Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

  • Viestiketjun aloittaja BF
  • Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Jottei mene ihan offtopiciksi, niin Trevorin ääninäyttelijä lienee vahvistunut. Mitään virallista ei vielä ole, mutta Steven Oggia veikkaillaan hahmon ääneksi. Lisää vahvistusta asialle tuo se fakta, että joku Rockstarin animaatiovastaava oli lisännyt Facebookissa Steven Oggin kaverikseen / tykännyt tämän tilasta tai jotain vastaavaa. Tuskin ihan sattumaa. Eipä tämä nyt itteäni kauheasti kiinnosta, kuka siellä äänen takana häärii, varsinkin jos on kyseessä tällanen "nevöhöödi" (siis mä oon ihan nevöhööd susta!), mutta laitoinpa tämän nyt kuitenkin tänne.

Hämmästyttävän hienoa salapoliisityötä GTAforumsin jäsenet ovat tehneet. :D . Eli siis: Michael - Ned Luke, Trevor - Steven Ogg (?). Pitäisi saada tietoon vielä Franklinin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Minä soitin Bill Gatesille ja sain tietää hyvän jauhelihakastikkeen reseptin lisäksi, että GTA V:ttä ei nähdä PC:llä, tai ei ainakaan Windowsilla.

Toisin sanoen, Rockstar on varmaankin aina sanonut lähes kaikista peleistään (ainakin) tällä sukupolvella, että ei ome suunnitelmia PC-versiolle, mutta se nyt voi tarkoittaa mitä vain. RDR on ainoa tapaus, joka ei tullut PC:lle, mutta kaikki R* Northin pelit ovat kyllä löytäneet tiensä PC:lle. Ei ole vain mitään järkeä julkaista PC-versiota samaan aikaan konsoliversioiden kanssa, sillä oli kyseessä mikä peli tahansa, aina löytyy niitä satoja tuhansia warettajia, jotka eivät maksa pelistä. Odottaa sen puoli vuotta, että kaikki ostaa konsoliversion ja julkaisee myöhemmin PC-version, jolle löytyy kyllä vielä ostajia, mutta iso osa warettajista on jo hankkinut konsoliversion. Samalla se puoli vuotta voidaan käyttää PC-version optimoimiseen ja kehitykseen (toki osa R*:n studiosta varmaan aloittaa sen PC-version työstämisen jo ennen konsoliversioiden julkaisua).

Koska täällä nyt sallitaan offtopikointi, niin laitanpa minä vastineen tälle ilveilijälle. Lue tuo, niin huomaat, että ei siihen PC-versiota tarvita, että peli leviää laittomasti:

Piraatit: Warettakaa GTA IV. Ja ostakaa se sitten. / Uutiset / Pelaajalehti (sivu 8)

Rockstarilla ei ole mitään syytä jarruttaa PC-version julkaisemista sen perusteella, että alkaisi waretus, koska kun GTAIV julkaistiin, sitä waretettiin saman tien. Että soittele sinä sille billgatesille vaan jatkossakin. Et tiedä yhtään mitään mistä puhut!
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Huoh, tuolla viime sivulla jo puhuttiin siitä että voi niille konsoleillekin warettaa. Säkö luulet että tota waretettiin boksille yhtä paljon, kun ois waretettu koneelle heti julkaisussa
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Piraatteja ja offtopicin jauhajia uhkaa sama korttiin manifestoituva kohtalo tällä foorumilla, eli vaihtakaa jo levyä ja pysykää aiheessa.

Kiitos.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Mahtaakohan Grand Theft Auto V pyöriä HD kuvan laadulla PS3:lla? Eikös RDR ja GTA IV ole PS3:lla sub HD-resoluutiona?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]


Viime kesällä löydettiin jo MP3:sesta noi ajoneuvot, puhuttu varmaan tässäkin keskustelussa aiemmin. Ja GTA5Videos kuvittelee pelistä liikoja, ja lisää ominaisuuksia tosissaan jotka ovat epätodennäköisiä. Ajoneuvoista vielä, tuolla lukee snowplough,skimobile(lunta?) ja Hind :D .
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Minä olin viime vuonna hiihtämässä Los Angelesissa semmoisessa hiihtoputkessa, kuin Suomessakin on. Jos kerran LA:ssa on siis lunta (tosin hiihtoputkessa), niin miksei sitä voisi olla myös GTAV:ssä?
Pitää myös muistaa, että kun GTAV lainaa RDR:ltä jotain, niin se saattaa lainata myös lumen, jota RDR:ssä oli. Eihän siihen tarvita kuin korkeampaa ilmanalaa, kuten vaikkapa vuoristoa, jota GTAV:ssä on.

Onhan tossa Los Angelesin "vieressä" esimerkiksi Bear Mountain-laskettelukeskus, 100 mailin päässä LA:n keskustasta. Elikkäs kyllä siellä Kaliforniassakin lunta on muuallakin kuin hiihtoputkessa :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Saa nähä kuinka paljon pistävät cheats tähän versioon. GTA SA oli kyl hauskaa perseillä niillä kaikilla huikeilla koodeilla mitä vaan oli :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Osaako joku sanoo minkä kokoinen mappi on Just cause 2 verrattuna :cool:

Yritin tutkia asiaa, eli JC2:n kartta on 1036.0km². GTA V:n kartta on 3.5 kertaa Red Dead Redemptionin kartta (pelkät maa-alueet) ja 5 kertaa jos lasketaan vedet mukaan, niin se olisi silloin about 155.40km². Eli kärpäsen paska verrattuna siihen :)

Tuolta nappasin RDR:n kartan tiedot, oli sen verran komeilla laskutoimituksilla laskettu.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Hienoa työtä on se JC2 vaan sitten iso :D Mutta täs asias täytyy huomioida se et GTA tulee oleen niin paljon enemmän yksityis kohtia kuin JC2. Ja enemmän elämää koko paikassa,ja Enemmän oikeastaan kaikkea :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Mutta täs asias täytyy huomioida se et GTA tulee oleen niin paljon enemmän yksityis kohtia kuin JC2. Ja enemmän elämää koko paikassa,ja Enemmän oikeastaan kaikkea :D
Juuri niin, Just Cause 2:n maailma ei ole yhtään mitään GTA:han verrattuna, mitä tunnelmaan, yksityiskohtiin ja eläväisyyteen tulee. Kaikki kolme edellä mainittua ovat tärkeysjärjestyksessä kartan kokoa korkeammalla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Hienoa työtä on se JC2 vaan sitten iso :D Mutta täs asias täytyy huomioida se et GTA tulee oleen niin paljon enemmän yksityis kohtia kuin JC2. Ja enemmän elämää koko paikassa,ja Enemmän oikeastaan kaikkea :D

n. 70% GTAn mapista tulee olemaan maata ja onhan tossa JC2:ssakin ihan hiton suuri alue itse merta jossa ei oikeen ole mitään tekemistä (onko sitten Los Santosin meressä tekemistä; se jää nähtäväksi), ja Just Cause 2 kaupunkikin on sellanen tasanen maa-alue (esim ei yhtään ylä-ja alamäkiä) johon istutettu sitten kerrostaloja ja pilvenpiirtäjiä "kivoihin" ja mielikuvituksettomiin jonoihin ja riveihin (okei, vähän liiottelen) mutta ylipäätäänsä se ei muistuta mitään oikeata kaupunkia (= kaupunki on todella huonosti tehty, en osaa paremmin kuvailla sitä). Myöskin tähän mennessä saatujen tietojen ja kuvien mukaan tuo GTA lande/vuoristoalue näyttää todella upealta ja kiinnostavalta; ' Ei jaksa venaa et pääsis fiilistelee ajelemalla jollai pick-up-truckilla tuola vuoristoteillä :D JC2 kartta oli ihan ok muttei siellä alueella jaksanut niin paljon pyöriä ja tutkia (pelleillä jaksoi toki)...

Ja jos oikeen oon ymmärtäny niin GTA V:ssä tuo vedenalainenkin maailma on jotenkuten yksityiskohtaista eikä siis sellasta copy-paste merenpohjaa kuten, no vaikkapa Just Cause 2:ssa...

Jotenkin tästä postauksesta jäi snadisti negatiivinen maku JC2:sta vaikkei ollut tarkoitus :) ei siinä mitään, hauska pelleilypelihän se on (siihen se sitten jääki) mutta vertailut tulevan GTAn ja JC2n välillä muussa kuin mapin koossa kannattaa ihan suosiolla jättää väliin... Palataan karttakeskutseluun sitten kun Just Cause 3:sta alkaa tippua tietoa ;)


EDIT: Eikun se olikin 70% maata 30 vettä :) my bad
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Tohon kartta/pelialueaiheeseen vielä, oletteko ikinä löytänyt yhtä aidolta tuntuvaa kaupunkia missään muussa pelissä kuin GTA IV:ssä? Verrattuna esim. Saints Row/Mafia/mikä tahansa muu open-world-peli?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Täytyy sanoa että itse tykkäsin GTA IV tunnelmasta. Tosin se koskee kaikkia GTA pelejä GTA3:sta eteenpäin.

Mitä tulee tuohon että meri vie ison osan mapista niin ei sekään haittaa, koska uskon että kyllä siellä meressäki on varmaan jotain kerättävää.



Miten muuten.. Aikookos palstalaiset alkaa heti pelaan juonta vai aiotteko tutustua eka alueeseen? Tätä on odotettu jo sen verran kauan että itse en ainakaan "pilaa" sitä pitämällä kiirettä. Eli pari ekaa päivää menee varmaan ihan vaan tutustuessa alueeseen.

Enää 4 kuukautta.. Onneksi kesä on tässä välissä niin on kaikkea tekemistä > aika kuluu nopeammin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Täytyy sanoa että itse tykkäsin GTA IV tunnelmasta. Tosin se koskee kaikkia GTA pelejä GTA3:sta eteenpäin.

Mitä tulee tuohon että meri vie ison osan mapista niin ei sekään haittaa, koska uskon että kyllä siellä meressäki on varmaan jotain kerättävää.



Miten muuten.. Aikookos palstalaiset alkaa heti pelaan juonta vai aiotteko tutustua eka alueeseen? Tätä on odotettu jo sen verran kauan että itse en ainakaan "pilaa" sitä pitämällä kiirettä. Eli pari ekaa päivää menee varmaan ihan vaan tutustuessa alueeseen.

Enää 4 kuukautta.. Onneksi kesä on tässä välissä niin on kaikkea tekemistä > aika kuluu nopeammin.

Aion ensimmäiseksi varastaa pyörän, ja tutkia alueen jokaisen neliömillmetrin. Sen jälkeen tutustun hahmoihin ja niiden erityiskykyihin, sitten aloitan juonen ja läpäisyn jälkeen nettipelin.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom