Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onko pair vielä linjoilla, jos ei niin myöhemmin tänään? Entä miten naur1s onnistuuko tänään 17-22 välillä?
Onko pair vielä linjoilla, jos ei niin myöhemmin tänään? Entä miten naur1s onnistuuko tänään 17-22 välillä?
Enköhän mä tuolla aikavälillä jossin vaiheessa pääse. Mutta vielä ei pysty ku en oo syöny mitään, näkee kaiken kahtena...
joo huutele täällä foorumilla ku pelataan, osaan tulla pleikalle sitte.
washington - buffalo katkes itäisessä ekassa erässä 1-0 tilanteessa. Oikea tulos 6-2 capseille.
Ea merkkasi pelin mulle (buffalo) 3-0.
V***U mitä p***aa tää liiga on ollu mun osaltani! Hutissa samanaikaisesti 14 ottelun voittoputkessa ja liigassa suunnilleen päinvastoin. No taitaa hutti olla sitte täynnä amatöörejä, hirveesti en siellä ole valikoinut vastustajia vaan pelannu kaikkia vastaan.
No ens kaudella sitte toivottavasti jonkun mielekkäämmän jengin peräsimeen, niin syttyis vähän paremmin.
p.s. Onpa muuten parissa pelissä ollu vaikiaa maalinteko! sabresia ja devilsiä vastaan 1-0 - tappiot täysin munattomien esitysten jälkeen. Kaikki kunnia kuitenki kaverille, se voittaa joka tekee enemmän maaleja. Tää koutsi pelaa vielä viimeset pelit pairia vastaan, ja keskittyy sitte ens kauteen. Ei taida em. tappioiden takia pisteet pleijareihin riittää, prkl!
Voisko sanoo taas, että Youngbloodia vastaan pelatun matsin jälkeen on vähän hyväksikäytetty olo...taas
Tuo 16-0 tappio oli kyllä pahin tappio Bostonille tällä kaudelle, vaikka aikalailla on turpiin tullu muiltaki. Meinasin Youngille sanoo ekan erän jälkeen, että josko ois riittäny, kun lukemat oli vaan 8-0.![]()