle Report

Ihan hyvin se meni. Vihdoinkin päädyin hommansa osaavaan joukkueeseen, jossa tyypit nostivat kaatuneita tovereitaan ylös, annettiin ammuksia, healattiin yms. :) Yllätyin myös kun matsissa ei ollu yhtäkään level 45 tai ylempää hyyppää, tai USASilla räiskivää tyyppiä.

E: Lähetin liittymispyynnön KonsoliFIN5 platooniin. Oon sitte melee_attacker battlelogin puolella.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hahaa!

Yritin salaa eilen olla Rainerin oppipoika, mut ei hajuakaan siitä miten oikeasti pärjäsin :D gunnerin paikalle kolihepteriinki huomaamati änkesin. Siinä me sit lähes sylikkäin syljimme tuhoa Wake Islandissa. Mikä mahtavinta niin kopteri unlockit vaan vilkkuin näytössä ku pisteitä ropisi. En tiedä mitä mun ois oikeasti tehdä, mut kaikkea mikä oli punaista ja isoa niin ammuin kieli keskellä suuta. Hoorah!

Muissa kentissä taisin olla se petteri-punakuono joka loisti kuin valoraketti yönpimeydessä.. Ainakin keräsin huomiota jos en muuta, oikeasti yritin liikkua kuin tiikeri heinikossa seepran imussa..


Pitkästä aikaa ole nauttinut pelaamisesta, ensin Juseboksin kanssa ja nyt Rainerin. Jälkimmäinen suurella todennäköisyydellä kiros tämän soturin alimpaa murffilaan.. Saa antaa suoraa palautetta jos töpeksin.. Eihän tässä muuten opi..

Kiitos ja illalla nähdään :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Joko uskaltais lähtee pelaileen kun nuo sähkötkin on saatu korjattua jotenkin? Pari tuntia sitten valot välkky 5min. välein ja lopulta sähköt oli tunnin pois. Nyt on taas läppärissä virtaa, et pääsi nettiin. Ulkona kyllä tuulee vielä ihan kiitettävästi ja tossa kaksi kuusta nojaa uhkaavasti kohti sähkölinjoja :D Noh, ei voi voittaa, jollei koita.

E: Taidampa käydä kuitenkin ensin saunassa.
Ps. Harmittaa kun astuin tuossa mikin päälle ja paskakshan se meni, uutta odotellessa... ;D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tässä muuten heittää jätkät aika hyvää läppää. RECOMMEND!

[video=youtube;5WLPXepe3J0]http://www.youtube.com/watch?v=5WLPXepe3J0[/video]
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ai että mää rakastan tota Frogfoottia :) Yhessä illassa opin lentämään ja sainkin 150 tappoa tuolla vehkeellä :D Ihan vinkkinä, kannattaa jättää se vihollisten lentokone rauhaan. jossei se hyökkää sun kimppuun. Tankeista saa todella paljon isomman spm:än, kuin jetin perässä lentelystä. Itellä on käytössä tällähetkellä beam scannin, flaret, guided missile. Moni sanoo, ettei guidedillä mitään tee, mutta kyllä mä vaan sen pistän menemään ja alan tulittaa konarilla ja ei ehi tankki edes älytä, että on tulituksen kohteena, ennenkuin pääsee ihailemaan killcamia. Conquestissa tulee aina vaan sitä iglaa sun muuta perään, etten siellä viitsi edes lentää. Rushissa ei hullukaan yhden jetin takia viitsi smawia stingeriin vaihtaa. Niin ja muistakaa, ettei A-10 tuo pisteitä. Vituttaa aina vaihtaa servua, kun puoli vaihtuu jenkeille (ja ei voi vaihtaa puolta) :(
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tässä muuten heittää jätkät aika hyvää läppää. RECOMMEND!

[video=youtube;5WLPXepe3J0]http://www.youtube.com/watch?v=5WLPXepe3J0[/video]
No oli. Se nahkakarhu vai mikä se oli kuullosti aika nou laiffilt. Kun siinä ne selitti jotain "vähäksi mä olin innoissani kun sain tämän pelin sillo perjantaina" siihe voi vaa vastata että "vähäksi mä olin innoissani kun sain tänne pelin sillon tiistaina (päivää enne virallista ilmestymisen päivää Suomessa). Ne puhu totta siitä että mw3 ei tee mitään.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

No oli. Se nahkakarhu vai mikä se oli kuullosti aika nou laiffilt. Kun siinä ne selitti jotain "vähäksi mä olin innoissani kun sain tämän pelin sillo perjantaina" siihe voi vaa vastata että "vähäksi mä olin innoissani kun sain tänne pelin sillon tiistaina (päivää enne virallista ilmestymisen päivää Suomessa). Ne puhu totta siitä että mw3 ei tee mitään.

itekkin vaan kyl nauroin tolle! se toinen oli kyl melkonen nörtti :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

joo, pelaaminen on kivaa vaikken ottanutkaan sitä n iin tosissaan kuin moni täälä kirjotteleva. Silti paukutellut mitä paukutellut, se puheyhteys olis kait aika tärkee mutten ole sitä nyt ihan ykkös juttuna pitänyt. Näkee varmaan jo niistä "tilastoista". ps. ikinä liian vanha bf3 tert.40v
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kiinnostaisi kysellä pientä galluppia porukalta suosikkivehkeistä ja -vermeistä, kun itsellä on ajoneuvoissa murto-osa tavaroista vasta unlockattuna... (n. 50+ tuntia pelattuna, lvl 40) Eli:

1. Mitkä on suosikkiaseenne luokittain (Assault, Engineer, Support, Recon)?
2. Mitkä on mielestänne parhaat unlockit a) Main Battle Tank b) Air Helicopter Attackille? Ja miksi...

Kiitos!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

engineer a-91 ja assaultille famas, molemmille kevyt nopea tähtäin että näkee nenäänsä pidemmälle mutta ei ole pulassa myöskään lähi taistossa
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Moro konsolilaiset !

Oon menossa testaan peliä, ensimmäinen battlefield sarjan ostamani peli, odotukset on kovat.
Haluaisitteko antaa jotain alottelian vinkkejä, etten kyllästyisi?

-Legendaarinen
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kiinnostaisi kysellä pientä galluppia porukalta suosikkivehkeistä ja -vermeistä, kun itsellä on ajoneuvoissa murto-osa tavaroista vasta unlockattuna... (n. 50+ tuntia pelattuna, lvl 40) Eli:

1. Mitkä on suosikkiaseenne luokittain (Assault, Engineer, Support, Recon)?
2. Mitkä on mielestänne parhaat unlockit a) Main Battle Tank b) Air Helicopter Attackille? Ja miksi...

Kiitos!
1. Famas, A-91, M249, QBU-88 (Ois tähän voinu pistää joka kohtaan 870, mutta pidättäydyin siitä)
2. Tankki: Thermal optics (näet kaikki vihut todella helposti), canister shell (hyvä inffejä ja hekoja vastaan), reactive armour (kestät kauemmin taistelussa).
Helikopteri: Semiguided rockets (osut helpommin jopa kaukaa niillä perusraketeilla), flaret (tarviiko kertoa miksi?*), aa-missiles (*).
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

2. Mitkä on mielestänne parhaat unlockit a) Main Battle Tank b)!
Aina käytössä thermal optics+guided shell+reactive armor.

Thermalilla näkee miinat ja piilottelevat vihut helposti. Guided shellillä hyvä ampua eka laukaus vihun tankkiin, etenki sillon ku se ei oo minua havainnut, ja heti perään main gunilla. Yleensä tämän jälkeen tankki jo disabloitu. Hekoja varten se on myös hyvä, jos joku niitä sattuu laserilla maalaamaan (CITV/Soflam). Reactive armor antaa sulle tankin kylkiin ja perään suojat, jolloin esim. yks rpg ei tee damagea. Ku yhden kyljen panssari on tuhoutunu, nii kääntää vaan toisen kyljen ampuvaa sinkomiestä/tankkia kohti, ja taas voit ottaa yhen osuman ilman damagea.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kiinnostaisi kysellä pientä galluppia porukalta suosikkivehkeistä ja -vermeistä, kun itsellä on ajoneuvoissa murto-osa tavaroista vasta unlockattuna... (n. 50+ tuntia pelattuna, lvl 40) Eli:

1. Mitkä on suosikkiaseenne luokittain (Assault, Engineer, Support, Recon)?
2. Mitkä on mielestänne parhaat unlockit a) Main Battle Tank b) Air Helicopter Attackille? Ja miksi...





Assault: M16A3 / AEK <3
Engi: SG553 <3
support: Type 88 <3
recon: SV98 / L96 / M98B <3


Kaikkissa toimii samat: Ironsight + Grip + Silencer <33

MBT:ssä kannattaa vaihdella mapista riippuen,

ATCK Hekossa paras setti on:
Pilotilla: ECM Jammer + Nose painter + Heat seekers.
Gunnerilla: Flare + Stealth + Guided missile.
Koska Pilotti pystyy maalaamaan kaikki ilmahärvelit gunnerille/tankeille/Apilas
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom