Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tähän mennessä varmistuneet uudistukset vaikuttaa tosi hyviltä! Esim. Heavy barrelin uudistuksien myötä siitä tulee kova vaihtoehto suppressorille. Tuo foregripin muutos on omasta mielestä hyvinkin realistinen, nimittäin jos miettii oikeaa tilannetta, niin kyllähän tuosta gripistä olisi pidemmältä matkalta haittaa tähtäämiseen, mutta lähitaistelussa siitä taas olisi hyötyä. Fiksusti hoidettu siis. Samoten tuo igla/stinger - setti on oikein mukavan kuuloinen, ettei se yksi janari keskellä kenttää korkeimman kallion päältä/rakennuksen katolta pysty häiritsemään koko kentän ilmatilaa niillä iänikuisilla lukituksillaan. Samoin damagen nostaminen tekee kyseisestä härpäkkeestä varteenotettavan vaihtoehdon perus-singolle kentiin, joissa on paljon häppeninkiä taivaalla. Toivottavasti Javelinista tulee myös patchin myötä käyttökelpoinen.

Paljon fiksuja muutoksia, jotka varmasti parantavat jokaisen pelikokemusta! :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tähän mennessä varmistuneet uudistukset vaikuttaa tosi hyviltä! Esim. Heavy barrelin uudistuksien myötä siitä tulee kova vaihtoehto suppressorille. Tuo foregripin muutos on omasta mielestä hyvinkin realistinen, nimittäin jos miettii oikeaa tilannetta, niin kyllähän tuosta gripistä olisi pidemmältä matkalta haittaa tähtäämiseen, mutta lähitaistelussa siitä taas olisi hyötyä. Fiksusti hoidettu siis. Samoten tuo igla/stinger - setti on oikein mukavan kuuloinen, ettei se yksi janari keskellä kenttää korkeimman kallion päältä/rakennuksen katolta pysty häiritsemään koko kentän ilmatilaa niillä iänikuisilla lukituksillaan. Samoin damagen nostaminen tekee kyseisestä härpäkkeestä varteenotettavan vaihtoehdon perus-singolle kentiin, joissa on paljon häppeninkiä taivaalla. Toivottavasti Javelinista tulee myös patchin myötä käyttökelpoinen.

Paljon fiksuja muutoksia, jotka varmasti parantavat jokaisen pelikokemusta! :)

Mutta mitään ei puhuta jäätymisistä, input lagista, äänten katoamisesta yms..
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hieman jakautuneet mielipiteet kyl tosta patchista. Helikoptereista taitaa tulla hieman liian tehokkaita. Flaret tehoo kaikkiin ohjuksiin, mutta ei enää estä lukittumista. Ilmeisesti guided shell ei enää voi lukittua ilmavekottimiin vai onko pelissä joku bugi, joka antaa lukituksen, vaikka ei oliskaan laserilla maalattu? Below the radar antaa immuniteetin kaikille ohjuksille. Vaikka stinger/igla disabloi yhdestä osumasta, niin niiden kantamaa on vähennetty. Luultavasti siis paljon matalalla lentäviä helikoptereita luvassa. Ecm-jammeri hassusti jätetty periaatteessa turhaksi. Ei voi vielä tuomita varmasti. Hyvät tiimikaverit luultavasti saavat tuhottua matalalla lentävät helikopterit tankin normiammuksella, mutta random-servuilla helikopterit paranee ainakin liikaa.

Kranaatinheittimiä nerffataan, loistavaa. Vähemmän tehokasta blast damagea ja saavat hitaammin ammuksia ammuslootasta. Sama koskee myös rpg/smaw. Mavilla voi tappaa enää yhden pelaajan per mav ja ei voi käyttää hissinä. Vielä parempi, lisää pelaajia vaan kentälle tekemään jotain hyödyllistä. Hyvää myös, että dice päätti kuunnella kerrankin yhteisöä ja muutti isoa osaa naurettavista muutoksista. Esim. AS Val ei tuu olemaan hyödytön patchin jälkeen, vaan pysyy edelleen käytettävänä skilliaseena. Pdw:t paranee hieman. Haulikoista ei tuu täysin turhia buckilla/flechetellä yms.

Attachment-muutoksia en vieläkään ymmärrä. Näköjään äänenvaimenninta tullaan käyttämään lisää, kun säilyttää vanhan rekyylinvähennyksensä. Siihen lisäksi vielä spreadin pienennys ja piilottelu minimapista, niin kukapa sitä ei liittäisi pyssyyn. Mitä nyt heavy barrel on hieman järkevämpi tietyissä aseissa (vaikka tärkeimmissä onkin nerffattu). Plussana vielä se, että jos ei tykkää hallita rekyyliä, voi lisäksi heittää foregripin, jonka aiheuttaman spreadin äänenvaimennin tulee suurinpiirtein kumoamaan. Eli, luultavasti ollaan samassa tilanteessa kuin tälläkin hetkellä. Foregrip ja äänenvaimennin tulee edelleen hallitsemaan taistelukenttää.

Bipod paranee vain rynkyillä ja karbiineilla, lmg-osastolla pysyy ilmeisesti samana. Outo ratkaisu. Nooh, ainakin käyttö nopeutuu. Flash suppressor on turhake.

Odotan kyllä patchia kaikesta huolimatta. Vielä ku input lag saatais nopeesti korjattua, niin vois alkaa nauttimaan pelaamisesta paljon enemmän.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pääosin näyttää kyllä hyvältä toi tuleva patchi, ainoa mikä pisti silmään pahasti on tämä: "-Laser Guided missiles can now be distracted by Flares". MIKSI? Muutenkin voisivat lisätä lasermerkkauksista saatavaa pistemäärää että porukka käyttäs niitä enemmän. Tällä hetkellä ku saa max. 30pts/tuhottu laite, vaikka kyseessä olisi täyteen ahdettu Venom. Tämäkin vain jos muistaa spotata vihulaislaitteen. Vaikka ite en niin pisteiden perään ookkaan, niin kyllä se laittaa vähä ketuttamaan ku tankin ampuja repii 700pts yhden hulikopterin pudotuksesta ja ite kerää huimat 30pts :|


Hieman jakautuneet mielipiteet kyl tosta patchista. Helikoptereista taitaa tulla hieman liian tehokkaita. Flaret tehoo kaikkiin ohjuksiin, mutta ei enää estä lukittumista. Ilmeisesti guided shell ei enää voi lukittua ilmavekottimiin vai onko pelissä joku bugi, joka antaa lukituksen, vaikka ei oliskaan laserilla maalattu? Below the radar antaa immuniteetin kaikille ohjuksille. Vaikka stinger/igla disabloi yhdestä osumasta, niin niiden kantamaa on vähennetty. Luultavasti siis paljon matalalla lentäviä helikoptereita luvassa. Ecm-jammeri hassusti jätetty periaatteessa turhaksi. Ei voi vielä tuomita varmasti. Hyvät tiimikaverit luultavasti saavat tuhottua matalalla lentävät helikopterit tankin normiammuksella, mutta random-servuilla helikopterit paranee ainakin liikaa.


Jos tätä kohtaa meinaat niin toihan tarkottaa niitä hyökkäyskopterin maaliin ohjautuvia ohjuksia.
"-Guided Rockets will now only track ground targets, as originally intended. "
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ne joilla peli on jäätyillyt jo ennen matsin alkua,eli noin siihen loading ruutuun,katsokaa ettei pelilevyssä ole sormenjälkiä,se voi "tilttauttaa" pelin,minulle kävi näin.Yksi pieni sormenjälki ja peli tilttasi AINA siihen alun loading ruutuun.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ilmeisesti guided shell ei enää voi lukittua ilmavekottimiin vai onko pelissä joku bugi.

Guided shell ja guided ROCKETS eivät ole sama asia. Rockets meinaa niitä kopu kuskin ykkös slottiin saatavia "armoriin hakeutuvia" ohjuksia ...

Ja muutenkin patchi vaikuttaa ihan mukavalta. Kopuja muutetaan riittävästi ja mielestäni ne tasapainottuvat nyt juuri hyvin kun heatseeker-lokkaus aikaakin pienennetään niin jettejäkin vastaan on edes jonkinlaisia mahdollisuuksia...


edit: hidas kun olen.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hyvä uudistus myös tuo ettei mortaria voi enää lätkäistä omaan spawniin.
Joskus tullut peleissä niitä hetkiä, että vihollinen on saanut kaikki liput haltuunsa ja kun pitäisi koitta rynnistää porukalla vastahyökkäykseen ilmestyy omaan spawniin neljä kappaletta putkismurffeja.

MAV hajoaa osumasta :D MochaJezus itkee verta battlelogissa.

Ja sitten se tärkein uudistus.
Jeepit saavat kauan kaivatun töötin.
Pelin alussa meteli on afrikkalaisen jalkapallostadionin luokkaa

Hassu lisäys oli myös, että ajouveuvot laukaisevat claymoret. Tankit eivät vahingoitu, mutta jeepeissä saattaa lähteä henki.
-> kleikka oman jeepin nokkaan ja vihollisen jeeppiä päin
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ihan hyvän näköinen luettelo päivityksiä, toivotaan että teknisetkin ongelmat vähenisivät päivityksen myötä. AS Val saa vihdoin isomman lippaan, mutta Famasiin päivitetään 25 ammuksen lipas. F35 alkaa leijumaan vain lennettäessä riittävän matalalla, ja disabloituja maa-ajoneuvoja voi peruuttaa nopeammin. Jeepit saavat vihdoin äänitorven. Saa nähdä kuinka stinger-buffaus vaikuttaa helikopterilentelyyn; onneksi MI-28:n lentokykyä parannetaan ja helikoptereiden AA-ohjusten lukitusaikaa lyhennetään. Vieläpä kun below radar alkaa auttamaan myös maasta tulevaa lukitusta vastaan ja jettien konetykkien damagea nostetaan (edit: eipäs vaan lasketaan :cool:), niin taitolennosta puiden ja tolppien välissä alkaa olla ihan oikeaa hyötyä :).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Vieläpä kun below radar alkaa auttamaan myös maasta tulevaa lukitusta vastaan ja jettien konetykkien damagea nostetaan, niin taitolennosta puiden ja tolppien välissä alkaa olla ihan oikeaa hyötyä :).

Vielä kun saisivat fps kuntoon koptereilla lennettäessä, niin vois niitä hyvillä mielin alkaa käyttääkin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Se on kyllä mukavaa(ja harvinaista!) kun random publa squadilaiset on fiksuja ja niitä fiksuja on molemmilla puolilla. Op metro rush battle report tuossa operation metro rushissa oli kyllä mahtavan tiukkaa vääntöä ja taktisia suunnittelmia. Olin attackereilla ja olimme räjäyttäneet sen rannan lähellä olleen pommin ja meillä oli öbaut 40tickettiä, kun emme päässet 20m lähemmäs pommista, koska pommin takana oli erittäin vahva rintama. Minä päätin hetkeksi jättää squadin taistelemaan, kun kiersin vihujen taakse tulitellen smockilla reitin, jolloin omat spawnasivat minuun ja ajattelin pistää vihollisten suunnitelmat uusiksi listimällä niitä takaa, mutta omat tekivät homman aiemmin ja hyvin :D! Sieltä omilta tuli jos jonkinlaista ohjusta ja rakettia sun muita niin että loput omat pääsivät pommin luo jossa laukaisin smocket ja armasin ja tuhosin pommin. Ticket hallissa tuli uusi pattitilanne, emme taaskaan pääset n. 20 m lähemmäs pommia, jolloin ammuin matkanvarrella smocken ja sitten kaksi muuta omaa assya tekivät saman ja pääsimme ryntäämän smocken turvin pommille, jonka tuhosin. Pelin lopussa huomasin olevani toiseksi paras siinä matsissa, ja että parhaan statsit olivat 57/10, jotka oli saatu l96 kämppimällä ja mavilla tappaen, joka ärsytti hieman koska olin kuitenkin saanut 9000 scorea ja armannut 5 ja tuhonnut 4 pommia.

Tänään noshahr canalsissa olin vähän feilannut venomin kanssa ja se oli kyljellään b pommin takana jossa oli minä joku oma joka korjasi venomia ja pari kolme vihua. Tapoin venomin luota noin kaksi jätkää ja sitten ajattelin kokeilla voisiko venomilla nousta vielä. Kun yritin nousta kopteri menikin vain katolleen ja tappoi vihun litistäen sen alleen :D.

Olin defenderinä op firestormissa frogin puikoissa hallitsemassa ilmatilaa, meillä oli ehkä tokavikat pommipaikat jäljellä, kun lensin talojen yli ja alkoi bugittaa niin paljon että pidin turvallisimpana hypätä pois. Pari minuuttia sen jälkeen kun olin hypännyt frogfoottini osui johonkin äijään ja tuli generalairon killed (jokurandom publajätkä) :DD. Eikös tuommoisesta tyhjän hävittäjän törmäämisestä ukkeliin olisi pitänyt tietääkseni tulla bad luck/suicide sille huonononnenkyllästämälle ukolle:confused:? No, parempihan se oli että siitä tapon sain. ;).

Jos voin edelleenkin mainostaa niin täällä olisi tarjolla squadkaveri hs kanssa! PSN ID GeneralAiron wolef10/generalairon - Battlelog / Battlefield 3
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Varmaan tämä noteerattu jo monessa mediassa niin uudesta pätsistä tietoa. Confirmed Fixes and - Blog - Battlelog / Battlefield 3

"Laser Guided missiles can now be distracted by Flares."

Mitä paskaa!

EDIT: "Increased RPG and SMAW damage against aircraft." Jes!

EDIT2: Yksi parhaimmista uudistuksista (mahdollisen) USAS-nerffauksen jälkeen:

"- Increased the power of explosions from cars and other explosive static objects.
-Dying from the explosion of a car or other explosive static object should now correctly credit the player who caused the explosion.
"

Eli nyt ei enää tule vain itsemurhia, kun tappaa jonkun jollain ympäristössä olevalla räjähteellä / autolla, awshum!

EDIT3: "- Added Horns to all Jeeps." Vihdoin! 8)

EDIT4: "The MAV can no longer be used as an elevator." Nooo! En kerennyt kunnolla kokeilemaan tätä. :D Mut ihan hyvä et korjattiin. Esim. jossain Gulf of Omanissa sinne kerrostalojen katoillekin pääsee kopterilla tai jetillä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

"Laser Guided missiles can now be distracted by Flares."

Mitä paskaa!

EDIT: "Increased RPG and SMAW damage against aircraft." Jes!

EDIT2: Yksi parhaimmista uudistuksista (mahdollisen) USAS-nerffauksen jälkeen:

"- Increased the power of explosions from cars and other explosive static objects.
-Dying from the explosion of a car or other explosive static object should now correctly credit the player who caused the explosion.
"

Eli nyt ei enää tule vain itsemurhia, kun tappaa jonkun jollain ympäristössä olevalla räjähteellä / autolla, awshum!

Mä mietin tuota laser guided hommaa samoin, ensin. Mutta vaikuttaako tuo vain igloihin ja javeliniin? Tankillahan ammutaan hylsy, mikä nyt ei käytännössä ole ohjus. One shot kill tankin main gunilla/ rpg:lla aivan loistava uudistus, koska noita munkkivetoja silloin tällöin napsuu. Nyt niin on jotain hyötyökin.

Olen tyytyväinen päivityksiin, varsinkin kun usasta rajataan reippaalla kädellä. Tulee yhdenvertaiseksi muiden haulikoiden kanssa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mä mietin tuota laser guided hommaa samoin, ensin. Mutta vaikuttaako tuo vain igloihin ja javeliniin? Tankillahan ammutaan hylsy, mikä nyt ei käytännössä ole ohjus. One shot kill tankin main gunilla/ rpg:lla aivan loistava uudistus, koska noita munkkivetoja silloin tällöin napsuu. Nyt niin on jotain hyötyökin.

Olen tyytyväinen päivityksiin, varsinkin kun usasta rajataan reippaalla kädellä. Tulee yhdenvertaiseksi muiden haulikoiden kanssa.


no siis iglat ja stingrayt on ollut ennenkin mahdollista välttää flareilla.. eli nyt tuli guided siihen flaretukseen mukaan.. mikä kylläkin mielestäni lisää edelleen ns. realistisuutta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Miksi edes pidätte TEAM VOIP:ia päällä?.. itseä ei ainakaan nappaa kuunnella kun joku 12v Patonkipoika rupee kiljumaan mikkiin kun peli ei onnistu.
tai joku kakara soittaa paskaa musiikkia mikin läpi

VOIP Squadin kesken on riittävä.. Ihan turha niille (Ulkomaalaisille)smurffeille on yrittää neuvoa mitään vihollisen sijaintia, kun eivät välttämättä edes osaa englantia!

Kuinka niin vitussa edes osaa englantia, itellä ei taitu indokiina eikä hepreakaan, siansaksakin menee välttävästi. samat panokset ne on kaikilla piipussa kieli mikä hyvänsä. so what, piti vaan avautua, sorry.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

no siis iglat ja stingrayt on ollut ennenkin mahdollista välttää flareilla.. eli nyt tuli guided siihen flaretukseen mukaan.. mikä kylläkin mielestäni lisää edelleen ns. realistisuutta.

Eikun näin. Mitähän v***a mä sekoilen.. -> nukkumaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Laser Guided missiles can now be distracted by Flares. Jaa mää ymmärsin näin että maaajoneuvon flaret nyt hämäis noita guided missileitä (ennenhän se vain esti lukitusta) guided missileähän löytyy scoutti/attack kopusta ja jeteistä. guided shellistähän tossa ei mainittu mitään.... mut saa nähä vai meneekö nyt pilkun viilaamiseksi ;)

EDIT:jaa mitäköhän sienii oon syönny... tossa mitään flareja tankissa oo :)) repeilen tääl himas väsyksissäni täysin.... (tankissahan on smoke)

EDIT2: no jos se meinaakin just noita laser missileitä mitkä just mainitsin, että niitä voi nyt flareilla hämätä (en tiedä pystyikö aiemmin.)

Toivon vaan että se ei koskis guided shelliä, koska muuten sen voi heittää järveen koko guidetin. (koska sillä kannata enää tankkiakaan ampuu kun pää tykkiä parannetaan)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Toivon vaan että se ei koskis guided shelliä, koska muuten sen voi heittää järveen koko guidetin.

Toivottavasti koskee että tuon "easy mode" ammuksen saa jollain tavalla kuriin tietyissä kartoissa. Lähinnähän tuo on ollut ongelmana PC-puolella kun siellä niitä laasereita on käytössä hieman enemmän kuin konsoleilla.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

-Javelin missiles fired without Laser targeting now do more damage to the side and rear of MBTs.
Vihdoinkin niille 200 tonnin ohjuksille tulee jotain käyttöä.

-AA Missiles should no longer kill the pilot instead of the vehicle.
Jes! En edes tiedä kuinka monesti oon kuollut siihen, että ECM ollut cooldownilla ja stingeri tappaa minut, mutta jetti jää ehjänä siihen ilmaan.

-AA Missiles should no longer detonate before hitting their target or a Flare/ECM chaff cloud.
Tarkoittaako tuo siis sitä, että ECM'llä voi torjua AA-ohjukset niinkuin flareilla? :confused:

-Slightly reduced the damage of Jet cannons against Aircraft. Damage is now only slightly higher than it was originally at launch.
Nooooo!!! :(
-Updated the F35 weapon systems to be consistent with the other Jets.
Eli onko tämä nytten nerffi vai buffi? F-35'lla saa Flankerit helposti alas jos on osaava pilotti.

-Reduced the locking time for the AGM Missiles for Jets to make them more viable against ground targets.
Bye bye beam scanning, hello air radar!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

?.. Vieläpä kun below radar alkaa auttamaan myös maasta tulevaa lukitusta vastaan ja jettien konetykkien damagea nostetaan (edit: eipäs vaan lasketaan :cool:), niin taitolennosta puiden ja tolppien välissä alkaa olla ihan oikeaa hyötyä :).

Puut ja tolpat, nuo helikopterilentäjän pahimmat viholliset paskan gunnerin ohella.. :D Nyt on vielä suurempi syy opetella lentämään siellä puskien seassa harventamassa propelleilla oksia. Itellä on ollu tuo hekolla lentely vähän päivästä kiinni. Välillä se on se ensimmäinen ja isoin hökötys mihin törmään ja välillä taas onnistuu ihan kaikki manööverit mitä yritän.. Nyt onneksi tulevan patchin myötä nuo stinger-sankarit jää nuolemaan näppejään, kun ei kuulu kokoajan sitä piip,piip,piip,piip-shittiä, mitä nykyään kuulee lähes kokoajan kun hekon puikkoihin hyppää, jos joku keijo sihtailee sen putkensa kanssa kentän keskivaiheilta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt onneksi tulevan patchin myötä nuo stinger-sankarit jää nuolemaan näppejään, kun ei kuulu kokoajan sitä piip,piip,piip,piip-shittiä, mitä nykyään kuulee lähes kokoajan kun hekon puikkoihin hyppää, jos joku keijo sihtailee sen putkensa kanssa kentän keskivaiheilta.

Toisaalta jos sitten tuletkin lähelle, niin se on 1 hit disable. Ja lisäksi lukitus ei poistu kun kuljettaja tai gunneri käyttää flaret. Joten kannattaa pistää flaret vasta sitten kun ohjus on ammuttu tai muuten tipahdat samantien. Tätä ei varmaan nuubit aluksi tajua, niin voi ottaa lock onit heliin ja odottaa kunnes flaret on käytetty, ja ampuu vasta sitten. Myös lukitus aikaa lyhennetään..
 
Ylös Bottom